Οπως το λετε παιδια, σε ενας ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ακομα κ με τα τελευταια σκηνικα, το κοκκινο μορφωμα θα βρισκοταν στη Γ' και καμια 10αρια ατομα με βραχιολακι. Το θεμα ειναι πού το βρισκουμε αυτο το κρατος...
Εγω φοβαμαι το χαμο που θα ξεσπασει κ την ανεξελεγκτη κατασταση του χρονου, αν παλι δε γινει τπτ..Φαρ ουεστ θα καταντησουμε, με κανα 3ετη αποκλεσμο ολων των ομαδων απ'την ουεφα (γιατι ειναι κ υποκριτες)..