Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μιλάω για τα παιχνίδια με ζέλα και κούλα κυρίως. Όταν έχεις κατοχή χωρίς να είσαι καλύτερος σημαίνει ότι οι άλλοι έχουν κλειστεί στο καβούκι τους και σε περιμένουν... ακόμα και με την κούλα όταν ήσουν με 10 την κατοχή την είχες εσύ. Το ότι χτυπάγαν με αντεπιθεσεις που μυριζανε γκολ και ήσουνα χώμα δεν σημαίνει ότι δεν κλείστηκαν στο καβούκι τους.giapas έγραψε: Σορυ ρε φίλε αλλα για ποιο καβουκι μιλαμε; Κανείς δε κλεινεται σε καβουκι απεναντι μας ιδιως μεσα στην Αθηνα.
Δεν τους έκλεισες εσύ με την μπάλα που έπαιζες... αυτοί το επέλεξαν γιατί τους βόλευε αφού εσύ κυνηγουσες και ήσουνα και χάλια.
Το θέμα λοιπόν είναι να τους αναγκάσεις να κάνουν το αντίθετο... να κυνηγάνε αυτοί. Έτσι όπως παίζουμε τώρα βέβαια δεν το βλέπω εύκολο... αλλά όλα αλλάζουν.
Πιο απλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Δευ 03 Απρ 2017, 13:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
παντως αν ειναι να κοψουμε και το γελιο, τοτε ζητω που καηκαμε
εγω αυτο που προτεινα στην μοντ τιμ, ειναι να κοψουμε το φορουμ βασικα.
10 χρονια περασε. καιρος να κλεισει ή να γινει ανοιχτο μονο προς μελη μπας και αλλαξει λιγο η κατασταση...
εγω αυτο που προτεινα στην μοντ τιμ, ειναι να κοψουμε το φορουμ βασικα.
10 χρονια περασε. καιρος να κλεισει ή να γινει ανοιχτο μονο προς μελη μπας και αλλαξει λιγο η κατασταση...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θα έρθει χωρίς Berg, Villafanes και Κουρμπέλη.navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Διαφωνώ.navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Αφού δεν παίζουν αυτοί οι τρεις η εικόνα του βάζελου δεν θα είναι αυτή του κυπέλλου.
Το ζήτημα δεν είναι ο βάζελος, το θέμα ήμαστε εμείς.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλύτερα ας μην έρθουν και καθόλου να παίξουμε κατευθείαν για το Κύπελλο... Θέλει rotation η ομάδα σε εκείνο τον αγώνα γιατί πιο ύπουλος από τον λαγό δεν υπάρχει... Όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το προβλημα ειναι οτι δε βοηθατε αδελφε.δε μιλαω προσωπικα.DimitrisS έγραψε:Δηλαδη το προβλημα και το ζητημα ρε συ Σουρμε ειναι ποια ειναι η αντιδραση στην αρχικη ειρωνεια ή η αρχικη ειρωνεια;
Μιλαω για την πλειοψηφια.
Ο καθενας ψαχνει να επιβεβαιωθει λες και ψαχνουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη.εγω δεν καταλαβα χθες το ειρωνικο της υποθεση.γινεται κι αυτο.
Τι κερδισε που απαντησε με ειρωνεια;;;
Επιβεβαιωθηκε;;;εγινε μαγκας;;;
Απλα δυστυχως οι περισσοτεροι ειναι ο εαυουλης τους.δεν τους νοιαζει το φορουμ,απλα να γινεται το δικο τους.
Εχουμε αλλη αντιληψη.μια φορς δεν ειδα καποιον να αφησει κατι να πεσει κατω.
Κανεις.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Α ρε Σουρμε και πες οτι δεν καταλαβες την ειρωνεια γιατι οπως λες γινεται και αυτο. Εγω σαν τριτος ειδα στην τελικη να σβηνονται και τα δυο σχολια αλλα να την "ακουει" μονο ο Σιμπα για την απαντηση στην ειρωνεια.
Εκει ειναι η δικη μου ενσταση. Προφανως και ο τροπος που απανταει ο Σιμπα δεν ειναι σωστος αλλα αν δεν υπηρχε η πρωτη ειρωνεια ή κοβοταν απευθειας απο καποιον μοντ, που ναι προφανως δεν μπορουν να ειναι και παντου συνεχεια, τωρα ουτε καν θα συζητουσαμε. Δεν ειδα κατι τετοιο.
Τελος παντων, κουρασαμε ειμαστε και οφ τοπικ εσεις ειστε μοντς εσεις ξερετε και πραττετε.
Εκει ειναι η δικη μου ενσταση. Προφανως και ο τροπος που απανταει ο Σιμπα δεν ειναι σωστος αλλα αν δεν υπηρχε η πρωτη ειρωνεια ή κοβοταν απευθειας απο καποιον μοντ, που ναι προφανως δεν μπορουν να ειναι και παντου συνεχεια, τωρα ουτε καν θα συζητουσαμε. Δεν ειδα κατι τετοιο.
Τελος παντων, κουρασαμε ειμαστε και οφ τοπικ εσεις ειστε μοντς εσεις ξερετε και πραττετε.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μα δεν ζητησα τα ρεστα απο τον σιμπα.
Ειπα οτι κακως το συνεχισε.εσβησα χθες και τα 2 ποστ και προχωρησα γιατι και οι δυο ειρωνευτηκαν.
Ο σιμπα το συνεχισε.
Ειπα οτι κακως το συνεχισε.εσβησα χθες και τα 2 ποστ και προχωρησα γιατι και οι δυο ειρωνευτηκαν.
Ο σιμπα το συνεχισε.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα μάτια των λοιπών δε θα γυαλίζουν δηλαδή; Αυτήν την περίοδο αφού είναι πιο ανεβασμένοι. Εμείς θα δούμε σε τι κατάσταση θα παρουσιαστούμε. Ευελπιστούμε σε σαφώς καλύτερη από ο,τι τον τελευταίο καιρό.Sick Bastard έγραψε:Διαφωνώ.navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Αφού δεν παίζουν αυτοί οι τρεις η εικόνα του βάζελου δεν θα είναι αυτή του κυπέλλου.
Το ζήτημα δεν είναι ο βάζελος, το θέμα ήμαστε εμείς.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Την ώρα που κούλα και βρωμοβ@ζελος καραδοκούν για να μας κάνουν κηδείες, θεωρώ περιττό να εμπλεκόμαστε σε ατυχείς συζητήσεις περί points και ΠΑΟΚτσηδιλικίων, κάτι το οποίο μερικοί παραβλέπουν ως αρχική αφορμή...
Ζητώ συγγνώμη που το εν λόγω σχόλιο, μου προκάλεσε γέλιο κι όχι θλίψη...Ευχαριστώ που σβήστηκε...
Αν φτάσουμε να διχαζόμαστε εδώ μέσα, με αφορμή την παρότρυνση συνοπαδών να συμμετέχουν ενεργά στα δρώμενα της αγαπημένης μας ομάδας, εδώ μέσα τονίζω, στο μεγαλύτερο οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ., τότε καλύτερα να μην ψάχνουμε ποιος, τι, πού, πώς και γιατί γίνονται τόσα και τόσα στα πέριξ της Π.Α.Ο.Κ.άρας!!!!
Ας μην βάζουμε τα χέρια μας για να βγάζουμε τα μάτια μας...Μόνο εμείς θα μαστε χαμένοι...Κι ο
...

Ζητώ συγγνώμη που το εν λόγω σχόλιο, μου προκάλεσε γέλιο κι όχι θλίψη...Ευχαριστώ που σβήστηκε...
Αν φτάσουμε να διχαζόμαστε εδώ μέσα, με αφορμή την παρότρυνση συνοπαδών να συμμετέχουν ενεργά στα δρώμενα της αγαπημένης μας ομάδας, εδώ μέσα τονίζω, στο μεγαλύτερο οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ., τότε καλύτερα να μην ψάχνουμε ποιος, τι, πού, πώς και γιατί γίνονται τόσα και τόσα στα πέριξ της Π.Α.Ο.Κ.άρας!!!!
Ας μην βάζουμε τα χέρια μας για να βγάζουμε τα μάτια μας...Μόνο εμείς θα μαστε χαμένοι...Κι ο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και τα δύο... Υπάρχει το report. Υπάρχει η επιλογή να απαντήσει όμορφα...DimitrisS έγραψε:Δηλαδη το προβλημα και το ζητημα ρε συ Σουρμε ειναι ποια ειναι η αντιδραση στην αρχικη ειρωνεια ή η αρχικη ειρωνεια;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πατησε ριπορτ απλα το ειδα εκ των υστερων.απλα κακως απαντησε ετσι.
Εληξε το ζητημα.παμε παρακατω.
Εληξε το ζητημα.παμε παρακατω.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μπορεί και ναι μπορεί και όχι.navigator11 έγραψε:Τα μάτια των λοιπών δε θα γυαλίζουν δηλαδή; Αυτήν την περίοδο αφού είναι πιο ανεβασμένοι. Εμείς θα δούμε σε τι κατάσταση θα παρουσιαστούμε. Ευελπιστούμε σε σαφώς καλύτερη από ο,τι τον τελευταίο καιρό.Sick Bastard έγραψε:Διαφωνώ.navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Αφού δεν παίζουν αυτοί οι τρεις η εικόνα του βάζελου δεν θα είναι αυτή του κυπέλλου.
Το ζήτημα δεν είναι ο βάζελος, το θέμα ήμαστε εμείς.
Απλά ο βάζελος της Κυριακής δεν θα έχει σχέση με τον βάζελο της Τετάρτης για να έχουμε μια καλή εικόνα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Berg είναι ο πρώτος σκόρερ στην Ευρώπη για τους αγώνες του 2017 (15 γκολ).