Σορυ ρε φίλε αλλα για ποιο καβουκι μιλαμε; Κανείς δε κλεινεται σε καβουκι απεναντι μας ιδιως μεσα στην Αθηνα. Με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ μας βαλανε στα δίχτυα. Και χτες ο βαζελος στο πρώτο ημίχρονο έπαιξε ποδόσφαιρο κυριαρχιας , τετοιο που εμεις στο ΟΑΚΑ δε μπορούμε να παιξουμε ουτε απεναντι στη Κ20. Δε μπορούμε να λέμε τέτοια πραγματα . Και με +3 απεναντι σε όλους να μπεις στα p.o πάλι δεν εισαι φαβορί αν συνεχίσεις να παιζεις άσχημα. Χρειαζόμαστε συγκέντρωση , χρειαζομαστε πάθος, χρειαζομαστε κινητρο και δίψα. Χρειαζόμαστε καυλα και δε τη βλέπω. Έχουν βασιστεί οτι θα αλλαξουν τα κοζια κι ως δια μαγειας θα αρχίσουν να ερχονται οι τιτλοι. Στο 90 που εγινε το 2-3 χτες τους εβλεπες να πανηγυρίζουν λες και σηκωσαν το διηπειρωτικο , την ιδια ωρα που η Λαρισσα στο 55-75 σε ειχε κατααγχωσει και ειχαν ολοι οι δικοι μας το βλεμμα της αγελαδας. Παικτες και πάγκος. Ύπνος βαθύς κι ένας ολοκληρος λαος απο πίσω να συφιλιαζεταιGiorgosAtha έγραψε:Όλο το ζουμί είναι εδώ... γιαυτό πρέπει να βγεις ψηλότερα από αυτούς στα PO και να είσαι προσεκτικός στο κύπελλο.K_geo έγραψε: ...ειδικα οταν στο πρωτο ματς εκει μεσα θα πρεπει να ανεβασει τις γραμμες της (μολεδο κουτρουμπης τα σεντερ μπακ θυμιζω) και να κανει αυτη παιχνιδι, σε αντιθεση δλδ με το χθεσινο ματς στη κουλα...
Να τους αναγκάσεις να βγουν από το καβούκι τους...
Το ίδιο ισχύει και για την κούλα...
ΥΓ : geo μακαρι η εκ φυσεως αισιοδοξια σου να αποδειχθει σωστη κι εγω απλα υπερβολικος! Αληθεια , το ευχομαι