Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

GiorgosAtha έγραψε:
K_geo έγραψε: ...ειδικα οταν στο πρωτο ματς εκει μεσα θα πρεπει να ανεβασει τις γραμμες της (μολεδο κουτρουμπης τα σεντερ μπακ θυμιζω) και να κανει αυτη παιχνιδι, σε αντιθεση δλδ με το χθεσινο ματς στη κουλα...
Όλο το ζουμί είναι εδώ... γιαυτό πρέπει να βγεις ψηλότερα από αυτούς στα PO και να είσαι προσεκτικός στο κύπελλο.
Να τους αναγκάσεις να βγουν από το καβούκι τους...
Το ίδιο ισχύει και για την κούλα...
Σορυ ρε φίλε αλλα για ποιο καβουκι μιλαμε; Κανείς δε κλεινεται σε καβουκι απεναντι μας ιδιως μεσα στην Αθηνα. Με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ μας βαλανε στα δίχτυα. Και χτες ο βαζελος στο πρώτο ημίχρονο έπαιξε ποδόσφαιρο κυριαρχιας , τετοιο που εμεις στο ΟΑΚΑ δε μπορούμε να παιξουμε ουτε απεναντι στη Κ20. Δε μπορούμε να λέμε τέτοια πραγματα . Και με +3 απεναντι σε όλους να μπεις στα p.o πάλι δεν εισαι φαβορί αν συνεχίσεις να παιζεις άσχημα. Χρειαζόμαστε συγκέντρωση , χρειαζομαστε πάθος, χρειαζομαστε κινητρο και δίψα. Χρειαζόμαστε καυλα και δε τη βλέπω. Έχουν βασιστεί οτι θα αλλαξουν τα κοζια κι ως δια μαγειας θα αρχίσουν να ερχονται οι τιτλοι. Στο 90 που εγινε το 2-3 χτες τους εβλεπες να πανηγυρίζουν λες και σηκωσαν το διηπειρωτικο , την ιδια ωρα που η Λαρισσα στο 55-75 σε ειχε κατααγχωσει και ειχαν ολοι οι δικοι μας το βλεμμα της αγελαδας. Παικτες και πάγκος. Ύπνος βαθύς κι ένας ολοκληρος λαος απο πίσω να συφιλιαζεται

ΥΓ : geo μακαρι η εκ φυσεως αισιοδοξια σου να αποδειχθει σωστη κι εγω απλα υπερβολικος! Αληθεια , το ευχομαι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giapas την Δευ 03 Απρ 2017, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Δηλαδη το προβλημα και το ζητημα ρε συ Σουρμε ειναι ποια ειναι η αντιδραση στην αρχικη ειρωνεια ή η αρχικη ειρωνεια;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

giapas έγραψε: Σορυ ρε φίλε αλλα για ποιο καβουκι μιλαμε; Κανείς δε κλεινεται σε καβουκι απεναντι μας ιδιως μεσα στην Αθηνα.
Μιλάω για τα παιχνίδια με ζέλα και κούλα κυρίως. Όταν έχεις κατοχή χωρίς να είσαι καλύτερος σημαίνει ότι οι άλλοι έχουν κλειστεί στο καβούκι τους και σε περιμένουν... ακόμα και με την κούλα όταν ήσουν με 10 την κατοχή την είχες εσύ. Το ότι χτυπάγαν με αντεπιθεσεις που μυριζανε γκολ και ήσουνα χώμα δεν σημαίνει ότι δεν κλείστηκαν στο καβούκι τους.
Δεν τους έκλεισες εσύ με την μπάλα που έπαιζες... αυτοί το επέλεξαν γιατί τους βόλευε αφού εσύ κυνηγουσες και ήσουνα και χάλια.
Το θέμα λοιπόν είναι να τους αναγκάσεις να κάνουν το αντίθετο... να κυνηγάνε αυτοί. Έτσι όπως παίζουμε τώρα βέβαια δεν το βλέπω εύκολο... αλλά όλα αλλάζουν.
Πιο απλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Δευ 03 Απρ 2017, 13:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

παντως αν ειναι να κοψουμε και το γελιο, τοτε ζητω που καηκαμε

εγω αυτο που προτεινα στην μοντ τιμ, ειναι να κοψουμε το φορουμ βασικα.

10 χρονια περασε. καιρος να κλεισει ή να γινει ανοιχτο μονο προς μελη μπας και αλλαξει λιγο η κατασταση...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Θα έρθει χωρίς Berg, Villafanes και Κουρμπέλη.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Διαφωνώ.

Αφού δεν παίζουν αυτοί οι τρεις η εικόνα του βάζελου δεν θα είναι αυτή του κυπέλλου.
Το ζήτημα δεν είναι ο βάζελος, το θέμα ήμαστε εμείς.
Άβαταρ μέλους
HOOL4IGAN
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:24
Τοποθεσία: Μικράς Ασίας 6

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από HOOL4IGAN »

Καλύτερα ας μην έρθουν και καθόλου να παίξουμε κατευθείαν για το Κύπελλο... Θέλει rotation η ομάδα σε εκείνο τον αγώνα γιατί πιο ύπουλος από τον λαγό δεν υπάρχει... Όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

DimitrisS έγραψε:Δηλαδη το προβλημα και το ζητημα ρε συ Σουρμε ειναι ποια ειναι η αντιδραση στην αρχικη ειρωνεια ή η αρχικη ειρωνεια;
Το προβλημα ειναι οτι δε βοηθατε αδελφε.δε μιλαω προσωπικα.
Μιλαω για την πλειοψηφια.

Ο καθενας ψαχνει να επιβεβαιωθει λες και ψαχνουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη.εγω δεν καταλαβα χθες το ειρωνικο της υποθεση.γινεται κι αυτο.
Τι κερδισε που απαντησε με ειρωνεια;;;

Επιβεβαιωθηκε;;;εγινε μαγκας;;;

Απλα δυστυχως οι περισσοτεροι ειναι ο εαυουλης τους.δεν τους νοιαζει το φορουμ,απλα να γινεται το δικο τους.

Εχουμε αλλη αντιληψη.μια φορς δεν ειδα καποιον να αφησει κατι να πεσει κατω.
Κανεις.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Α ρε Σουρμε και πες οτι δεν καταλαβες την ειρωνεια γιατι οπως λες γινεται και αυτο. Εγω σαν τριτος ειδα στην τελικη να σβηνονται και τα δυο σχολια αλλα να την "ακουει" μονο ο Σιμπα για την απαντηση στην ειρωνεια.

Εκει ειναι η δικη μου ενσταση. Προφανως και ο τροπος που απανταει ο Σιμπα δεν ειναι σωστος αλλα αν δεν υπηρχε η πρωτη ειρωνεια ή κοβοταν απευθειας απο καποιον μοντ, που ναι προφανως δεν μπορουν να ειναι και παντου συνεχεια, τωρα ουτε καν θα συζητουσαμε. Δεν ειδα κατι τετοιο.

Τελος παντων, κουρασαμε ειμαστε και οφ τοπικ εσεις ειστε μοντς εσεις ξερετε και πραττετε.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μα δεν ζητησα τα ρεστα απο τον σιμπα.
Ειπα οτι κακως το συνεχισε.εσβησα χθες και τα 2 ποστ και προχωρησα γιατι και οι δυο ειρωνευτηκαν.

Ο σιμπα το συνεχισε.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Sick Bastard έγραψε:
navigator11 έγραψε:Κοντός ψαλμός αλληλούια, παιδιά. Την Κυριακή θα πάρουμε μια εικόνα καλή της νυν "ανωτερότητας" του βαζελου. Για να δούμε.
Διαφωνώ.

Αφού δεν παίζουν αυτοί οι τρεις η εικόνα του βάζελου δεν θα είναι αυτή του κυπέλλου.
Το ζήτημα δεν είναι ο βάζελος, το θέμα ήμαστε εμείς.
Τα μάτια των λοιπών δε θα γυαλίζουν δηλαδή; Αυτήν την περίοδο αφού είναι πιο ανεβασμένοι. Εμείς θα δούμε σε τι κατάσταση θα παρουσιαστούμε. Ευελπιστούμε σε σαφώς καλύτερη από ο,τι τον τελευταίο καιρό.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Την ώρα που κούλα και βρωμοβ@ζελος καραδοκούν για να μας κάνουν κηδείες, θεωρώ περιττό να εμπλεκόμαστε σε ατυχείς συζητήσεις περί points και ΠΑΟΚτσηδιλικίων, κάτι το οποίο μερικοί παραβλέπουν ως αρχική αφορμή...

Ζητώ συγγνώμη που το εν λόγω σχόλιο, μου προκάλεσε γέλιο κι όχι θλίψη...Ευχαριστώ που σβήστηκε...

Αν φτάσουμε να διχαζόμαστε εδώ μέσα, με αφορμή την παρότρυνση συνοπαδών να συμμετέχουν ενεργά στα δρώμενα της αγαπημένης μας ομάδας, εδώ μέσα τονίζω, στο μεγαλύτερο οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ., τότε καλύτερα να μην ψάχνουμε ποιος, τι, πού, πώς και γιατί γίνονται τόσα και τόσα στα πέριξ της Π.Α.Ο.Κ.άρας!!!!

Ας μην βάζουμε τα χέρια μας για να βγάζουμε τα μάτια μας...Μόνο εμείς θα μαστε χαμένοι...Κι ο :pano: ...

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pgetsos »

DimitrisS έγραψε:Δηλαδη το προβλημα και το ζητημα ρε συ Σουρμε ειναι ποια ειναι η αντιδραση στην αρχικη ειρωνεια ή η αρχικη ειρωνεια;
Και τα δύο... Υπάρχει το report. Υπάρχει η επιλογή να απαντήσει όμορφα...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πατησε ριπορτ απλα το ειδα εκ των υστερων.απλα κακως απαντησε ετσι.

Εληξε το ζητημα.παμε παρακατω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”