Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Πως απ την βεβαιωμένη ποιότητα του Μπέργκ, φτάσαμε να μιλάμε για ''ΠΑΟΚομετρα'' θα μείνει για πάντα μυστήριο.

Και διαφωνώ, ποστ του μήνα είναι αυτό:
νοοτροπια ξε νοοτροπια αν ειχαμε Μακ και ροντριγκεζ στα φτερα και τον μπερκ στα φορ μαζι με πριγιοβιτς με την αμυνα που ηδη εχουμε με ενα τερμα καλυτερο του γλυκου που ειναι καλος,αλλα κανει λαθη και δεν εχει εξοδο(εμενα ο καπινο θα με καλυπτε π.χ)
και δυο γρηγορα κ τεχνικα χαφ που να δαγκωνουν στις θεσεις μπισε και σακχοφ
ποιος θα μιλουσε για νοοτροπια;
θα τους ισοπεδωναμε ολους,οπως καναμε περσι στα πλει οφ παρα τους αναριθμητους τραυματισμους και τα κενα της ομαδας
Δεν κατάλαβα τι θέλει ο φίλος, άλλη ομάδα ή την περυσινη;
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Δεν ειδα καν τους αλλους μονο φασεις ειδα απλα εχω να πω πως ο ζελος οσο χαλια οικονομικα και να ειναι ευτυχει στο να εχει νοοτροπια μεγαλης ομάδας. Το ματς που πήρε χθες είναι ματς που ηθελα να κάνουμε κ εμείς μεσα στην κουλα κ ας χαναμε 3 2. Κατεβηκε για να κερδισει.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σιμπα απαντηση στο καφενειο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Την Τετάρτη:
Ατρόμητος - ΠΑΟΚ

Την Πέμπτη:
Πλατανιάς - ΑΕΚ
ΠΑΟ - Πανιώνιος

Την Τετάρτη υπάρχει και το derby της ουράς: Ηρακλής - Λεβαδειακός.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 03 Απρ 2017, 11:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

Έχω πολύ άσχημη προαισθηση για την ομάδα όσον αφορά το τελείωμα της χρονιάς. Κατά την άποψή μου , με βάση τη φόρμα των ομάδων είμαστε αουτσαιντερ και για Κυπελλο και για play offs .

Έχουμε τεραστια αγωνιστικη καθίζηση, οι παίκτες δε βγαζουν ενέργεια και η διάθεσή τους δε δείχνει και πολυ επαγγελματική.

Πολύ φοβάμαι οτι με αυτη την εικονα χε παμε πουθενα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

σιμπα, δεν το συνεχιζω γιατι δεν υπαρχει αλληλοκατανοηση των λεγομενων. οποτε ειναι σαν να εχουμε ενα ντουβαρι με κενα στο πλαι να περασουμε αλλα να βαραμε το κεφάλι στον τοιχο μπας και το σπασουμε... αρα...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

giapas έγραψε:Έχω πολύ άσχημη προαισθηση για την ομάδα όσον αφορά το τελείωμα της χρονιάς. Κατά την άποψή μου , με βάση τη φόρμα των ομάδων είμαστε αουτσαιντερ και για Κυπελλο και για play offs .

Έχουμε τεραστια αγωνιστικη καθίζηση, οι παίκτες δε βγαζουν ενέργεια και η διάθεσή τους δε δείχνει και πολυ επαγγελματική.

Πολύ φοβάμαι οτι με αυτη την εικονα χε παμε πουθενα.
Πριν 1 μήνα θα είχες άλλη άποψη και για μας και για τους άλλους.... Αλλάζουν οι καταστάσεις
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

Ναι eorptol αλλάζουν. Είπα οτι με τη τωρινή φόρμα δε πάμε πουθενά
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

δεν εχεις αδικο γιαπας οτι η ομαδα μπορει να προβληματιζει, οχι με την συγκομιδη της αλλα με το οτι δεν εχει την προ μηνος αποδοση.

αλλα θεωρω οτι μερικες φορες, καλυτερα να μην παιζεις καλα και να κερδιζεις, παρα να παιζεις καλα και να μην κερδιζεις.

με αυτο εννοω φυσικα οτι ας "ακουσουμε" πριν παταξουμε.

μη νομιζεις οτι η ζελα ειναι κατι το ιδιαιτερο, ειδικα οταν στο πρωτο ματς εκει μεσα θα πρεπει να ανεβασει τις γραμμες της (μολεδο κουτρουμπης τα σεντερ μπακ θυμιζω) και να κανει αυτη παιχνιδι, σε αντιθεση δλδ με το χθεσινο ματς στη κουλα...
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Οι απόψεις αλλάζουν -και είναι σωστό αν υπάρχει μια λογική εξήγηση-... Το λάθος είναι να κρίνουμε/κριτικαρουμε μια κατάσταση βάση μιας άποψης της στιγμής.

Η ομάδα που σέρνεται τώρα είναι η ομάδα που πέταγε πριν 1 μήνα.
Ο Mak και ο Gary που ζητά ο φίλος πιο πάνω είναι οι ίδιοι που κράζαμε όταν για να βάλουν 1 γκολ χάνανε άλλα 5.
Ο Γλυκός που θέλει να αντικατασταθει από τον Καπίνο είναι ο ίδιος με αυτόν που σε κράτησε όρθιο πριν από λίγο καιρό με σερί πολύ καλών εμφανίσεων.
Η ζέλα και η κούλα που πετάνε τώρα είναι οι ομάδες που σερνοντουσαν πριν 1 μήνα.
Ο Berg των 20 γκολ είναι ο ίδιος με αυτόν που μέχρι πριν λίγο ήταν χώμα.
Και πάει λέγοντας...

Αν γυρίσει τουμπα η κατάσταση σε λίγο καιρό -που θα κρίνονται όλα- ποιος θα θυμάται τα τωρινά? Ταμείο στο τέλος... αυτή την στιγμή ηρεμία και στήριξη.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

Κοίτα geo , εμένα με προβληματίζει η ελλειψη ενέργειας και διάθεσης. Τα αγωνιστικα θεματα μπορούν να λυθουν η να αλλάξουν. Οπως λες πχ για το εκτος εδρας ντερμπυ. Απλά εμεις δείχνουμε ξεζουμισμενοι , διχως να φαινεται αναστρέψιμο. Δηλαδή περασες τη κοιλια , έκανες ένα καλο διμηνο και μετα παλι κοιλια;; Θα μας τρελανει αυτή η ομαδα.

Αντιθετως οι απεναντι ειναι καυλωμενοι, με μάτι που γυαλιζει και τρομερη ψυχολογια κι αυτοπεποίθηση. Με παιχνιδι στο Περιστερι και στο καπακι 3 ματς μαζί τους εκ των οποιων στο 1 μονο εμεις έχουμε να χάσουμε κάτι, δεν είμαι αισιόδοξος.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

K_geo έγραψε: ...ειδικα οταν στο πρωτο ματς εκει μεσα θα πρεπει να ανεβασει τις γραμμες της (μολεδο κουτρουμπης τα σεντερ μπακ θυμιζω) και να κανει αυτη παιχνιδι, σε αντιθεση δλδ με το χθεσινο ματς στη κουλα...
Όλο το ζουμί είναι εδώ... γιαυτό πρέπει να βγεις ψηλότερα από αυτούς στα PO και να είσαι προσεκτικός στο κύπελλο.
Να τους αναγκάσεις να βγουν από το καβούκι τους...
Το ίδιο ισχύει και για την κούλα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Δευ 03 Απρ 2017, 12:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Γιαπας, δεν εισαι ο μονος.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

simba έγραψε:Με γεια του με χαρα του οποίος το κανει Κgeo, μεγαλος μαγκας. Μακαρι να υπηρχαν περισσοτεροι.
ΠΑΟΚομετρα γτ να μπαινουν ομως?
Ο καθενας εκφραζει την τρελα του για την ομάδα με τον τροπο που θελει (κ μπορεί)
ΑΠΛΟ


Υ.Γ.
Ηπιος οσον αφορα στην αντιδραση μου στα 12 γελακια ειρωνείας απο εναν τυπο που προκαλει συνεχώς?
Και επειδη περνανε στο μπαι για λογους που μονο εσεις ξερετε (μαλιστα δε το θεωρησατε καν ειρωνεια),
αν αντιδρασω, απεμπολω και το δικαιωμα μου να μην ανεχομαι καταστάσεις που εσεις οι ιδιοι εχετε απαγορευσει? Και μολις προσφατα εντείνατε την αυστηροτητα σας?
(Τα μέτρα προς όλα τα μέλη θα είναι πιο ισχυρά. ποστ με υφάκι, ποστ υβριστικά και με επιθετικό χαρακτήρα θα φεύγουν και όταν επαναλαμβάνονται θα φεύγει και το μέλος.)

Σε παρακαλω ρε Κωστα, μη μένουν εντυπωσεις.
Οκ, καποια πραγματα είναι λιγο πολυ ξεκαθαρα (πχ παρατηρηση στην αντιδραση, στο ντουκου ο αλλος επι πολλοστη φορα), αλλα ας κραταμε καποια προσχηματα.
Δε θελω να το συνεχισω, οπως κ συ προφανως.
Και η απαντηση στην ειρωνεια ποια ηταν μεγαλε και δικαιε σιμπα;;;

Εστω οτι εγω παρερμηνευσα τα γελακια του γκοραν..
Η απαντηση σου ηταν ειρωνικη ναι ή οχι;;;

Το "Αντε παππουλη στο τσατ να κανεις ειρωνικα γελακια" ειναι πολυ ωραιο.και μου κανεις υποδειξη με τους κανονες την ωρα που ο ιδιος ειρωνευεσαι.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

giapas έγραψε:Κοίτα geo , εμένα με προβληματίζει η ελλειψη ενέργειας και διάθεσης. Τα αγωνιστικα θεματα μπορούν να λυθουν η να αλλάξουν. Οπως λες πχ για το εκτος εδρας ντερμπυ. Απλά εμεις δείχνουμε ξεζουμισμενοι , διχως να φαινεται αναστρέψιμο. Δηλαδή περασες τη κοιλια , έκανες ένα καλο διμηνο και μετα παλι κοιλια;; Θα μας τρελανει αυτή η ομαδα.

Αντιθετως οι απεναντι ειναι καυλωμενοι, με μάτι που γυαλιζει και τρομερη ψυχολογια κι αυτοπεποίθηση. Με παιχνιδι στο Περιστερι και στο καπακι 3 ματς μαζί τους εκ των οποιων στο 1 μονο εμεις έχουμε να χάσουμε κάτι, δεν είμαι αισιόδοξος.
κοιτα γιαπας, η λογικη ναι, μπορει να προσφέρει μια απαισιοδοξία.

αλλα επειδή είμαι απο τη φύση μου αισιοδοξος, σε βαθμό αφέλειας μάλιστα (sic), δεν μπορω παρα να ελπίζω το οτι η ομάδα στα δυσκολα θα δειξει αυτα που μπορει και εχει δείξει και το παρελθον... :roll:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”