Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Και δε είναι το θέμα τα χαμένα παιχνίδια... αλλά οι μονομαχίες. Όταν στις 10 μονομαχίες θα σου σφυρίξει τις 8 επιθετικό φάουλ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά στο γήπεδο.
Αντίστοιχα και όταν στα 10 φάουλ που θα σου κάνουν θα σου σφυρίξει το 1.
Αντίστοιχα αν στα 10 επιθετικά σφυριξει το 1 κερδίζεις αβαντάζ. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Αβαντάζ που μπορεί να αποβεί "φονικό" ειδικά αν έχει ο παίχτης ποιότητα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Berg έχει την αίσθηση του γκολ. Στο 2-3 με το που παίρνει τη μπάλα ο Eboku, αλλάζει κατεύθυνση και ενώ είναι πίσω από τον αμυντικό του βγαίνει μπροστά και κάνει το γκολ εύκολη υπόθεση. Είναι αυτό που δεν έχουν οι δικοί μας Κουλούρης και Αθανασιάδης.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

paok87 έγραψε:Μαγκας ο Αφραγκουζος τότε που καταφερνει και προστατευει τα περιουσιακα του στοιχεια.
Μεγάλος μάγκας που τον έχουν στην ανυποληψία όλοι που χρωστάει παντού.....Ο βαζελος θα έρθει η ωρα που θα σταματήσει να έχει αυτήν την εύνοια, όσο για τον μπεργκ τέτοια αγάπη στο φόρουμ για παίκτη μισητής ομάδας που έχει ποιότητα αλλά και ασυλία....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καμία αγάπη για τον Berg. Απλά βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Δεν χρειάζεται καν να τα δούμε. Υπάρχουν και τα νούμερα...
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

sn0ufel4 έγραψε:Μακάρι τόσα ποστ και τόσο ενδιαφέρον να δείχνατε-με και σε μπασκετ και χάντμπολ......
Μη συγκρινεις τα post με το ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον υπάρχει -προσωπικά μιλώντας-. Αλλά πώς να το κάνουμε... η μπάλα είναι αγάπη. Και θεωρώ τον εαυτό μου επιεικώς ΑΜΠΑΛΟ στα υπόλοιπα αθλήματα... άρα δεν μπορώ να κάνω κουβέντα... άρα τα post θα είναι κατά μεγάλο βαθμό ελάχιστα όσο και αν παρακολουθώ τον ΠΑΟΚ ακόμα και αν παίζει πινγκ-πονγκ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

GiorgosAtha έγραψε:Και δε είναι το θέμα τα χαμένα παιχνίδια... αλλά οι μονομαχίες. Όταν στις 10 μονομαχίες θα σου σφυρίξει τις 8 επιθετικό φάουλ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά στο γήπεδο.
Αντίστοιχα και όταν στα 10 φάουλ που θα σου κάνουν θα σου σφυρίξει το 1.
Αντίστοιχα αν στα 10 επιθετικά σφυριξει το 1 κερδίζεις αβαντάζ. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Αβαντάζ που μπορεί να αποβεί "φονικό" ειδικά αν έχει ο παίχτης ποιότητα.
Δεν υπάρχει νομίζω ούτε μισό πράγμα, στο οποίο να διαφωνήσω! Λες και ψυχολογικά η αβάντα του να σε έχουν στον αφρό συνέχεια, Σ-Υ-Ν-Ε-Χ-Ε-Ι-Α, είναι ανάξιο λόγου. Για ποδόσφαιρο μιλάμε. Εν πάση περιπτώσει, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η όλη συζήτηση, είναι πλήρως ξεκάθαρο!!

paok87 έγραψε:Μαγκας ο Αφραγκουζος τότε που καταφερνει και προστατευει τα περιουσιακα του στοιχεια.
Αυτή είναι μια σεβαστή ανάγνωση του θέματος. Εγώ δε συμφωνώ καθόλου αλλά οκ. Θυμάμαι στιγμές στιγμές τον φουκαριάρη τον Μουσλι, όχι συγκρίνοντας τους 2 παίχτες τεχνικά ή ο,τι, αλλά ως προς την αντιμετώπιση στον τομέα του ... physical game! Αν τύχαινε τέτοιων σφυριγμάτων, ξεκάθαρα, θα έπαιζε ψύχραιμος ωσάν ... Βούδας κι ο Σουηδός!
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

simba έγραψε:Σνου, αυτες οι υπενθυμισεις ειναι τελειως αχρειαστες..Οποιος γουσταρει, παει..Και το κρατα κ για τον εαυτο του, δε το διατυμπανιζει απο δω κ απο κει, μπας κ παρει ποιντς ΠΑΟΚτσηδηλικιου..

Ε τι να πω ρε συ Σιμπα. Γυρνάω από έξω χωρίς να έχω δει τίποτα από τη μπάλα η το μπάσκετ μπαίνω να διαβάσω κάτι και βλέπω το τοπικ με τον γαύρο στις 3 σελίδες και με τη Λάρισα τίποτα. Αντίθετα βλέπω 4 σελίδες για τον κωλομπεργκ. Νισαφι πια νισαφι! Τόσους θριάμβους να γράφατε και για Πριγιοβιτς η για το πρώτο γκολ του τρελού η για τον Στέλιο που μπήκε σήμερα έβαλε γκολ και γούσταρε. Έλεος
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Καμία αγάπη για τον Berg. Απλά βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Δεν χρειάζεται καν να τα δούμε. Υπάρχουν και τα νούμερα...
Το πράγμα ξεφεύγει.... Εδώ υπάρχει σε αρκετούς ένας έρωτας μεγάλος.....
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

Νομιζω υπερβαλλεις Γιωργο. Τετοια ποσοστα ουτε παικτες του γκει δεν ειχαν επι κοκκαλιαρη.

Σιγουρα σε 3-4 μονομαχιες που κανει φαουλ τις αφηνουν. Ή θα κερδισει 3-4 μουφα φαουλ..Ως εκει.
Η βρωμια κατ'εμε εγκειται σε κατι αγκωνιτσες, σε σπρωξιματα, σε κλαψα κ βρισιμο στο διαιτητη, δλδ σε κιτρινες καρτες που του χαριζονται.

anw


Σνου, την απαντηση στην εδωσε ο Giorgos. Νταξ, τι να κανουμε, καποιοι ειμαστε αρρωστακια με το ποδοσφαιρο κ γι'αυτο συζηταμε.Ασε που δν ειναι 4 σελιδες για το σουηδο, κυριως αναλωνομαστε σε χαζες διαφωνιες :)

Τωρα νταξ, αν ειναι μετρο το αν παραλειψαμε να γραψουμε μπραβο στον στελιο ή vamonos loco στον κανιας, μετα απο τετοια κακη εμφανιση, ενω περιμεναμε πως κ πως να δουμε την ΠΑΟΚαρα απο κοντα, κανεις λαθος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ηρακλής - Λεβαδειακός την Τετάρτη. Για να δούμε...
Εμείς στο Περιστέρι και ο ΠΑΟ με Πανιώνιο. Η ΑΕΚ στον Πλατανιά.
Άβαταρ μέλους
Yupis
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2015, 04:55
Τοποθεσία: Επτάλοφος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Yupis »

Ήρθε η εποχή των τελευταίων αγωνιστικών που οι ομάδες της ουράς κάνουν σε 5 ματς παραπάνω νίκες από όσες έκαναν μέχρι τώρα στη σεζόν :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ακριβως...
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από The_Stalker »

Το 1ο και το 3ο γκολ της ζέλας είναι ευγενική χορηγία του 5 της κούλας (Λαμπρόπουλος). Τόσο αργός και τόσο αργόστροφος στην αντίληψη της φάσης.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Καλα στο τριτο φερει μεγαλη ευθυνη και ο τερματας της αεκ.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Η κουλα μηπως με στραβοπατημα την τεταρτη αρχιζει να χει προβλημα εισοδου στα π.ο.;;;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”