Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Μιας και είναι ξανά η στιγμή για το all time classic θέμα του Μάρκου του Μπερεγκε να ανοίξει, η δική μου απορία είναι μια: Οι ικανότητες του τύπου παρουσιάζονται μεγαλύτερες της πραγματικότητας ελέω της μεγάλης ασυλίας, που έχει από τα κωλοκόρακα;
gman90
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Δευ 06 Μαρ 2017, 11:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gman90 »

Ο πριγιοβιτς ειναι καλυτερος παικτης από τον μπεργκ και θα το δείξει στον τελικό κυπελου και στα π.ο
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7900
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Οντως ειπα κι γω τον Εμποκου! Για ποιον να πουμε για τον Λετο;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33928
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

εγω παντως χαρηκα που εχασε η αεκ, γιατι αν χασει και στον πλατανια ανοιγει η διαφορα των βαθμων για τα playoff
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

Τι σχεση εχουν ομως οι ποδοσφαιρικες ικανοτητες (που κυριως γι'αυτες γινεται λογος) με την ασυλια που απολαμβανει?
Δλδ αν ειχε 5 καρτες παραπανω, θα ξεχνουσε τη μπαλα τα τελειωματα κ τις κινησεις του? οχι
απλα θα εχανε 2-3 ματς λογω απουσιας.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Παικταράς οποιος δεν το βλεπει εθελοτυφλει.
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Ωραία θα ταν Ξάνθη ή Πλατανιάς να ανέβουν λίγο κ η αεκ να φάει κανα δυο σφαλιάρες.
Ο βάζελος έχει μια υποψία κινδύνου να μην αδειοδοτηθεί γιατί χρωστάει πάνω από μισό μύρριο στον Εσιέν και τη περασμένη βδομάδα τους κατήγγειλε στη ΦΙΦΑ, τπτ δεν είναι σίγουρο αλλά υπάρχει όντως κίνδυνος να φάει άκυρο απ την ΟΥΕΦΑ λόγω Εσιέν και μόνο
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Κρίμα για το Χ... μόνο θετικό το αβαντάζ στο μακροχρόνιο στοίχημα που είχα παίξει ότι η ζέλα -όπως και ο ΠΑΟΚ- θα τερματίσει πάνω από την κούλα (όταν η κούλα ήταν πιο ψηλά στην βαθμολογία) και Berg πρώτος σκόρερ όταν ήταν 4ο-5ος...

ΥΣ. Απαράδεκτα τα τελευταία post περί Berg. Λες και περιμένατε το γκολ. Ειρωνεία και μπηχτές... Τι ακριβώς θα βγει? Αν γινόταν το αντίθετο θα είχαμε γκρίνια περί κακών μοντς και ειρωνείας στην αντίθετη άποψη.
Ναι είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι σε μας ο Berg δεν θα έκανε τίποτα -κυρίως λόγω της ασυλίας που έχει στην ζέλα-. Simba λες και δεν ξέρεις μπάλα το ίδιο παίζεις όταν σε σφυρανε συνέχεια και το ίδιο είναι όταν έχεις "βοήθεια"? Το παραπάνω σε συνδυασμό με την ποιότητα του κάνει την διαφορά. Είτε αρέσει είτε όχι... τώρα αν τον θεωρώ καλ ή όχι η απάντηση στο στοίχημα που ανέφερα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

simba έγραψε:Τι σχεση εχουν ομως οι ποδοσφαιρικες ικανοτητες (που κυριως γι'αυτες γινεται λογος) με την ασυλια που απολαμβανει?
Δλδ αν ειχε 5 καρτες παραπανω, θα ξεχνουσε τη μπαλα τα τελειωματα κ τις κινησεις του? οχι
απλα θα εχανε 2-3 ματς λογω απουσιας.


Εγώ θεωρώ ότι έχει. Όχι για την ποιότητα του παίχτη, προφανώς. Τέτοια ασυλία εγώ πάντως παίχτη δικό μας στην επίθεση δε θυμάμαι να είχε. Σπρώξιμο, ξυλίκι, βρωμιά. Το να έχανε κάθε χρονιά 3-4 ματς επιπλέον, όπως θα έπρεπε αλλά δεν, ε, όλο και καπως σχετίζεται με την ... ηρωοποιηση του παίχτη. Γνώμη μου.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Μαγκας ο Αφραγκουζος τότε που καταφερνει και προστατευει τα περιουσιακα του στοιχεια.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Μακάρι τόσα ποστ και τόσο ενδιαφέρον να δείχνατε-με και σε μπασκετ και χάντμπολ......
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

Οχι Γιωργο, απαραδεκτα ειναι ποστ που εδω κ 2 χρονια, ανευ λογου και αιτιας, ειρωνευονται οποιον τολμησει να πει καλο λογο για αντιπαλο παικτη..Οπως το ειπες, ειρωνεια στην αντιθετη αποψη. Μπροστα σ'αυτα (κ τη συχνοτητα αυτων), η σημερινη πλακιτσα μεταξυ εμου κ του Τολη, ειναι σταγονα στον ωκεανο.


Συμφωνω για την ασυλια, ειναι βρωμερος παικτης, αλλα δε θεωρω οτι η προστασια που εχει προσθετει κατι στις δυνατοτητες του..
Καμια ηρωοποιηση. Εκτος αν ειναι τοσο μεγαλη ιεροσυλια που καποιοι εδω κ 2 χρονια, θελαμε ενα παικτη με τα στοιχεια του.Παλι καλα που ηρθε ο Πριγιο..



Σνου, αυτες οι υπενθυμισεις ειναι τελειως αχρειαστες..Οποιος γουσταρει, παει..Και το κρατα κ για τον εαυτο του, δε το διατυμπανιζει απο δω κ απο κει, μπας κ παρει ποιντς ΠΑΟΚτσηδηλικιου..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
HOOL4IGAN
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2016, 19:24
Τοποθεσία: Μικράς Ασίας 6

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από HOOL4IGAN »

DimitrisS έγραψε:Οντως ειπα κι γω τον Εμποκου! Για ποιον να πουμε για τον Λετο;
ΑΔΕΡΦΕ μεγάλος "βρωμιάρης" ο Λέτο!!! Για απόσυρση πάει η για καμιά Κίνα εκεί στους άμπαλους...


Πάντως αν εξαιρέσεις 3-4 παίκτες του βάζελου που έχουν τεχνική και ξέρουν από τόπι +τον Μπεργκ μετά το χάος... Ο Κουρμπέλης και ο Κουλιμπαλί και ο Λουντ και τα άλλα παιδιά... Βλέπεις και την Κούλα να προσπαθεί να γυρίσει τον αγώνα ο οικοδόμος... ΕΛΕΟΣ!!! Ποδοσφαιρική απάτη και δεν το λέω για τους γνωστούς λόγους που τον σιχαίνεται ο ΠΑΟΚτσής... Εκεί στα διαβατά στο πατρικό του τον παρακαλούσαν να πάει για μοντέλο αλλά προτίμησε να πάει στο Λίβερπουλ!!! ;)

Τα δε "αποβράσματα" του γαύρου σηκώνουν το πρωτάθλημα...

Ρε ΠΑΟΚ έλεος... Φέρε μας το Κύπελλο διαφορετικά για εμένα θα είναι πλήρως αποτυχημένη η χρονιά ασχέτως με την θέση μας στα play off που θα έπρεπε να την θεωρούμε σίγουρη την 2η θέση αλλά......... ΠΑΟΚ είσαι...
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Και δε είναι το θέμα τα χαμένα παιχνίδια... αλλά οι μονομαχίες. Όταν στις 10 μονομαχίες θα σου σφυρίξει τις 8 επιθετικό φάουλ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά στο γήπεδο.
Αντίστοιχα και όταν στα 10 φάουλ που θα σου κάνουν θα σου σφυρίξει το 1.
Αντίστοιχα αν στα 10 επιθετικά σφυριξει το 1 κερδίζεις αβαντάζ. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Αβαντάζ που μπορεί να αποβεί "φονικό" ειδικά αν έχει ο παίχτης ποιότητα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Berg έχει την αίσθηση του γκολ. Στο 2-3 με το που παίρνει τη μπάλα ο Eboku, αλλάζει κατεύθυνση και ενώ είναι πίσω από τον αμυντικό του βγαίνει μπροστά και κάνει το γκολ εύκολη υπόθεση. Είναι αυτό που δεν έχουν οι δικοί μας Κουλούρης και Αθανασιάδης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”