Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μιας και είναι ξανά η στιγμή για το all time classic θέμα του Μάρκου του Μπερεγκε να ανοίξει, η δική μου απορία είναι μια: Οι ικανότητες του τύπου παρουσιάζονται μεγαλύτερες της πραγματικότητας ελέω της μεγάλης ασυλίας, που έχει από τα κωλοκόρακα;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο πριγιοβιτς ειναι καλυτερος παικτης από τον μπεργκ και θα το δείξει στον τελικό κυπελου και στα π.ο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οντως ειπα κι γω τον Εμποκου! Για ποιον να πουμε για τον Λετο;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
εγω παντως χαρηκα που εχασε η αεκ, γιατι αν χασει και στον πλατανια ανοιγει η διαφορα των βαθμων για τα playoff
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τι σχεση εχουν ομως οι ποδοσφαιρικες ικανοτητες (που κυριως γι'αυτες γινεται λογος) με την ασυλια που απολαμβανει?
Δλδ αν ειχε 5 καρτες παραπανω, θα ξεχνουσε τη μπαλα τα τελειωματα κ τις κινησεις του? οχι
απλα θα εχανε 2-3 ματς λογω απουσιας.
Δλδ αν ειχε 5 καρτες παραπανω, θα ξεχνουσε τη μπαλα τα τελειωματα κ τις κινησεις του? οχι
απλα θα εχανε 2-3 ματς λογω απουσιας.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ωραία θα ταν Ξάνθη ή Πλατανιάς να ανέβουν λίγο κ η αεκ να φάει κανα δυο σφαλιάρες.
Ο βάζελος έχει μια υποψία κινδύνου να μην αδειοδοτηθεί γιατί χρωστάει πάνω από μισό μύρριο στον Εσιέν και τη περασμένη βδομάδα τους κατήγγειλε στη ΦΙΦΑ, τπτ δεν είναι σίγουρο αλλά υπάρχει όντως κίνδυνος να φάει άκυρο απ την ΟΥΕΦΑ λόγω Εσιέν και μόνο
Ο βάζελος έχει μια υποψία κινδύνου να μην αδειοδοτηθεί γιατί χρωστάει πάνω από μισό μύρριο στον Εσιέν και τη περασμένη βδομάδα τους κατήγγειλε στη ΦΙΦΑ, τπτ δεν είναι σίγουρο αλλά υπάρχει όντως κίνδυνος να φάει άκυρο απ την ΟΥΕΦΑ λόγω Εσιέν και μόνο
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κρίμα για το Χ... μόνο θετικό το αβαντάζ στο μακροχρόνιο στοίχημα που είχα παίξει ότι η ζέλα -όπως και ο ΠΑΟΚ- θα τερματίσει πάνω από την κούλα (όταν η κούλα ήταν πιο ψηλά στην βαθμολογία) και Berg πρώτος σκόρερ όταν ήταν 4ο-5ος...
ΥΣ. Απαράδεκτα τα τελευταία post περί Berg. Λες και περιμένατε το γκολ. Ειρωνεία και μπηχτές... Τι ακριβώς θα βγει? Αν γινόταν το αντίθετο θα είχαμε γκρίνια περί κακών μοντς και ειρωνείας στην αντίθετη άποψη.
Ναι είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι σε μας ο Berg δεν θα έκανε τίποτα -κυρίως λόγω της ασυλίας που έχει στην ζέλα-. Simba λες και δεν ξέρεις μπάλα το ίδιο παίζεις όταν σε σφυρανε συνέχεια και το ίδιο είναι όταν έχεις "βοήθεια"? Το παραπάνω σε συνδυασμό με την ποιότητα του κάνει την διαφορά. Είτε αρέσει είτε όχι... τώρα αν τον θεωρώ καλ ή όχι η απάντηση στο στοίχημα που ανέφερα παραπάνω.
ΥΣ. Απαράδεκτα τα τελευταία post περί Berg. Λες και περιμένατε το γκολ. Ειρωνεία και μπηχτές... Τι ακριβώς θα βγει? Αν γινόταν το αντίθετο θα είχαμε γκρίνια περί κακών μοντς και ειρωνείας στην αντίθετη άποψη.
Ναι είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι σε μας ο Berg δεν θα έκανε τίποτα -κυρίως λόγω της ασυλίας που έχει στην ζέλα-. Simba λες και δεν ξέρεις μπάλα το ίδιο παίζεις όταν σε σφυρανε συνέχεια και το ίδιο είναι όταν έχεις "βοήθεια"? Το παραπάνω σε συνδυασμό με την ποιότητα του κάνει την διαφορά. Είτε αρέσει είτε όχι... τώρα αν τον θεωρώ καλ ή όχι η απάντηση στο στοίχημα που ανέφερα παραπάνω.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
simba έγραψε:Τι σχεση εχουν ομως οι ποδοσφαιρικες ικανοτητες (που κυριως γι'αυτες γινεται λογος) με την ασυλια που απολαμβανει?
Δλδ αν ειχε 5 καρτες παραπανω, θα ξεχνουσε τη μπαλα τα τελειωματα κ τις κινησεις του? οχι
απλα θα εχανε 2-3 ματς λογω απουσιας.
Εγώ θεωρώ ότι έχει. Όχι για την ποιότητα του παίχτη, προφανώς. Τέτοια ασυλία εγώ πάντως παίχτη δικό μας στην επίθεση δε θυμάμαι να είχε. Σπρώξιμο, ξυλίκι, βρωμιά. Το να έχανε κάθε χρονιά 3-4 ματς επιπλέον, όπως θα έπρεπε αλλά δεν, ε, όλο και καπως σχετίζεται με την ... ηρωοποιηση του παίχτη. Γνώμη μου.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μαγκας ο Αφραγκουζος τότε που καταφερνει και προστατευει τα περιουσιακα του στοιχεια.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μακάρι τόσα ποστ και τόσο ενδιαφέρον να δείχνατε-με και σε μπασκετ και χάντμπολ......
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οχι Γιωργο, απαραδεκτα ειναι ποστ που εδω κ 2 χρονια, ανευ λογου και αιτιας, ειρωνευονται οποιον τολμησει να πει καλο λογο για αντιπαλο παικτη..Οπως το ειπες, ειρωνεια στην αντιθετη αποψη. Μπροστα σ'αυτα (κ τη συχνοτητα αυτων), η σημερινη πλακιτσα μεταξυ εμου κ του Τολη, ειναι σταγονα στον ωκεανο.
Συμφωνω για την ασυλια, ειναι βρωμερος παικτης, αλλα δε θεωρω οτι η προστασια που εχει προσθετει κατι στις δυνατοτητες του..
Καμια ηρωοποιηση. Εκτος αν ειναι τοσο μεγαλη ιεροσυλια που καποιοι εδω κ 2 χρονια, θελαμε ενα παικτη με τα στοιχεια του.Παλι καλα που ηρθε ο Πριγιο..
Σνου, αυτες οι υπενθυμισεις ειναι τελειως αχρειαστες..Οποιος γουσταρει, παει..Και το κρατα κ για τον εαυτο του, δε το διατυμπανιζει απο δω κ απο κει, μπας κ παρει ποιντς ΠΑΟΚτσηδηλικιου..
Συμφωνω για την ασυλια, ειναι βρωμερος παικτης, αλλα δε θεωρω οτι η προστασια που εχει προσθετει κατι στις δυνατοτητες του..
Καμια ηρωοποιηση. Εκτος αν ειναι τοσο μεγαλη ιεροσυλια που καποιοι εδω κ 2 χρονια, θελαμε ενα παικτη με τα στοιχεια του.Παλι καλα που ηρθε ο Πριγιο..
Σνου, αυτες οι υπενθυμισεις ειναι τελειως αχρειαστες..Οποιος γουσταρει, παει..Και το κρατα κ για τον εαυτο του, δε το διατυμπανιζει απο δω κ απο κει, μπας κ παρει ποιντς ΠΑΟΚτσηδηλικιου..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ΑΔΕΡΦΕ μεγάλος "βρωμιάρης" ο Λέτο!!! Για απόσυρση πάει η για καμιά Κίνα εκεί στους άμπαλους...DimitrisS έγραψε:Οντως ειπα κι γω τον Εμποκου! Για ποιον να πουμε για τον Λετο;
Πάντως αν εξαιρέσεις 3-4 παίκτες του βάζελου που έχουν τεχνική και ξέρουν από τόπι +τον Μπεργκ μετά το χάος... Ο Κουρμπέλης και ο Κουλιμπαλί και ο Λουντ και τα άλλα παιδιά... Βλέπεις και την Κούλα να προσπαθεί να γυρίσει τον αγώνα ο οικοδόμος... ΕΛΕΟΣ!!! Ποδοσφαιρική απάτη και δεν το λέω για τους γνωστούς λόγους που τον σιχαίνεται ο ΠΑΟΚτσής... Εκεί στα διαβατά στο πατρικό του τον παρακαλούσαν να πάει για μοντέλο αλλά προτίμησε να πάει στο Λίβερπουλ!!!
Τα δε "αποβράσματα" του γαύρου σηκώνουν το πρωτάθλημα...
Ρε ΠΑΟΚ έλεος... Φέρε μας το Κύπελλο διαφορετικά για εμένα θα είναι πλήρως αποτυχημένη η χρονιά ασχέτως με την θέση μας στα play off που θα έπρεπε να την θεωρούμε σίγουρη την 2η θέση αλλά......... ΠΑΟΚ είσαι...
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και δε είναι το θέμα τα χαμένα παιχνίδια... αλλά οι μονομαχίες. Όταν στις 10 μονομαχίες θα σου σφυρίξει τις 8 επιθετικό φάουλ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά στο γήπεδο.
Αντίστοιχα και όταν στα 10 φάουλ που θα σου κάνουν θα σου σφυρίξει το 1.
Αντίστοιχα αν στα 10 επιθετικά σφυριξει το 1 κερδίζεις αβαντάζ. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Αβαντάζ που μπορεί να αποβεί "φονικό" ειδικά αν έχει ο παίχτης ποιότητα.
Αντίστοιχα και όταν στα 10 φάουλ που θα σου κάνουν θα σου σφυρίξει το 1.
Αντίστοιχα αν στα 10 επιθετικά σφυριξει το 1 κερδίζεις αβαντάζ. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Αβαντάζ που μπορεί να αποβεί "φονικό" ειδικά αν έχει ο παίχτης ποιότητα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Berg έχει την αίσθηση του γκολ. Στο 2-3 με το που παίρνει τη μπάλα ο Eboku, αλλάζει κατεύθυνση και ενώ είναι πίσω από τον αμυντικό του βγαίνει μπροστά και κάνει το γκολ εύκολη υπόθεση. Είναι αυτό που δεν έχουν οι δικοί μας Κουλούρης και Αθανασιάδης.