71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Tolaros »

sn0ufel4 έγραψε:
Tolaros έγραψε:Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια

πανω του? πανω του πηγε η βολιδα του σιμοες? πανω του το τετατετ του σουηδου? πανω του το σουτ του αλλου??? μη τρελαθουμε παλι!
E ναι βασικά τα 3 που αναφέρεις όλα πάνω του πήγανε, άντε για του Σιμόες έκανε μισό βήμα. Μην τρελαθείς
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

οκ τολαρε κομπλε ρε...παω να τρελαθω ;)
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ξαναειδα τις φασεις
σημερα ηταν πολυ καλος

επιασε 4

το τελευταιο που τρωει βεβαια δειχνει αυτο που λεμε,πως δεν εχει εξοδο

παντως στα τετ α τετ πολυ καλος

παντως η αμυνα μας πολυυυ αργη μας γλεντουσαν οι ταχυτατοι μεσοεπιθετικοι της ασκ,ενω βγαιναν μπαλιες και στην πλατη μας


την ωρα που εμεις εχουμε ευνουχιστει μπροστα με την απωλεια μακ ροντριγκεζ,δεν εχουμε την παλια μας ταχυτητα

ο υπερτιμημενος καμπος πρεπει να αφεθει να φυγει νομιζω δεν βοηθαει ,ειναι και χασογκολης,να παρουμε ενα πολυ γρηγορο εξτρεμ να μας ξαναδωσει με μυστακιδη και ενρικε την χαμενη μας ταχυτητα στα φτερα.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από nothu »

Αν θυμαμαι καλα η πρωτη κιτρινη του Μαλεζα ειναι μετα απο λαθος πασα του Γλυκου.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Δεν ήταν καθόλου καλος σημερα αλλά ήταν ο καλύτερος. Τόσο "καλα" παίξαμε.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Tolaros έγραψε:
sn0ufel4 έγραψε:
Tolaros έγραψε:Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια

πανω του? πανω του πηγε η βολιδα του σιμοες? πανω του το τετατετ του σουηδου? πανω του το σουτ του αλλου??? μη τρελαθουμε παλι!
E ναι βασικά τα 3 που αναφέρεις όλα πάνω του πήγανε, άντε για του Σιμόες έκανε μισό βήμα. Μην τρελαθείς
Τόλη, που είσαι και από τη γειτονιά των παιδικών μου χρόνων, να δεχτώ ότι δεν διορθώνει τις χρόνιες αδυναμίες του, όπως φάνηκε ακόμη και σήμερα, παρά τις πολλές αποκρούσεις. Ας πούμε, δίνει την μπάλα εκεί που δεν θα έπρεπε πχ στη φάση του 2-0, κι η έξοδος στο 3-0 είναι γιούρια στον νταμπλά με τα κουλούρια, αλλά όχι και ήρθαν πάνω του τα υπόλοιπα. Στη φάση του Αϊντάρεβιτς, όπως και σε αυτή του Μάνταλου (αλλά και στου Αραούχο που ήταν τελικά οφσάιντ, βγαίνει και απλώνει το κορμί του πολύ καλά)

Ο Γλύκος είναι πολύ καλός σε τετ-α-τετ, με τρομερά ριφλέξ.
Γεγονός που θα μπορούσε να τον κάνει τερματά που δίνει βαθμούς όπως ο Ρομπέρτο
Αλλά δυστυχώς ψιλό-απαλείφει τα πλεονεκτήματά του με το να μην βελτιώνει αδυναμίες που είναι βελτιώσιμες, όπως οι έξοδοι.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Φταίει στο 3ο γκολ και στην 1η κίτρινη του Μαλεζά.
Κράτησε το σκορ μέχρι το 85 σε ανεκτά επίπεδα.
Άβαταρ μέλους
stavrospgr
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 23:42

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από stavrospgr »

Έκανε και πάλι λάθη, ειδικά αυτό με τις κοντινές πάσες για άλλη μία φορά. Έπιασε και αρκετά για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Παίζει χωρίς ανταγωνισμό και αυτό δεν του κάνει καλό, δεν έχει κίνητρο για να γίνει καλύτερος.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Tolaros »

Δε διαφωνώ κ προφανώς δεν υπολόγισα τη φάση του οφσάιτ, σχολίασα τα σουτ. Ναι βγαίνει έγκαιρα συνήθως στα τετ α τετ (αν κ το τελείωμα του άλλου είναι αστείο). Δε χτίζεται καριέρα μόνο πάνω σε αυτό. Άμα έτρωγε του Αϊντάρεβιτς κ δεν έκανε τα υπόλοιπα δε θα έλεγε κανείς τίποτα.
Το τέρμα είναι κυρίως σιγουριά κ σταθερότητα κ αυτά εμένα ο Παναγιώτης δε μου τα εμπνέει, σε κάποιους από σας μπορεί, ΟΚ.
Και για μένα το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι οι έξοδοι, είναι το μυαλό του. Δεν είναι πάντα καθαρό.

Και μπάι δε γουέι σίγουρα για μένα δεν είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα που γράφτηκε πολύ εδώ μέσα. Ούτε καν. Θα με πεις ποιος είναι? Κανείς. Όλοι οι ίδιοι μέτριοι είναι. Κ αυτό φαίνεται αν ρωτήσεις οπαδούς άλλων ομάδων τι πιστεύουν. Οι αεκτσήδες θα πουν ο Μπάρκας, οι γαύροι ο Καρνέζης, οι γριές ο Χουάντερσον, οι παναιτωλικοί ο Κυριακίδης, μέχρι κ τα σκουλίκια το Διούδη θα πουν. Ε στο ίδιο κλίμα κ μεις. Κανείς δεν καλύτερος.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ναι, μπορεί και έχουν κάθε δικαίωμα να το πουν, αλλά δεν συμβαίνει και δεν ισχύει κιόλας.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από kataramenos5 »

kataramenos5 έγραψε:Εμενα αυτο που με τρελαινει ειναι οτι στα παιχνιδια που στραβωνουν η πρωτη σοβαρη ευκαιρια του αντιπαλου ειναι γκολ.Μετα βγαζει τ απιαστα.Συμβαινει σχεδον παντα.
Μονο εμεις. :(
και συνεχιζει.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Tolaros έγραψε:Δε διαφωνώ κ προφανώς δεν υπολόγισα τη φάση του οφσάιτ, σχολίασα τα σουτ. Ναι βγαίνει έγκαιρα συνήθως στα τετ α τετ (αν κ το τελείωμα του άλλου είναι αστείο). Δε χτίζεται καριέρα μόνο πάνω σε αυτό. Άμα έτρωγε του Αϊντάρεβιτς κ δεν έκανε τα υπόλοιπα δε θα έλεγε κανείς τίποτα.
Το τέρμα είναι κυρίως σιγουριά κ σταθερότητα κ αυτά εμένα ο Παναγιώτης δε μου τα εμπνέει, σε κάποιους από σας μπορεί, ΟΚ.
Και για μένα το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι οι έξοδοι, είναι το μυαλό του. Δεν είναι πάντα καθαρό.

Και μπάι δε γουέι σίγουρα για μένα δεν είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα που γράφτηκε πολύ εδώ μέσα. Ούτε καν. Θα με πεις ποιος είναι? Κανείς. Όλοι οι ίδιοι μέτριοι είναι. Κ αυτό φαίνεται αν ρωτήσεις οπαδούς άλλων ομάδων τι πιστεύουν. Οι αεκτσήδες θα πουν ο Μπάρκας, οι γαύροι ο Καρνέζης, οι γριές ο Χουάντερσον, οι παναιτωλικοί ο Κυριακίδης, μέχρι κ τα σκουλίκια το Διούδη θα πουν. Ε στο ίδιο κλίμα κ μεις. Κανείς δεν καλύτερος.

σωστες επισημανσεις
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Kostomanolis »

simba έγραψε:
Λογω χρονιας και πολυ καλων εμφανισεων, ενα και δυο λαθη μπορει να δικαιολογηθουν..
οπως γινεται παγκοσμιως με ολους τους τερματαδες..

Το θεμα ειναι να μη γινει πατερν και τα επαναλαβει λογω ψυχολογιας..
aoratos έγραψε:Τι εχει παθει ρε?????
ΣΥΝΕΛΘΕ (για 3η φορα)


Υ.Γ. στο 3ο, δε νομιζω οτι φερει τοσο ευθυνη γτ η μπαλα περναει χιλιοστα απ'το κεφαλι του κρεσπο που τελικα δεν τη διωχνει και με την μπαλα να προσγειωνεται αποτομα, αιφνιδιαζεται.
Συμφωνω απολυτως...

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από The_Stalker »

Αγωνιστικά θεωρώ ότι παρά το ντεφορμάρισμά του στα τελευταία ματς, κάνει πολύ καλή χρονιά και ότι πράγματι είναι με διαφορά ο καλύτερος Έλληνας τερματοφύλακας (με επιφύλαξη για τον Καρνέζη που δεν τον παρακολουθώ).

Όμως Παναγιώτη, όποιος κάνει δηλώσεις του τύπου "το ήθελαν περισσότερο", ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ. Η ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ @@ Η ΑΣΤΟ ΑΛΛΟΥ.
Άβαταρ μέλους
SubZer0
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ 12 Μαρ 2017, 00:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από SubZer0 »

The_Stalker έγραψε:Αγωνιστικά θεωρώ ότι παρά το ντεφορμάρισμά του στα τελευταία ματς, κάνει πολύ καλή χρονιά και ότι πράγματι είναι με διαφορά ο καλύτερος Έλληνας τερματοφύλακας (με επιφύλαξη για τον Καρνέζη που δεν τον παρακολουθώ).

Όμως Παναγιώτη, όποιος κάνει δηλώσεις του τύπου "το ήθελαν περισσότερο", ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ. Η ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ @@ Η ΑΣΤΟ ΑΛΛΟΥ.
και λίγα λες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”