E ναι βασικά τα 3 που αναφέρεις όλα πάνω του πήγανε, άντε για του Σιμόες έκανε μισό βήμα. Μην τρελαθείςsn0ufel4 έγραψε:Tolaros έγραψε:Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια
πανω του? πανω του πηγε η βολιδα του σιμοες? πανω του το τετατετ του σουηδου? πανω του το σουτ του αλλου??? μη τρελαθουμε παλι!
71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ξαναειδα τις φασεις
σημερα ηταν πολυ καλος
επιασε 4
το τελευταιο που τρωει βεβαια δειχνει αυτο που λεμε,πως δεν εχει εξοδο
παντως στα τετ α τετ πολυ καλος
παντως η αμυνα μας πολυυυ αργη μας γλεντουσαν οι ταχυτατοι μεσοεπιθετικοι της ασκ,ενω βγαιναν μπαλιες και στην πλατη μας
την ωρα που εμεις εχουμε ευνουχιστει μπροστα με την απωλεια μακ ροντριγκεζ,δεν εχουμε την παλια μας ταχυτητα
ο υπερτιμημενος καμπος πρεπει να αφεθει να φυγει νομιζω δεν βοηθαει ,ειναι και χασογκολης,να παρουμε ενα πολυ γρηγορο εξτρεμ να μας ξαναδωσει με μυστακιδη και ενρικε την χαμενη μας ταχυτητα στα φτερα.
σημερα ηταν πολυ καλος
επιασε 4
το τελευταιο που τρωει βεβαια δειχνει αυτο που λεμε,πως δεν εχει εξοδο
παντως στα τετ α τετ πολυ καλος
παντως η αμυνα μας πολυυυ αργη μας γλεντουσαν οι ταχυτατοι μεσοεπιθετικοι της ασκ,ενω βγαιναν μπαλιες και στην πλατη μας
την ωρα που εμεις εχουμε ευνουχιστει μπροστα με την απωλεια μακ ροντριγκεζ,δεν εχουμε την παλια μας ταχυτητα
ο υπερτιμημενος καμπος πρεπει να αφεθει να φυγει νομιζω δεν βοηθαει ,ειναι και χασογκολης,να παρουμε ενα πολυ γρηγορο εξτρεμ να μας ξαναδωσει με μυστακιδη και ενρικε την χαμενη μας ταχυτητα στα φτερα.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν θυμαμαι καλα η πρωτη κιτρινη του Μαλεζα ειναι μετα απο λαθος πασα του Γλυκου.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τόλη, που είσαι και από τη γειτονιά των παιδικών μου χρόνων, να δεχτώ ότι δεν διορθώνει τις χρόνιες αδυναμίες του, όπως φάνηκε ακόμη και σήμερα, παρά τις πολλές αποκρούσεις. Ας πούμε, δίνει την μπάλα εκεί που δεν θα έπρεπε πχ στη φάση του 2-0, κι η έξοδος στο 3-0 είναι γιούρια στον νταμπλά με τα κουλούρια, αλλά όχι και ήρθαν πάνω του τα υπόλοιπα. Στη φάση του Αϊντάρεβιτς, όπως και σε αυτή του Μάνταλου (αλλά και στου Αραούχο που ήταν τελικά οφσάιντ, βγαίνει και απλώνει το κορμί του πολύ καλά)Tolaros έγραψε:E ναι βασικά τα 3 που αναφέρεις όλα πάνω του πήγανε, άντε για του Σιμόες έκανε μισό βήμα. Μην τρελαθείςsn0ufel4 έγραψε:Tolaros έγραψε:Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια
πανω του? πανω του πηγε η βολιδα του σιμοες? πανω του το τετατετ του σουηδου? πανω του το σουτ του αλλου??? μη τρελαθουμε παλι!
Ο Γλύκος είναι πολύ καλός σε τετ-α-τετ, με τρομερά ριφλέξ.
Γεγονός που θα μπορούσε να τον κάνει τερματά που δίνει βαθμούς όπως ο Ρομπέρτο
Αλλά δυστυχώς ψιλό-απαλείφει τα πλεονεκτήματά του με το να μην βελτιώνει αδυναμίες που είναι βελτιώσιμες, όπως οι έξοδοι.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Φταίει στο 3ο γκολ και στην 1η κίτρινη του Μαλεζά.
Κράτησε το σκορ μέχρι το 85 σε ανεκτά επίπεδα.
Κράτησε το σκορ μέχρι το 85 σε ανεκτά επίπεδα.
- stavrospgr
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 23:42
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Έκανε και πάλι λάθη, ειδικά αυτό με τις κοντινές πάσες για άλλη μία φορά. Έπιασε και αρκετά για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Παίζει χωρίς ανταγωνισμό και αυτό δεν του κάνει καλό, δεν έχει κίνητρο για να γίνει καλύτερος.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δε διαφωνώ κ προφανώς δεν υπολόγισα τη φάση του οφσάιτ, σχολίασα τα σουτ. Ναι βγαίνει έγκαιρα συνήθως στα τετ α τετ (αν κ το τελείωμα του άλλου είναι αστείο). Δε χτίζεται καριέρα μόνο πάνω σε αυτό. Άμα έτρωγε του Αϊντάρεβιτς κ δεν έκανε τα υπόλοιπα δε θα έλεγε κανείς τίποτα.
Το τέρμα είναι κυρίως σιγουριά κ σταθερότητα κ αυτά εμένα ο Παναγιώτης δε μου τα εμπνέει, σε κάποιους από σας μπορεί, ΟΚ.
Και για μένα το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι οι έξοδοι, είναι το μυαλό του. Δεν είναι πάντα καθαρό.
Και μπάι δε γουέι σίγουρα για μένα δεν είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα που γράφτηκε πολύ εδώ μέσα. Ούτε καν. Θα με πεις ποιος είναι? Κανείς. Όλοι οι ίδιοι μέτριοι είναι. Κ αυτό φαίνεται αν ρωτήσεις οπαδούς άλλων ομάδων τι πιστεύουν. Οι αεκτσήδες θα πουν ο Μπάρκας, οι γαύροι ο Καρνέζης, οι γριές ο Χουάντερσον, οι παναιτωλικοί ο Κυριακίδης, μέχρι κ τα σκουλίκια το Διούδη θα πουν. Ε στο ίδιο κλίμα κ μεις. Κανείς δεν καλύτερος.
Το τέρμα είναι κυρίως σιγουριά κ σταθερότητα κ αυτά εμένα ο Παναγιώτης δε μου τα εμπνέει, σε κάποιους από σας μπορεί, ΟΚ.
Και για μένα το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι οι έξοδοι, είναι το μυαλό του. Δεν είναι πάντα καθαρό.
Και μπάι δε γουέι σίγουρα για μένα δεν είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα που γράφτηκε πολύ εδώ μέσα. Ούτε καν. Θα με πεις ποιος είναι? Κανείς. Όλοι οι ίδιοι μέτριοι είναι. Κ αυτό φαίνεται αν ρωτήσεις οπαδούς άλλων ομάδων τι πιστεύουν. Οι αεκτσήδες θα πουν ο Μπάρκας, οι γαύροι ο Καρνέζης, οι γριές ο Χουάντερσον, οι παναιτωλικοί ο Κυριακίδης, μέχρι κ τα σκουλίκια το Διούδη θα πουν. Ε στο ίδιο κλίμα κ μεις. Κανείς δεν καλύτερος.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ναι, μπορεί και έχουν κάθε δικαίωμα να το πουν, αλλά δεν συμβαίνει και δεν ισχύει κιόλας.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
και συνεχιζει.kataramenos5 έγραψε:Εμενα αυτο που με τρελαινει ειναι οτι στα παιχνιδια που στραβωνουν η πρωτη σοβαρη ευκαιρια του αντιπαλου ειναι γκολ.Μετα βγαζει τ απιαστα.Συμβαινει σχεδον παντα.
Μονο εμεις.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Tolaros έγραψε:Δε διαφωνώ κ προφανώς δεν υπολόγισα τη φάση του οφσάιτ, σχολίασα τα σουτ. Ναι βγαίνει έγκαιρα συνήθως στα τετ α τετ (αν κ το τελείωμα του άλλου είναι αστείο). Δε χτίζεται καριέρα μόνο πάνω σε αυτό. Άμα έτρωγε του Αϊντάρεβιτς κ δεν έκανε τα υπόλοιπα δε θα έλεγε κανείς τίποτα.
Το τέρμα είναι κυρίως σιγουριά κ σταθερότητα κ αυτά εμένα ο Παναγιώτης δε μου τα εμπνέει, σε κάποιους από σας μπορεί, ΟΚ.
Και για μένα το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι οι έξοδοι, είναι το μυαλό του. Δεν είναι πάντα καθαρό.
Και μπάι δε γουέι σίγουρα για μένα δεν είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα που γράφτηκε πολύ εδώ μέσα. Ούτε καν. Θα με πεις ποιος είναι? Κανείς. Όλοι οι ίδιοι μέτριοι είναι. Κ αυτό φαίνεται αν ρωτήσεις οπαδούς άλλων ομάδων τι πιστεύουν. Οι αεκτσήδες θα πουν ο Μπάρκας, οι γαύροι ο Καρνέζης, οι γριές ο Χουάντερσον, οι παναιτωλικοί ο Κυριακίδης, μέχρι κ τα σκουλίκια το Διούδη θα πουν. Ε στο ίδιο κλίμα κ μεις. Κανείς δεν καλύτερος.
σωστες επισημανσεις
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Συμφωνω απολυτως...simba έγραψε:Λογω χρονιας και πολυ καλων εμφανισεων, ενα και δυο λαθη μπορει να δικαιολογηθουν..
οπως γινεται παγκοσμιως με ολους τους τερματαδες..
Το θεμα ειναι να μη γινει πατερν και τα επαναλαβει λογω ψυχολογιας..ΣΥΝΕΛΘΕ (για 3η φορα)aoratos έγραψε:Τι εχει παθει ρε?????
Υ.Γ. στο 3ο, δε νομιζω οτι φερει τοσο ευθυνη γτ η μπαλα περναει χιλιοστα απ'το κεφαλι του κρεσπο που τελικα δεν τη διωχνει και με την μπαλα να προσγειωνεται αποτομα, αιφνιδιαζεται.
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αγωνιστικά θεωρώ ότι παρά το ντεφορμάρισμά του στα τελευταία ματς, κάνει πολύ καλή χρονιά και ότι πράγματι είναι με διαφορά ο καλύτερος Έλληνας τερματοφύλακας (με επιφύλαξη για τον Καρνέζη που δεν τον παρακολουθώ).
Όμως Παναγιώτη, όποιος κάνει δηλώσεις του τύπου "το ήθελαν περισσότερο", ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ. Η ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ @@ Η ΑΣΤΟ ΑΛΛΟΥ.
Όμως Παναγιώτη, όποιος κάνει δηλώσεις του τύπου "το ήθελαν περισσότερο", ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ. Η ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ @@ Η ΑΣΤΟ ΑΛΛΟΥ.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
και λίγα λες.The_Stalker έγραψε:Αγωνιστικά θεωρώ ότι παρά το ντεφορμάρισμά του στα τελευταία ματς, κάνει πολύ καλή χρονιά και ότι πράγματι είναι με διαφορά ο καλύτερος Έλληνας τερματοφύλακας (με επιφύλαξη για τον Καρνέζη που δεν τον παρακολουθώ).
Όμως Παναγιώτη, όποιος κάνει δηλώσεις του τύπου "το ήθελαν περισσότερο", ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ. Η ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ @@ Η ΑΣΤΟ ΑΛΛΟΥ.