Δεν εχει παρει συνεχομενα παιχνιδια ακομη και ισως αυτο να φταιει.ron-swanson έγραψε:Gospi είναι και το παιχνίδι με τον Ατρόμητο που ότι πήγαινε μέσα έγραφε.
Μπορεί να είμαι υπερβολικος αλλά ενώ στα φιλικά ο Μπρκιτς έδειξε πολύ καλά πραγματα σε όσα επίσημα έχει παίξει μοιάζει λίγο βαρύς.
Ο Βελιδης απο την αλλη επαιξε πολλα παιχνιδια σερι λογω του τραυματισμου του γλυκου και ηταν ανυπαρκτος.... κουβερτα να κρεμουσαμε λιγοτερα θα τρωγαμε...
Εξαλλου για να μην τον εμπιστευεται ο Ιβιτς κατι θα βλεπει περισσοτερο απο εμας.
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk