Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
goran τσάμπα μπαίνεις στον κόπο να εξηγήσεις,σιγά μην ακούσουμε-δεχτούμε την άποψη του προπονητή,που κατά τα άλλα αποθεωνουμε.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Βασικό πρόβλημα όλων μας, η μοναδική σωστή άποψη, που πάντα είναι η δικιά μας, πρώτα στον εαυτό μου το λέω.
SM-G935F
SM-G935F
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21283
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Το αν έχει ή όχι λογική ή αποτελεσματικότητα ή ό,τι άλλο θα φανεί στο χειροκρότημα. Ας μην προδικάζουμε. Όπως ο Πριγιοβιτς πιθανώς να χρειάζεται χρόνο για να ενσωματωθεί στην ομάδα και να αρχίσει να αποδίδει (μπορεί και να μην φέτος), εξίσου πιθανό μπορεί να ήταν κι ο φακου να πάθαινε μετά από 3 βδομάδες πχ ρήξη χιαστων και να μέναμε με το έτσι ανα χείρας. Ή μπορεί να νεκραναστηθεί ο Κλάους εφεξής και ο Πριγιοβιτς να μην παίζει Και στο φινάλε, αν ο Ίβιτς είχε στο μυαλό του να τον αναβαθμίσει, δεν έχει δείξει ότι θα κωλωνε να στείλει τον Κουλουρη ή και τον Κλαους για το υπόλοιπο της χρονιάς. Προφανέστατα, δεν υπήρξε ταύτιση πλάνων μεταξύ των 2 ανδρών και αναμενόμενα οι δρόμοι χώρισαν. Το να προσπαθούμε τώρα να βγάλουμε α πριορι λάθος την οπτική γύρω από το θέμα του προπονητή με αν, δεν ξέρω σε τι ωφελεί.joshua έγραψε:Που να μην απαντουσε ο Αποστολης...Αντε να το κανουμε λιανα.Αποκτας εναν νεο παικτη ο οποιος μαλιστα ηταν εκτος παιχνιδιων οπως ο Ιβιτς ειπε για καιρο και χρειαζεται ρυθμο εκτος απο οσα ολα μπορει να συνεπαγεται ο ερχομος ενος νεου παικτη,χρονο προσαρμογης,δεσιμο,ομοιογενεια και οτι αλλο.Το θεμα σε αυτο που εγραψε ο Αποστολης αλλα και εγω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΙΓΙΟΒΙΤΣ.Αποκτας και παλυ εναν παικτη που εχει οτι εχει ο Κλαους και ο Κουλουρης και θεωρητικα ακομα παραπανω αλλα δεν εχει αυτα του Περειρα που ειναι πιο περιφερειακο φορ ,μπορει να συνυπαρξει μαζι του και σε σχεση με τους αλλους δυο δεν εχει χασει την επαφη με τα διχτυα.Αυτο που γραψαμε πολυ απλα ειναι πως δεν εχει λογικη να διωξεις αυτον αλλα εναν απο τους 2 αλλους και να τον αναβαθμισεις σε δευτερη επιλογη.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εχουμε το γνωθι σε αυτον.pilotos έγραψε:Βασικό πρόβλημα όλων μας, η μοναδική σωστή άποψη, που πάντα είναι η δικιά μας, πρώτα στον εαυτό μου το λέω.
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Γι αυτό ακριβώς προτιμώ το chat ρε συ Μπάνε...Για εξοικονόμηση χρόνου αλλά και κόπου (posts)...obanebane έγραψε:goran τσάμπα μπαίνεις στον κόπο να εξηγήσεις,σιγά μην ακούσουμε-δεχτούμε την άποψη του προπονητή,που κατά τα άλλα αποθεωνουμε.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εχετε αλλεργια με την αποψη μερικοι.Ειναι αποψη μου ρε φιλε πως επρεπε να μεινει ο Περειρα,οπως και του Αποστολη και αλλων.Ο pilotos πχ εγραψε πως θα ηταν καλυτερα να φυγει δανεικος ο Κλαους.ΑΠΟΨΕΙΣ.Το οτι εγω πιστευω κατι δεν σημαινει πως εγω εχω δικιο και ο Ιβιτς εχει αδικο,για την δικη μου οπτικη και λογικη μιλαω παντα,ουτε εκραξε κανεις τον Ιβιτς για την επιλογη να στηριξει Κλαους και να αφησει τον Αργεντινο.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μακάρι να το είχα, θα ήμουν καλύτερος... Καθημερινή επιδίωξη είναι αλλά δεν...
Γω νομίζω ότι θα κάνουμε κι άλλη μεταγραφή. Δεν ξέρω γιατί, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να σκάσει κάνας δανεικός για ποικιλία.
SM-G935F
Γω νομίζω ότι θα κάνουμε κι άλλη μεταγραφή. Δεν ξέρω γιατί, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να σκάσει κάνας δανεικός για ποικιλία.
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εγώ θα δεχθώ τις ενστάσεις όλων για την λάθος απομάκρυνση του Αργεντινου,όσοι διαφωνείτε γιατί δεν δέχεστε τις εξηγήσεις που έδωσε ο προπονητης;
Γιατί ρε παλικάρια,πείτε μου έναν μαμημενο λογο;
Γιατί ρε παλικάρια,πείτε μου έναν μαμημενο λογο;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Οταν θα ξεκολησουμε με τις μοναδες θα καταλαβουμε οτι η ομαδα παιζει ολη μαζι επιθεση και ολη μαζι αμυνα.
Σιγουρα θελουμε μια σταθερα στο σκοραρισμα αλλα ο επιθετικος πλουραλισμος δεν ειναι τυχαιος.
Ακομα και χθες θα μπορουσε να χε βαλει γκολ και ο κρεσπο και ο σαχοφ ή ο μπισεσβαρ.αυτο μονο θετικο το βλεπω εγω.
Σιγουρα θελουμε μια σταθερα στο σκοραρισμα αλλα ο επιθετικος πλουραλισμος δεν ειναι τυχαιος.
Ακομα και χθες θα μπορουσε να χε βαλει γκολ και ο κρεσπο και ο σαχοφ ή ο μπισεσβαρ.αυτο μονο θετικο το βλεπω εγω.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Josh δεν το διαβάζεις όλο το Φόρουμ, υπάρχουν αρκετοί που κράζουν τον Ίβιτς γι αυτή του την επιλογή.joshua έγραψε:Εχετε αλλεργια με την αποψη μερικοι.Ειναι αποψη μου ρε φιλε πως επρεπε να μεινει ο Περειρα,οπως και του Αποστολη και αλλων.Ο pilotos πχ εγραψε πως θα ηταν καλυτερα να φυγει δανεικος ο Κλαους.ΑΠΟΨΕΙΣ.Το οτι εγω πιστευω κατι δεν σημαινει πως εγω εχω δικιο και ο Ιβιτς εχει αδικο,για την δικη μου οπτικη και λογικη μιλαω παντα,ουτε εκραξε κανεις τον Ιβιτς για την επιλογη να στηριξει Κλαους και να αφησει τον Αργεντινο.
Επίσης αυτή η επιλογή έχει πολλές παραμέτρους,που έχουν μπει στη συζήτηση αλλά δεν τις λαμβάνεται υπόψιν σας,όσοι προτιμούσατε την αποχώρηση του Κλάους.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Δηλαδή το σενάριο ο Φακ να ΜΗΝ ΗΘΕΛΕ να μείνει για 3-4ος, δεν παίζει;
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Αλλο να δεχτω, αλλο να σεβαστω.Απο την στιγμη που διαφωνω οπως λες, δεν μπορω να δεχτω την εξηγηση του Βλανταν, αλλα ΟΦΕΙΛΩ να σεβαστω την επιλογη του.obanebane έγραψε:Εγώ θα δεχθώ τις ενστάσεις όλων για την λάθος απομάκρυνση του Αργεντινου,όσοι διαφωνείτε γιατί δεν δέχεστε τις εξηγήσεις που έδωσε ο προπονητης;
Γιατί ρε παλικάρια,πείτε μου έναν μαμημενο λογο;
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Οποιος κραζει αυτη την στιγμη τον Ιβιτς,παρα τις οποιες διαφωνιες μπορει να εχει και το λεω εγω που του ασκησα εντονη κριτικη,ειναι απλα ΑΝΟΗΤΟΣ για να το πω ευγενικα.obanebane έγραψε:Josh δεν το διαβάζεις όλο το Φόρουμ, υπάρχουν αρκετοί που κράζουν τον Ίβιτς γι αυτή του την επιλογή.joshua έγραψε:Εχετε αλλεργια με την αποψη μερικοι.Ειναι αποψη μου ρε φιλε πως επρεπε να μεινει ο Περειρα,οπως και του Αποστολη και αλλων.Ο pilotos πχ εγραψε πως θα ηταν καλυτερα να φυγει δανεικος ο Κλαους.ΑΠΟΨΕΙΣ.Το οτι εγω πιστευω κατι δεν σημαινει πως εγω εχω δικιο και ο Ιβιτς εχει αδικο,για την δικη μου οπτικη και λογικη μιλαω παντα,ουτε εκραξε κανεις τον Ιβιτς για την επιλογη να στηριξει Κλαους και να αφησει τον Αργεντινο.
Επίσης αυτή η επιλογή έχει πολλές παραμέτρους,που έχουν μπει στη συζήτηση αλλά δεν τις λαμβάνεται υπόψιν σας,όσοι προτιμούσατε την αποχώρηση του Κλάους.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Ενταξει ρε,δεν θα κολλήσουμε στις λέξεις.
Προφανώς δε μιλάω για σένα.
Προφανώς δε μιλάω για σένα.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εγώ διαφωνώ με τον Josua αλλά καταλαβαίνω τις ενστάσεις του.
Το ότι τις αναφέρει δε σημαίνει ότι θέλει να γίνει Ιβιτς αντι του Ιβιτς.
Προβληματισμούς παραθέτει και συζητηση κανει.
Πάντως διαφωνώ, γιατί ακριβώς από πέρισυ που ανέλαβε ο Βλάνταν, παίζει πάντα με ψηλό φορ και καθόλου με το ροταισιον στην επιθεση των εξτρεμ και του φορ να εναλλασουν θεσεις και να είναι χαμηλού ύψους
Το ότι τις αναφέρει δε σημαίνει ότι θέλει να γίνει Ιβιτς αντι του Ιβιτς.
Προβληματισμούς παραθέτει και συζητηση κανει.
Πάντως διαφωνώ, γιατί ακριβώς από πέρισυ που ανέλαβε ο Βλάνταν, παίζει πάντα με ψηλό φορ και καθόλου με το ροταισιον στην επιθεση των εξτρεμ και του φορ να εναλλασουν θεσεις και να είναι χαμηλού ύψους