Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Οχι απλα θα τιμωρηθουν και εμεις θα διεκδικησουμε τα λεφτα μας στα δικαστηρια,ετσι γινεται συνηθως.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
εκλεκτοMANIAKOS έγραψε:Σιμπα κανα πιο εκλεκτό βιντεάκι ουαρντα να αναμένουμε ;
δυσκολα αδερφε..
Εξαλλου τη δουλεια την εχει κανει ηδη το γραφειο του.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Οποιος δε γουσταρει στον ΠΑΟΚ ειναι τελειωμενος πλεον στον ΠΑΟΚ.
Μια ζωη δε θελατε μισθοφορους και κραζατε...
Θα παρακαλαμε το φακουντο και τον γκαρυ;;;
Οποιος δεν εχει καταλαβει ο ΠΑΟΚ αλλαξε επιπεδο και δεν παρακαλει.
Ειλικρινα για κανεναν που δε θελει να ειναι μαζι μας δε θα στεναχωρηθω.η νοοτροπια χωριου δεν ταιριαζει στο μεγαλειο του ΠΑΟΚ.
Ας ξεκολησουμε και μεις πλεον...
Ποιος ειναι ο γκαρυ;;;
Εδω περασανε τερατα και φευγανε κλαιγοντας και θα παρακαλω τον γκαρυ και τον φακ,αν και ειναι διαφορετικες περιπτωσεις;;
Αντε γιατι παραγινε το αστειο.
Μια ζωη δε θελατε μισθοφορους και κραζατε...
Θα παρακαλαμε το φακουντο και τον γκαρυ;;;
Οποιος δεν εχει καταλαβει ο ΠΑΟΚ αλλαξε επιπεδο και δεν παρακαλει.
Ειλικρινα για κανεναν που δε θελει να ειναι μαζι μας δε θα στεναχωρηθω.η νοοτροπια χωριου δεν ταιριαζει στο μεγαλειο του ΠΑΟΚ.
Ας ξεκολησουμε και μεις πλεον...
Ποιος ειναι ο γκαρυ;;;
Εδω περασανε τερατα και φευγανε κλαιγοντας και θα παρακαλω τον γκαρυ και τον φακ,αν και ειναι διαφορετικες περιπτωσεις;;
Αντε γιατι παραγινε το αστειο.
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ΑποστόληςΑ έγραψε:Μακάρι!panpangr77 έγραψε: Η Αιγυπτος δεν νομίζω να το περάσει το Μαροκο να γύρίσει πίσω και ο Ουαρντα πίσω ,εχουμε καυτο μήνα...
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο....να χασει η Αίγυπτος κ να έρθει ο ουάρντα ή να κερδίσει κ να έρθει πίσω στον γαύρο ο Ντα κόστα
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
όσα + θέλεις αδερφέ,ο ΠΑΟΚ τους ξεπέρασε καιρός να τους ξεπεράσουμε κ εμείς...sourmenetes έγραψε:Οποιος δε γουσταρει στον ΠΑΟΚ ειναι τελειωμενος πλεον στον ΠΑΟΚ.
Μια ζωη δε θελατε μισθοφορους και κραζατε...
Θα παρακαλαμε το φακουντο και τον γκαρυ;;;
Οποιος δεν εχει καταλαβει ο ΠΑΟΚ αλλαξε επιπεδο και δεν παρακαλει.
Ειλικρινα για κανεναν που δε θελει να ειναι μαζι μας δε θα στεναχωρηθω.η νοοτροπια χωριου δεν ταιριαζει στο μεγαλειο του ΠΑΟΚ.
Ας ξεκολησουμε και μεις πλεον...
Ποιος ειναι ο γκαρυ;;;
Εδω περασανε τερατα και φευγανε κλαιγοντας και θα παρακαλω τον γκαρυ και τον φακ,αν και ειναι διαφορετικες περιπτωσεις;;
Αντε γιατι παραγινε το αστειο.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Από αλλού το πήρα αλλά όπως λέει και στο τέλος .............
"...ο δικός μας ο λαός είναι ο λαός του Προκρούστη. Που κόβει και τεντώνει όσα δεν είναι στα μέτρα του, που απαξιώνει ό,τι του δείχνει δύσκολο, που μεγαλοποιεί το εύκολο γιατί «μαγκιά του». Είναι ο λαός των χαμηλών προκλήσεων και των μεγάλων ψευδαισθήσεων. Ο λαός που κοκορεύεται την άγνοιά του γιατί «εγώ έτσι το ξέρο», που εκλογικεύει την ασχετοσύνη του γιατί «ξέρει καλύτερα», ο λαός του σύγχρονου παντογνωστάκια."
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν ισχύει μόνο για το σινεμά.
"...ο δικός μας ο λαός είναι ο λαός του Προκρούστη. Που κόβει και τεντώνει όσα δεν είναι στα μέτρα του, που απαξιώνει ό,τι του δείχνει δύσκολο, που μεγαλοποιεί το εύκολο γιατί «μαγκιά του». Είναι ο λαός των χαμηλών προκλήσεων και των μεγάλων ψευδαισθήσεων. Ο λαός που κοκορεύεται την άγνοιά του γιατί «εγώ έτσι το ξέρο», που εκλογικεύει την ασχετοσύνη του γιατί «ξέρει καλύτερα», ο λαός του σύγχρονου παντογνωστάκια."
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν ισχύει μόνο για το σινεμά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Γιώργο το αν γουστάρει ή όχι ο Φακ το έχουμε δει σε όλους τους αγώνες που έπαιξε. Εδώ είχε ήδη συμφωνήσει με Κολόν και ωστόσο ήταν στο αρχικό σχήμα με τον Παναιτωλικό και τα έδωσε όλα. Για θυμήσου τον μεγάλο Garry που εκβίαζε να φύγει μια ώρα αρχύτερα και σύγκρινε τους δύο...
-
burbu
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Είμαι καταραμένος αμάν κάναμε τον τελευταίο χρόνο να φύγει ο τζιολης θα γίνει γείτονας τώρα 
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Πες τα ρε Σουρμε!
Ο Φακουντο για αλλη μια φορα θα θυμησουμε οτι και το καλοκαιρι συμφωνα με αυτα λεγονταν πιεζε μεσω του μανατζερ του για να μεινει Αργεντινη!
Μαλλον το ξεχναμε αυτο.
Αν δεν μπορεις να αποδεχθεις τον ρολο που σου δινει ο προπονητης σου στο καλο.
Ο Φακουντο για αλλη μια φορα θα θυμησουμε οτι και το καλοκαιρι συμφωνα με αυτα λεγονταν πιεζε μεσω του μανατζερ του για να μεινει Αργεντινη!
Μαλλον το ξεχναμε αυτο.
Αν δεν μπορεις να αποδεχθεις τον ρολο που σου δινει ο προπονητης σου στο καλο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Έχουν έρθει προτάσεις για τον Λάμπρου και από άλλες ομάδες πλην Πανιωνίου, Ελληνικές και Κυπριακές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να δοθεί στον Πανιώνιο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Δημήτρη είσαι ο ορισμός της παραπληροφόρησης.DimitrisS έγραψε:Πες τα ρε Σουρμε!
Ο Φακουντο για αλλη μια φορα θα θυμησουμε οτι και το καλοκαιρι συμφωνα με αυτα λεγονταν πιεζε μεσω του μανατζερ του για να μεινει Αργεντινη!
Μαλλον το ξεχναμε αυτο.
Αν δεν μπορεις να αποδεχθεις τον ρολο που σου δινει ο προπονητης σου στο καλο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Aποστολε το εγραψα,αν και διαφορετικες περιπτωσεις ανεφερα χαρακτηριστικα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιώργο το αν γουστάρει ή όχι ο Φακ το έχουμε δει σε όλους τους αγώνες που έπαιξε. Εδώ είχε ήδη συμφωνήσει με Κολόν και ωστόσο ήταν στο αρχικό σχήμα με τον Παναιτωλικό και τα έδωσε όλα. Για θυμήσου τον μεγάλο Garry που εκβίαζε να φύγει μια ώρα αρχύτερα και σύγκρινε τους δύο...
Αν δε θελει και ο φακ τον παγκο δεν πειραζει.οπως θελει ο προπονητης θα γινεται και οχι οπως θελουμε εμεις ή τα αλλοτε παρεακια των παικτων.
Ειναι η πρωτη φορα που γινεται τοσο σοβαρη δουλεια και οι ιθυνοντες αξιζουν εμπιστοσυνης.ειναι η πρωτη φορα που ο Σαββιδης κανει ακριβως αυτο που πρεπει.ας κανουμε κι εμεις αυτο που πρεπει.
Στηριξη στηριξη στηριξη..
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40