Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από obanebane »

Οχι απλα θα τιμωρηθουν και εμεις θα διεκδικησουμε τα λεφτα μας στα δικαστηρια,ετσι γινεται συνηθως.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ρε πάμε να πάρουμε τη Πόλη ρε.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από simba »

MANIAKOS έγραψε:Σιμπα κανα πιο εκλεκτό βιντεάκι ουαρντα να αναμένουμε ;
εκλεκτο :lol:
δυσκολα αδερφε..
Εξαλλου τη δουλεια την εχει κανει ηδη το γραφειο του.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα τιμωρηθούν και θα εξακολουθήσουν να έχουν τον παίκτη μας;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Οποιος δε γουσταρει στον ΠΑΟΚ ειναι τελειωμενος πλεον στον ΠΑΟΚ.

Μια ζωη δε θελατε μισθοφορους και κραζατε...
Θα παρακαλαμε το φακουντο και τον γκαρυ;;;

Οποιος δεν εχει καταλαβει ο ΠΑΟΚ αλλαξε επιπεδο και δεν παρακαλει.
Ειλικρινα για κανεναν που δε θελει να ειναι μαζι μας δε θα στεναχωρηθω.η νοοτροπια χωριου δεν ταιριαζει στο μεγαλειο του ΠΑΟΚ.

Ας ξεκολησουμε και μεις πλεον...
Ποιος ειναι ο γκαρυ;;;
Εδω περασανε τερατα και φευγανε κλαιγοντας και θα παρακαλω τον γκαρυ και τον φακ,αν και ειναι διαφορετικες περιπτωσεις;;

Αντε γιατι παραγινε το αστειο.
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
panpangr77 έγραψε: Η Αιγυπτος δεν νομίζω να το περάσει το Μαροκο να γύρίσει πίσω και ο Ουαρντα πίσω ,εχουμε καυτο μήνα...
Μακάρι!

Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο....να χασει η Αίγυπτος κ να έρθει ο ουάρντα ή να κερδίσει κ να έρθει πίσω στον γαύρο ο Ντα κόστα 8-) :lol:
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

sourmenetes έγραψε:Οποιος δε γουσταρει στον ΠΑΟΚ ειναι τελειωμενος πλεον στον ΠΑΟΚ.

Μια ζωη δε θελατε μισθοφορους και κραζατε...
Θα παρακαλαμε το φακουντο και τον γκαρυ;;;

Οποιος δεν εχει καταλαβει ο ΠΑΟΚ αλλαξε επιπεδο και δεν παρακαλει.
Ειλικρινα για κανεναν που δε θελει να ειναι μαζι μας δε θα στεναχωρηθω.η νοοτροπια χωριου δεν ταιριαζει στο μεγαλειο του ΠΑΟΚ.

Ας ξεκολησουμε και μεις πλεον...
Ποιος ειναι ο γκαρυ;;;
Εδω περασανε τερατα και φευγανε κλαιγοντας και θα παρακαλω τον γκαρυ και τον φακ,αν και ειναι διαφορετικες περιπτωσεις;;

Αντε γιατι παραγινε το αστειο.
όσα + θέλεις αδερφέ,ο ΠΑΟΚ τους ξεπέρασε καιρός να τους ξεπεράσουμε κ εμείς...
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από logios »

Από αλλού το πήρα αλλά όπως λέει και στο τέλος .............

"...ο δικός μας ο λαός είναι ο λαός του Προκρούστη. Που κόβει και τεντώνει όσα δεν είναι στα μέτρα του, που απαξιώνει ό,τι του δείχνει δύσκολο, που μεγαλοποιεί το εύκολο γιατί «μαγκιά του». Είναι ο λαός των χαμηλών προκλήσεων και των μεγάλων ψευδαισθήσεων. Ο λαός που κοκορεύεται την άγνοιά του γιατί «εγώ έτσι το ξέρο», που εκλογικεύει την ασχετοσύνη του γιατί «ξέρει καλύτερα», ο λαός του σύγχρονου παντογνωστάκια."
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν ισχύει μόνο για το σινεμά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιώργο το αν γουστάρει ή όχι ο Φακ το έχουμε δει σε όλους τους αγώνες που έπαιξε. Εδώ είχε ήδη συμφωνήσει με Κολόν και ωστόσο ήταν στο αρχικό σχήμα με τον Παναιτωλικό και τα έδωσε όλα. Για θυμήσου τον μεγάλο Garry που εκβίαζε να φύγει μια ώρα αρχύτερα και σύγκρινε τους δύο...
burbu

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από burbu »

Είμαι καταραμένος αμάν κάναμε τον τελευταίο χρόνο να φύγει ο τζιολης θα γίνει γείτονας τώρα :lol:
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από DimitrisS »

Πες τα ρε Σουρμε!

Ο Φακουντο για αλλη μια φορα θα θυμησουμε οτι και το καλοκαιρι συμφωνα με αυτα λεγονταν πιεζε μεσω του μανατζερ του για να μεινει Αργεντινη!
Μαλλον το ξεχναμε αυτο.

Αν δεν μπορεις να αποδεχθεις τον ρολο που σου δινει ο προπονητης σου στο καλο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχουν έρθει προτάσεις για τον Λάμπρου και από άλλες ομάδες πλην Πανιωνίου, Ελληνικές και Κυπριακές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να δοθεί στον Πανιώνιο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

DimitrisS έγραψε:Πες τα ρε Σουρμε!

Ο Φακουντο για αλλη μια φορα θα θυμησουμε οτι και το καλοκαιρι συμφωνα με αυτα λεγονταν πιεζε μεσω του μανατζερ του για να μεινει Αργεντινη!
Μαλλον το ξεχναμε αυτο.

Αν δεν μπορεις να αποδεχθεις τον ρολο που σου δινει ο προπονητης σου στο καλο.
Δημήτρη είσαι ο ορισμός της παραπληροφόρησης.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιώργο το αν γουστάρει ή όχι ο Φακ το έχουμε δει σε όλους τους αγώνες που έπαιξε. Εδώ είχε ήδη συμφωνήσει με Κολόν και ωστόσο ήταν στο αρχικό σχήμα με τον Παναιτωλικό και τα έδωσε όλα. Για θυμήσου τον μεγάλο Garry που εκβίαζε να φύγει μια ώρα αρχύτερα και σύγκρινε τους δύο...
Aποστολε το εγραψα,αν και διαφορετικες περιπτωσεις ανεφερα χαρακτηριστικα.

Αν δε θελει και ο φακ τον παγκο δεν πειραζει.οπως θελει ο προπονητης θα γινεται και οχι οπως θελουμε εμεις ή τα αλλοτε παρεακια των παικτων.

Ειναι η πρωτη φορα που γινεται τοσο σοβαρη δουλεια και οι ιθυνοντες αξιζουν εμπιστοσυνης.ειναι η πρωτη φορα που ο Σαββιδης κανει ακριβως αυτο που πρεπει.ας κανουμε κι εμεις αυτο που πρεπει.

Στηριξη στηριξη στηριξη..
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Εχω την εντυπωση πως δεν μπορει να παρει μεταγραφη ο Λαμπρου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”