Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5192
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από nothu »

pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα

SM-G935F
Ποιον;
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6961
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Taseos »

Ναι
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

joshua έγραψε:
pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα

SM-G935F
Σε εξι μηνες δεν ληγει το συμβολαιο του?
Για φακουντο λένε οι αγουροξυπνημένοι αργεντινοί

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11570
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pgetsos »

sourmenetes έγραψε:
pgetsos έγραψε:Ace παλι ειδηση; Εσυ τα βρισκεις η στα σφυρανε; :mrgreen:
Dark Knight έγραψε:Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το επίπεδο του forum! :nairepaok:
Μεχρι να μας γνωρισεις ειναι :mrgreen:
Εσενα ποιος σε εκανε μπλε ειπαμε...;;;:P:P:P:P:P
Απο το χωριο ενας, δεν τον ξερεις :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5192
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από nothu »

Του χρονου το καλοκαιρι ληγει νομιζω. Το ειχε επεκτεινει πριν παρι γκαμπαλα
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από joshua »

pilotos έγραψε:
joshua έγραψε:
pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα

SM-G935F
Σε εξι μηνες δεν ληγει το συμβολαιο του?
Για φακουντο λένε οι αγουροξυπνημένοι αργεντινοί

SM-G935F
Το ξερω ρε γιαυτο ρωταω.Σε εξι μηνες δεν εληγε το συμβολαιο του ? Για ποια οψιον αγορας μιλαμε τοτε?
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Apegner »

Αλάνια μου μέ Τοσο κρύο ελπίζω να αφήσουμε τα πιθια και να τα πούμε στο γήπεδο. Άιντε να μπει και ο ψηλεας να ισοφαρισει λίγο το παοκρυο
Cu there :pano:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Κι εγώ έτσι θυμάμαι. Η οψιον μπαίνει ώστε αν λήξει ο δανεισμός να έρθει η ομάδα και να επαναδιαπραγματευτούμε

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

ΠΡΩΤΟΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ,το καλοκαιρι ληγει το συμβολαιο του .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Πέμ 26 Ιαν 2017, 17:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

ace79grpaok έγραψε:ΠΡΩΤΟΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Μπράβο ρε εις, αν και τώρα λένε διάφορα εκεί.
Θα δείξει
Αφού το ανέφερε τώρα το LA red , μάλλον θα γίνει...

SM-G935F
Demir
Δημοσιεύσεις: 9044
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Demir »

Κάποιος αρδ είχε πει οτι το 18 λήγει,γιατι ανανέωσε πριν παει δανεικος ...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Έβγαλαν τον μάνατζερ... Δηλώνει άγνοια
Χαχα
Καλά λέω γω αγουροξυπνημένοι....

Μην τον αφήσετε τζάμπα!!! Όσο κι αν πιέζει

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από joshua »

Εγω θυμαμαι πως εληγε το 16 και για να δωθει δανεικος στην καμπαλα ανανεθωθηκε μεχρι το 17.
nasos66
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 09:56

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από nasos66 »

Αυτή τη μεταγραφικη περιοδο θελαμε ένα φορ.Αυτο το φεραμε,και φεραμε ακομα ένα ταλεντο τον Λαμπρου,αλλα κ ένα παιχτη σχετικα προσαρμοζμενο στην ελλαδα με καλα στοιχεια,δηλ μια καλη προσθηκη μεσοεπιθετικα,τον Ουαρντα.
Όμως μας προεκυψε ένα θεμα με το Τζαβελα,παιχτη 11αδας,αλλα και εξαγορα του Γκαρη στο τσακ μπαμ στην αρχη της μεταγραφικης περιοδου.Τελικα κ τα δυο αυτά θεματα διευθετηθηκαν.
Ακομα εφυγε κ ο Σκονδρας.Στην ουσια αν θεωρήσουμε ότι ο Ουαρντα που παιζει εξτρεμ κ 10αρι δεν φτανει,τοτε θελουμε ένα εξτρεμ ακομα.
Για μενα αν ερθει ένα εξτρεμ,κ αν αδειασει κ λιγο το ροστερ,θα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Και πιστευω ότι υπαρχει χρονος.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Δευτέρα η Τρίτη θα είναι στο Σάντα Φε, να υπογράψει 6μηνο δανεισμό με οψιον αγοράς του επόμενου χρόνου του συμβολαίου του.

Αυτά.

SM-G935F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Πέμ 26 Ιαν 2017, 18:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”