Ποιον;pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα
SM-G935F
Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Για φακουντο λένε οι αγουροξυπνημένοι αργεντινοίjoshua έγραψε:Σε εξι μηνες δεν ληγει το συμβολαιο του?pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα
SM-G935F
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Απο το χωριο ενας, δεν τον ξερειςsourmenetes έγραψε:Εσενα ποιος σε εκανε μπλε ειπαμε...;;;:P:P:P:P:Ppgetsos έγραψε:Ace παλι ειδηση; Εσυ τα βρισκεις η στα σφυρανε;
Μεχρι να μας γνωρισεις ειναιDark Knight έγραψε:Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το επίπεδο του forum!
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Του χρονου το καλοκαιρι ληγει νομιζω. Το ειχε επεκτεινει πριν παρι γκαμπαλα
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Το ξερω ρε γιαυτο ρωταω.Σε εξι μηνες δεν εληγε το συμβολαιο του ? Για ποια οψιον αγορας μιλαμε τοτε?pilotos έγραψε:Για φακουντο λένε οι αγουροξυπνημένοι αργεντινοίjoshua έγραψε:Σε εξι μηνες δεν ληγει το συμβολαιο του?pilotos έγραψε:6μηνο δανεισμό και οψιον αγοράς... Μάλιστα
SM-G935F
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Αλάνια μου μέ Τοσο κρύο ελπίζω να αφήσουμε τα πιθια και να τα πούμε στο γήπεδο. Άιντε να μπει και ο ψηλεας να ισοφαρισει λίγο το παοκρυο
Cu there
Cu there
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Κι εγώ έτσι θυμάμαι. Η οψιον μπαίνει ώστε αν λήξει ο δανεισμός να έρθει η ομάδα και να επαναδιαπραγματευτούμε
SM-G935F
SM-G935F
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ΠΡΩΤΟΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ,το καλοκαιρι ληγει το συμβολαιο του .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ace79grpaok την Πέμ 26 Ιαν 2017, 17:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μπράβο ρε εις, αν και τώρα λένε διάφορα εκεί.ace79grpaok έγραψε:ΠΡΩΤΟΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Θα δείξει
Αφού το ανέφερε τώρα το LA red , μάλλον θα γίνει...
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Κάποιος αρδ είχε πει οτι το 18 λήγει,γιατι ανανέωσε πριν παει δανεικος ...
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Έβγαλαν τον μάνατζερ... Δηλώνει άγνοια
Χαχα
Καλά λέω γω αγουροξυπνημένοι....
Μην τον αφήσετε τζάμπα!!! Όσο κι αν πιέζει
SM-G935F
Χαχα
Καλά λέω γω αγουροξυπνημένοι....
Μην τον αφήσετε τζάμπα!!! Όσο κι αν πιέζει
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εγω θυμαμαι πως εληγε το 16 και για να δωθει δανεικος στην καμπαλα ανανεθωθηκε μεχρι το 17.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Αυτή τη μεταγραφικη περιοδο θελαμε ένα φορ.Αυτο το φεραμε,και φεραμε ακομα ένα ταλεντο τον Λαμπρου,αλλα κ ένα παιχτη σχετικα προσαρμοζμενο στην ελλαδα με καλα στοιχεια,δηλ μια καλη προσθηκη μεσοεπιθετικα,τον Ουαρντα.
Όμως μας προεκυψε ένα θεμα με το Τζαβελα,παιχτη 11αδας,αλλα και εξαγορα του Γκαρη στο τσακ μπαμ στην αρχη της μεταγραφικης περιοδου.Τελικα κ τα δυο αυτά θεματα διευθετηθηκαν.
Ακομα εφυγε κ ο Σκονδρας.Στην ουσια αν θεωρήσουμε ότι ο Ουαρντα που παιζει εξτρεμ κ 10αρι δεν φτανει,τοτε θελουμε ένα εξτρεμ ακομα.
Για μενα αν ερθει ένα εξτρεμ,κ αν αδειασει κ λιγο το ροστερ,θα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Και πιστευω ότι υπαρχει χρονος.
Όμως μας προεκυψε ένα θεμα με το Τζαβελα,παιχτη 11αδας,αλλα και εξαγορα του Γκαρη στο τσακ μπαμ στην αρχη της μεταγραφικης περιοδου.Τελικα κ τα δυο αυτά θεματα διευθετηθηκαν.
Ακομα εφυγε κ ο Σκονδρας.Στην ουσια αν θεωρήσουμε ότι ο Ουαρντα που παιζει εξτρεμ κ 10αρι δεν φτανει,τοτε θελουμε ένα εξτρεμ ακομα.
Για μενα αν ερθει ένα εξτρεμ,κ αν αδειασει κ λιγο το ροστερ,θα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Και πιστευω ότι υπαρχει χρονος.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Δευτέρα η Τρίτη θα είναι στο Σάντα Φε, να υπογράψει 6μηνο δανεισμό με οψιον αγοράς του επόμενου χρόνου του συμβολαίου του.
Αυτά.
SM-G935F
Αυτά.
SM-G935F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Πέμ 26 Ιαν 2017, 18:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.