Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Valhallian
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2015, 13:24

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Valhallian »

Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από simba »

MANIAKOS έγραψε:Στο τσιγάρο που κρατώ

Στοχ μυριζει
:mrgreen:

Ή κλαους βασικουρα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από obanebane »

Λες να παμε με 3-5-2 μόνιμα;
makispaspartou
Δημοσιεύσεις: 5467
Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από makispaspartou »

obanebane έγραψε:Λες να παμε με 3-5-2 μόνιμα;
τότε χρειάζεσαι αριστερό φουλ μπακ και κεντρικό αμυντικό για να βγαίνει το rotation.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makispaspartou την Τετ 25 Ιαν 2017, 19:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Με σαλκε ιςως
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από simba »

Μπααα, δυσκολα, ειδικα 3 στοπερ με κανιας μαζι. Δεν ειναι κ κανα παιδαρελι ο Ματος.

Με σαλκε μπορεί..
Dimg4

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Πριγιο μπροστα, δεξια καμπος και κλαους αριστερο εξτρεμ
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Apegner »

GoMaRoS έγραψε:Πρίγιοβιτς στην αποστολή για αύριο

:nairepaok:
Επιτέλους.. Αντε να δούμε τον ψηλεα να φτιάχνουμε..
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Apegner »

Γνωμη μου είμαι ότι θα ρθει εξτρεμ ότι και να γίνει.. Δε γίνεται να παιζει μόνιμα ο Κάμπος δεξί προχτές ένα παλικάρι έγραψε ότι έχει μέχρι στιγμής όσα παιχνίδια είχε περισυ στην τουρκικό
Αύριο αν επιλέξεις να τον ξεκούρασει τον Τζαλμα στο κλασσικό του σύστημα ποιοι θσ παίξουν εξτρεμ;
Ελπίζω Πρίγιοβιτς αυριο κορυφή να χουμε να χαζευουμε
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Έμεινε ελεύθερος σήμερα...

http://www.transfermarkt.de/anis-ben-ha ... eler/35872
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Demir »

Εμεινε ελεύθερος γιατι χρηματοδοτούσε ισλαμική οργάνωση...
slowcrow
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 17:56

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από slowcrow »

Demir έγραψε:Εμεινε ελεύθερος γιατι χρηματοδοτούσε ισλαμική οργάνωση...

Ελεος, ποσο βλακας πια.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:Στο τσιγάρο που κρατώ

Στοχ μυριζει
Μακάρι να ερχόταν ο παικταράς κι ας μην παίζει με Schalke. Πολύ ηλίθια αυτή η οδηγία να μην μπορεί ο παίκτης να παίζει με την ομάδα στην οποία μεταγράφηκε. Αφού επιτρέπονται οι μεταγραφές θα έπρεπε να μπορούν όλοι οι παίκτες να παίξουν με τις νέες τους ομάδες.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

proedros έγραψε:
makispaspartou έγραψε:Ακραίο μεσοεπιθετικό χρειαζόμαστε οπωσδήποτε. Όσο για μέσο ας πάει για το καλοκαίρι. Ας βάλλει και τα μέσα ο Γκαρσία να φέρουμε αυτόν http://www.transfermarkt.com/nahitan-na ... ler/315063

Αυτή η παικτούρα πρέπει να έρθει άμεσα....Ότι καλύτερο υπάρχει αυτή την στιγμή στο πρωτάθλημα της Ουρουγουάης...3 κλάσεις πάνω από Τσίμιροτ...Τον φέρνεις με 2 χαρτιά τον πουλάς με 10...
του αριας τα στιγμιοτυπα τα ειδατε??

σε σχεση με αυτον ηταν ....τοπ κλας...

επισης απο το τροπο αναπτυξης των ομαδων....οσο μπορει να γινει αυτο κατανοητό απο 2΄βιντεο κλιπ....δεν ειναι και ο αμαν αμαν
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21308
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από navigator11 »

Για όποιον έχει εικόνα φρέσκια του Στοχ, σε τι φάση είναι παιχτικα; Σου δίνει εικόνα ενεργού ποδοσφαιριστή ή μπαααα;;; Φιλολογική τελείως η κουβέντα, εκτιμώ πως ο λευκός Βραζιλιάνος εν τέλει θα έρθει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”