Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
- Valhallian
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2015, 13:24
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
MANIAKOS έγραψε:Στο τσιγάρο που κρατώ
Στοχ μυριζει
Ή κλαους βασικουρα
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
τότε χρειάζεσαι αριστερό φουλ μπακ και κεντρικό αμυντικό για να βγαίνει το rotation.obanebane έγραψε:Λες να παμε με 3-5-2 μόνιμα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makispaspartou την Τετ 25 Ιαν 2017, 19:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μπααα, δυσκολα, ειδικα 3 στοπερ με κανιας μαζι. Δεν ειναι κ κανα παιδαρελι ο Ματος.
Με σαλκε μπορεί..
Με σαλκε μπορεί..
-
Dimg4
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Επιτέλους.. Αντε να δούμε τον ψηλεα να φτιάχνουμε..GoMaRoS έγραψε:Πρίγιοβιτς στην αποστολή για αύριο
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Γνωμη μου είμαι ότι θα ρθει εξτρεμ ότι και να γίνει.. Δε γίνεται να παιζει μόνιμα ο Κάμπος δεξί προχτές ένα παλικάρι έγραψε ότι έχει μέχρι στιγμής όσα παιχνίδια είχε περισυ στην τουρκικό
Αύριο αν επιλέξεις να τον ξεκούρασει τον Τζαλμα στο κλασσικό του σύστημα ποιοι θσ παίξουν εξτρεμ;
Ελπίζω Πρίγιοβιτς αυριο κορυφή να χουμε να χαζευουμε
Αύριο αν επιλέξεις να τον ξεκούρασει τον Τζαλμα στο κλασσικό του σύστημα ποιοι θσ παίξουν εξτρεμ;
Ελπίζω Πρίγιοβιτς αυριο κορυφή να χουμε να χαζευουμε
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Demir έγραψε:Εμεινε ελεύθερος γιατι χρηματοδοτούσε ισλαμική οργάνωση...
Ελεος, ποσο βλακας πια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μακάρι να ερχόταν ο παικταράς κι ας μην παίζει με Schalke. Πολύ ηλίθια αυτή η οδηγία να μην μπορεί ο παίκτης να παίζει με την ομάδα στην οποία μεταγράφηκε. Αφού επιτρέπονται οι μεταγραφές θα έπρεπε να μπορούν όλοι οι παίκτες να παίξουν με τις νέες τους ομάδες.MANIAKOS έγραψε:Στο τσιγάρο που κρατώ
Στοχ μυριζει
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
του αριας τα στιγμιοτυπα τα ειδατε??proedros έγραψε:makispaspartou έγραψε:Ακραίο μεσοεπιθετικό χρειαζόμαστε οπωσδήποτε. Όσο για μέσο ας πάει για το καλοκαίρι. Ας βάλλει και τα μέσα ο Γκαρσία να φέρουμε αυτόν http://www.transfermarkt.com/nahitan-na ... ler/315063
Αυτή η παικτούρα πρέπει να έρθει άμεσα....Ότι καλύτερο υπάρχει αυτή την στιγμή στο πρωτάθλημα της Ουρουγουάης...3 κλάσεις πάνω από Τσίμιροτ...Τον φέρνεις με 2 χαρτιά τον πουλάς με 10...
σε σχεση με αυτον ηταν ....τοπ κλας...
επισης απο το τροπο αναπτυξης των ομαδων....οσο μπορει να γινει αυτο κατανοητό απο 2΄βιντεο κλιπ....δεν ειναι και ο αμαν αμαν
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21305
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Για όποιον έχει εικόνα φρέσκια του Στοχ, σε τι φάση είναι παιχτικα; Σου δίνει εικόνα ενεργού ποδοσφαιριστή ή μπαααα;;; Φιλολογική τελείως η κουβέντα, εκτιμώ πως ο λευκός Βραζιλιάνος εν τέλει θα έρθει.