Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από Dimg4 »

CHRISSAFIS έγραψε:http://trgoalstv.com/stream11.html
lie event will start shortly λεει, τι φαση?
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τι κανει ο ματος...
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από sic-4 »

sourmenetes έγραψε:Τι κανει ο ματος...
μηπως να ψαξουμε δεξι μπακ αντι για εξτρεμ;
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από paok87 »

σαλπιγγιδεια προβολη Καμπος
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από Pablito »

Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το ξυλο που τρωει ο καμπος ειναι γαμησε τα...
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από sic-4 »

Pablito έγραψε:Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
το βλεπες, το παιξες; :mrgreen:
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από Dimg4 »

κοκκινη ρε ηλιθιε!!!

Εντιτ - ενταξει με ακουσε :mrgreen:
τι ξυλοκοπος ειναι αυτος ο μαυρος τους ρε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimg4 την Πέμ 19 Ιαν 2017, 17:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Ωραίος ο παμπλιτο
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από Pablito »

sic-4 έγραψε:
Pablito έγραψε:Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
το βλεπες, το παιξες; :mrgreen:
Ναι..ακριβως πριν το γραψω!
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από panpangr77 »

Τακλιν με τα δυο και διαμαρτυρεται...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Θελει δουλεια στα στημενα η ομαδα.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από CCCP »

Tι διαμαρτυροντε αυτοι οι Λεβαδιακοι ρε. Οτι καρτα εχουν παρει ηταν πεντακαθαρη.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από pxp920 »

Μην γίνει Ηρακλειαδα πάλι, γκολ και ηρεμία παρακαλώ. Δεν θελω ΠΑΟΚικο δραμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Παθιασμενος ο πελκας. Μπραβο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”