lie event will start shortly λεει, τι φαση?CHRISSAFIS έγραψε:http://trgoalstv.com/stream11.html
Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
μηπως να ψαξουμε δεξι μπακ αντι για εξτρεμ;sourmenetes έγραψε:Τι κανει ο ματος...
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
το βλεπες, το παιξες;Pablito έγραψε:Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
κοκκινη ρε ηλιθιε!!!
Εντιτ - ενταξει με ακουσε
τι ξυλοκοπος ειναι αυτος ο μαυρος τους ρε
Εντιτ - ενταξει με ακουσε
τι ξυλοκοπος ειναι αυτος ο μαυρος τους ρε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimg4 την Πέμ 19 Ιαν 2017, 17:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
Ναι..ακριβως πριν το γραψω!sic-4 έγραψε:το βλεπες, το παιξες;Pablito έγραψε:Με ολη την αμυντικη γραμμη του Λεβαδειακου με κιτρινη, το 3.50 που δινει για την κοκκινη καρτα νομιζω ειναι καλο!
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
Tι διαμαρτυροντε αυτοι οι Λεβαδιακοι ρε. Οτι καρτα εχουν παρει ηταν πεντακαθαρη.
Re: Π.Α.Ο.Κ-Λεβαδειακός, 19/01, 17:15, Novasports1
Μην γίνει Ηρακλειαδα πάλι, γκολ και ηρεμία παρακαλώ. Δεν θελω ΠΑΟΚικο δραμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk