Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
VAGGT
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: SALONICA!!!!
Επικοινωνία:

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από VAGGT »

VAGGT έγραψε:
Ksenitemenos4 έγραψε:
The_Stalker έγραψε:VAGGT,
ξανακράξε, καλά μας πάει. :D :pano:
αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...
Κλαίνε και τα δάκρυα!!!
Το πεναλτυ μετραει ρε;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Sick Bastard »

ΕΤΣΙ.
ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ.
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από The_Stalker »

Ksenitemenos4 έγραψε:
The_Stalker έγραψε:VAGGT,
ξανακράξε, καλά μας πάει. :D :pano:
αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μύγας :opaokara:
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

Ηρθε ο καιρος να ξανασκοραρει!
Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Γκοοοοοοοοοολ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΦΟΡ, ΛΑΙΜΑΙ!
Άβαταρ μέλους
fireblade4
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από fireblade4 »

Αιντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ ΓΚΟΟΟΟΛ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sfinas
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 19:27

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Sfinas »

ο πανηγυρισμός κλάους με τον πάγκο τα λέει όλα...
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από john4serres »

ο μπαμπας σας αγρινιωτες
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Αληλουια ο Κλαους γκολ. Με προσωπικη ενεργεια εβαλε την μπαλα στην βουλα και εκανε το σουτ?

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Dimg4

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Dimg4 »

stelyk έγραψε:γκολαραααααααααααααα ο Κλαουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από pilotos »

Αλάνια!!!!

[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170111/85fc06f602b1a11c84c9f84f70bf54b2.jpg[/img]

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Πρόκριση από σημερα ετσι απλα.
Δεν ήταν ΤΟΣΟ δυσκολο τελικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”