Το πεναλτυ μετραει ρε;VAGGT έγραψε:Κλαίνε και τα δάκρυα!!!Ksenitemenos4 έγραψε:αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...The_Stalker έγραψε:VAGGT,
ξανακράξε, καλά μας πάει.![]()
Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!Ksenitemenos4 έγραψε:αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...The_Stalker έγραψε:VAGGT,
ξανακράξε, καλά μας πάει.![]()
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Ηρθε ο καιρος να ξανασκοραρει!
Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Αιντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ ΓΚΟΟΟΟΛ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
ο πανηγυρισμός κλάους με τον πάγκο τα λέει όλα...
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Αληλουια ο Κλαους γκολ. Με προσωπικη ενεργεια εβαλε την μπαλα στην βουλα και εκανε το σουτ?
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
-
Dimg4
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
stelyk έγραψε:γκολαραααααααααααααα ο Κλαουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς![]()
![]()
![]()
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Αλάνια!!!!
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170111/85fc06f602b1a11c84c9f84f70bf54b2.jpg[/img]
SM-G935F
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170111/85fc06f602b1a11c84c9f84f70bf54b2.jpg[/img]
SM-G935F
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Πρόκριση από σημερα ετσι απλα.
Δεν ήταν ΤΟΣΟ δυσκολο τελικά.
Δεν ήταν ΤΟΣΟ δυσκολο τελικά.