Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Αυτός ο Μαρκόβσκι μας έχει πάρει όλες τις κεφαλιές... 1.91 είναι...
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
κουλου βρεMANIAKOS έγραψε:Βρε πόιος εγινεαλλαγη ;
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Μπαίνει ο κατσε στη θέση Πελκα
SM-G935F
SM-G935F
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Άμα ζευγαρώσεις Rubio με Ταπούτο θα βγάλεις Μάκο...
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Αυτοι οι ποδοσφαιριστες παιζουν στον ΠΑΟΚ μας
Το να λεμε δεν ειχαμε τυχη σε ενα δυο τρια ματσακια οκ να το δεχτω.Σημερα που θα κανεις λιγες ευκαιριες λογω αγωνιστικού χώρου και πρεπει να σκοραρεις εσυ χανεις τα αχαστα.
Το ωραιο ειναι οτι μερικοι παιζουν την μπαλα συρτα.Δηλαδη δεν εχουν ρε φιλε το μυαλο να καταλαβουν οτι η γ@μημενη η μπαλα θα κολησει;Πρεπει δλδ ΚΑΙ αυτο να τους το εξηγησουν;
Περιμενεις κατι απο τα στημενα αφου δεν μπορεις να δημιουργησεις ορθολογικα και οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.
ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΖΙΟΛΗΔΕΣ-ΚΙΤΣΙΟΥ-ΠΕΛΚΕΣ-ΚΟΥΛΟΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και το λεω κυριως για εσας που επηρεαζεστε απο τα ραδια και τα MME.
IΒΙΤΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
Επεξεργάστηκε.
Roman
Το να λεμε δεν ειχαμε τυχη σε ενα δυο τρια ματσακια οκ να το δεχτω.Σημερα που θα κανεις λιγες ευκαιριες λογω αγωνιστικού χώρου και πρεπει να σκοραρεις εσυ χανεις τα αχαστα.
Το ωραιο ειναι οτι μερικοι παιζουν την μπαλα συρτα.Δηλαδη δεν εχουν ρε φιλε το μυαλο να καταλαβουν οτι η γ@μημενη η μπαλα θα κολησει;Πρεπει δλδ ΚΑΙ αυτο να τους το εξηγησουν;
Περιμενεις κατι απο τα στημενα αφου δεν μπορεις να δημιουργησεις ορθολογικα και οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.
ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΖΙΟΛΗΔΕΣ-ΚΙΤΣΙΟΥ-ΠΕΛΚΕΣ-ΚΟΥΛΟΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και το λεω κυριως για εσας που επηρεαζεστε απο τα ραδια και τα MME.
IΒΙΤΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
Επεξεργάστηκε.
Roman
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Άντε ρε παικταρά μου...pilotos έγραψε:Μπαίνει ο κατσε στη θέση Πελκα
SM-G935F
-
Dimg4
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Ωμα, πραγματικα και old school.VAGGT έγραψε:Αυτοι οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ ποδοσφαιριστες με το IQ ραδικιου λοιπον παιζουν στον ΠΑΟΚ μας
Το να λεμε δεν ειχαμε τυχη σε ενα δυο τρια ματσακια οκ να το δεχτω.Σημερα που θα κανεις λιγες ευκαιριες λογω αγωνιστικού χώρου και πρεπει να σκοραρεις εσυ χανεις τα αχαστα.
Το ωραιο ειναι οτι μερικοι παιζουν την μπαλα συρτα.Δηλαδη δεν εχουν ρε φιλε το μυαλο να καταλαβουν οτι η γ@μημενη η μπαλα θα κολησει;Πρεπει δλδ ΚΑΙ αυτο να τους το εξηγησουν;Τοσο ΒΟΔΙΑ?
Περιμενεις κατι απο τα στημενα αφου δεν μπορεις να δημιουργησεις ορθολογικα και οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.
ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΖΙΟΛΗΔΕΣ-ΚΙΤΣΙΟΥ-ΠΕΛΚΕΣ-ΚΟΥΛΟΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και το λεω κυριως για εσας που επηρεαζεστε απο τα ραδια και τα MME.
IΒΙΤΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
παντως το γηπεδο ειναι σε αισχρη κατασταση!απαραδεκτο!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
agios έγραψε:Άμα ζευγαρώσεις Rubio με Ταπούτο θα βγάλεις Μάκο...
Υ.Γ.
οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.

Χωρις να λεω οτι ειναι καλα τα χτυπηματα του, μαλλον αγνοοειτε οτι το 90% των κορνερ μας φετος στοχευουν το πρωτο δοκαρι (χωρις ουτε μια παραλλαγη, ουτε μια κομπινα...)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Τετ 11 Ιαν 2017, 18:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Τελικά ο Κλάους είναι χειρότερος από τον Κουλούρη...Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό...