Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από proedros »

Αυτός ο Μαρκόβσκι μας έχει πάρει όλες τις κεφαλιές... 1.91 είναι...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από simba »

MANIAKOS έγραψε:Βρε πόιος εγινεαλλαγη ;
κουλου βρε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από pilotos »

Τζάμπα κάρτες

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από pilotos »

Μπαίνει ο κατσε στη θέση Πελκα

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ξερουμε γιατι ;
Θενκς σιμπα
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αυτος θα σουταρει παντως
Άβαταρ μέλους
agios
Δημοσιεύσεις: 1489
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 21:13

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από agios »

Άμα ζευγαρώσεις Rubio με Ταπούτο θα βγάλεις Μάκο...
Dimg4

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μολις ξυπνησα. Ματσαρα
Άβαταρ μέλους
VAGGT
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: SALONICA!!!!
Επικοινωνία:

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από VAGGT »

Αυτοι οι ποδοσφαιριστες παιζουν στον ΠΑΟΚ μας
Το να λεμε δεν ειχαμε τυχη σε ενα δυο τρια ματσακια οκ να το δεχτω.Σημερα που θα κανεις λιγες ευκαιριες λογω αγωνιστικού χώρου και πρεπει να σκοραρεις εσυ χανεις τα αχαστα.
Το ωραιο ειναι οτι μερικοι παιζουν την μπαλα συρτα.Δηλαδη δεν εχουν ρε φιλε το μυαλο να καταλαβουν οτι η γ@μημενη η μπαλα θα κολησει;Πρεπει δλδ ΚΑΙ αυτο να τους το εξηγησουν;
Περιμενεις κατι απο τα στημενα αφου δεν μπορεις να δημιουργησεις ορθολογικα και οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.

ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΖΙΟΛΗΔΕΣ-ΚΙΤΣΙΟΥ-ΠΕΛΚΕΣ-ΚΟΥΛΟΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και το λεω κυριως για εσας που επηρεαζεστε απο τα ραδια και τα MME.

IΒΙΤΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ


Επεξεργάστηκε.
Roman
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από proedros »

pilotos έγραψε:Μπαίνει ο κατσε στη θέση Πελκα

SM-G935F
Άντε ρε παικταρά μου...
Dimg4

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Dimg4 »

VAGGT έγραψε:Αυτοι οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ ποδοσφαιριστες με το IQ ραδικιου λοιπον παιζουν στον ΠΑΟΚ μας
Το να λεμε δεν ειχαμε τυχη σε ενα δυο τρια ματσακια οκ να το δεχτω.Σημερα που θα κανεις λιγες ευκαιριες λογω αγωνιστικού χώρου και πρεπει να σκοραρεις εσυ χανεις τα αχαστα.
Το ωραιο ειναι οτι μερικοι παιζουν την μπαλα συρτα.Δηλαδη δεν εχουν ρε φιλε το μυαλο να καταλαβουν οτι η γ@μημενη η μπαλα θα κολησει;Πρεπει δλδ ΚΑΙ αυτο να τους το εξηγησουν;Τοσο ΒΟΔΙΑ?
Περιμενεις κατι απο τα στημενα αφου δεν μπορεις να δημιουργησεις ορθολογικα και οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.

ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΖΙΟΛΗΔΕΣ-ΚΙΤΣΙΟΥ-ΠΕΛΚΕΣ-ΚΟΥΛΟΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και το λεω κυριως για εσας που επηρεαζεστε απο τα ραδια και τα MME.

IΒΙΤΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
Ωμα, πραγματικα και old school.
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από ace79grpaok »

ελεος κατα την διαρκεια αγωνα??
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από Gospi »

παντως το γηπεδο ειναι σε αισχρη κατασταση!απαραδεκτο!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από simba »

agios έγραψε:Άμα ζευγαρώσεις Rubio με Ταπούτο θα βγάλεις Μάκο...
:lol: :lol:


Υ.Γ.
οτι κορνερ εχει εκτελεσει εκεινο το πουλεν του paok24 τα εχει κανει σκ@τ@.
Εικόνα


Χωρις να λεω οτι ειναι καλα τα χτυπηματα του, μαλλον αγνοοειτε οτι το 90% των κορνερ μας φετος στοχευουν το πρωτο δοκαρι (χωρις ουτε μια παραλλαγη, ουτε μια κομπινα...)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Τετ 11 Ιαν 2017, 18:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports

Δημοσίευση από proedros »

Τελικά ο Κλάους είναι χειρότερος από τον Κουλούρη...Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”