Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η ανακοίνωση είναι για γέλια μην σε πώ ότι αν φάει μυνηση ο συγγραφέας θα τρέχει και δεν θα φτάνει ....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καραμπουέ και Κουλιμπαλί ήταν 50-50 να παίξουν στο προηγούμενο αγώνα οπότε λογικά θα είναι στην αποστολή αν και εκτός ρυθμού. Ο Καψάσκης απλά συμπληρώνει το ρόστερ.ΑποστόληςΑ έγραψε:Τέσσερα προβλήματα στον Λεβαδειακό
ΠΑΟΚ24 - 29-12-2016, 21:29
Την ερχόμενη Τρίτη ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στη Λιβαδειά σε ένα κρίσιμο παιχνίδι και μέχρι στιγμής η προετοιμασία των αντιπάλων είναι αρκετά προβληματική. Από τη Λιβαδειά το ρεπορτάζ αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις παίκτες εκτός προπονήσεων που δίνουν μάχη με το χρόνο για να παίξουν με τον ΠΑΟΚ.
Πρόκειται για τους Καραμπουέ, Μαχαίρα, Γκάρι Κουλιμπαλί και Καψάσκη.
Το πρόβλημα τους είναι η απουσία των Τονι Σίλβα και Zezinho στο Κόπα Αφρικα. Ενδιαφέρον αλλά μυστήριο καράβι ο 23χρονος Σίλβα πολλές ομάδες σε μικρή ηλικία. Από τις ακαδημίες της Μπενφίκα στις ακαδημίες της Λίβερπουλ πέρασε και από Βουλγαρία, Τουρκία και ήρθε το καλοκαίρι ελεύθερος στον Λεβαδειακό όπου ήδη έχει 4 τέρματα και 1 ασσίστ σε 11 μάτς.
Πιστεύω ότι ο 24χρονος Γιακουμάκης με 6 γκολ στα 15 μάτς σε πρωτάθλημα και κύπελο θα είναι ο καλύτερος τους παίκτης και ναι πιστεύω ότι η κουλα πήρε τον λάθος Γιακουμάκη του Πλατανιά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Παρ 30 Δεκ 2016, 15:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κατ συμφωνω ρε φιλε αλλα μιλαμε οι ανθρωποι εδω και ενα χρονο αφηνουν τον Παπαθανασακη να κανει οτι θελει, ενω βγαινουν και λενε οτι τους στηνει, οτι ειναι λαμογιο, οτι τους καταστρεφει.kataramenos5 έγραψε:Ενω εμεις ουτε κομπλεξ ,ουτε τιπτα Γρηγορη.Οι καλυτεροι του κοσμου.Περα απ τον ελαχιστο πλεον χαβαλε που κανουμε ,αυτα τα ειμαστε οι καλυτεροι ενω οι αλλοι... πρεπει να τα ξανασκεφτουμε.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (ως Ελληνες)και καποιοι απ αυτους(ληκια,γριες,γαυροι κλπ) ειναι αδερφια,ξαδερφια,φιλοι κολλητοι.
Και ξαφνικα ενω εδω και τοσο καιρο πραγματικα του εχουν κλ@σει τα απιδια του Παπαθανασακη και του Καγιουλη και ολων αυτων που μαζευτηκαν εκει στρεφονται στον "πραγματικο εχθρο".
Ειναι για γελια οι ανθρωποι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
εγω πραγματικά ηδονίζομαι ανεπανάληπτα με τις γριες, τα σκουλήκια, τους ραδιοφωνατζήδες να σκούζουν, δώσε λέμε δώσεεεε
βρε τι μήνυση να τους κάνουμε, άστους να σκούζουν βρε γ@μώ την ηδονή μου
βρε τι μήνυση να τους κάνουμε, άστους να σκούζουν βρε γ@μώ την ηδονή μου
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κατι σχετικα με τις γριες που λογο του οτι φυσικα ειναι ανυπαρκτες και δεν ασχολειτε κανεις μαζι τους δεν εχει πολυσηζητηθει, ειναι το οτι τα τελευταια 10 χρονια εχουν βγαλει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κομπλεξ που εχει ξεπερασει και τα σκουληκια ακομα.DimitrisS έγραψε:Kαι αφου ψαχτηκαν τα παιδια εκει στην αυτονομη, λογικα θα πηγαν για κανα καφε να τα πουνε 4-5 ατομα, κατεληξαν ποιος ειναι ο εχθρος.
Ειναι ο Σαββιδης και ο ΠΑΟΚ ο εχθρος τους.
Οσο περνανε τα χρονια φαινεται ποσο μικρη ομαδα και ποσο "λιγοι" ειναι οι οπαδοι τους.
Οπαδοι που εδω και ενα χρονο δεν μπορουν να διωξουν εναν ανθρωπο που τους καταστρεφει, τους στηνει και τους ξευτιλιζει.
Αλλα εχθρος φυσικα ειναι ο ΠΑΟΚ.
Γελανε και οι πετρες με την ανακοινωση που βγαλανε.
Αυτοι βαλθηκαν να ξεπερασουν σε κομπλεξ και προπαγανδα ακομα και τον σουπερ 3. Απλα δεν ακουγότανε γιατι ειναι στο πουθενα.
Εχουνε χτίσει πραγματικα απο πουθενα μυθο του κακου εχθρου ΠΑΟΚ λες και τους εχει κανει ποτε τιποτα ο ΠΑΟΚ. Αμα τυχει και καταλαθος ακουσετε κανεναν απο αυτους θα φριξετε.
Το παραμικρο δακρυ δεν ριχνω για τις γριες, να διαλυθούν τελειως σα συλλογος ευχομαι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Παλιά πηγαίναμε μαζί στο γήπεδο... Κι οι ήταν τότε πολλές .
Από τότε όμως γέρασαν, πέθαναν.....
Καλό αφανισμό στη Ηρακλή, ελπίζω η ΑΕ ΠΟΝΤΊΩΝ να αναγεννηθει
SM-G935F
Από τότε όμως γέρασαν, πέθαναν.....
Καλό αφανισμό στη Ηρακλή, ελπίζω η ΑΕ ΠΟΝΤΊΩΝ να αναγεννηθει
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
goran 64 έγραψε:Ανυπολόγιστα κομπλεξικοί, όσο και ανύπαρκτοι οι "αυτόνομοι πουθενάδες"...![]()
![]()
![]()
Έστω και μόνο ασχολούμενοι μαζί τους εμείς, τείνουν για αναβάθμιση απ το 10ο υπόγειο που είναι στο 9ο...![]()
kat, επιπρόσθετα επειδή όλο το σόι μου απ την μεριά της μάνας μου είναι "γριούλες", τρέφω από πολύ παλιά μεγάλο σεβασμό στον κόσμο του Ηρακλή...Το Καυτατζόγρειο μέχρι τα 16 μου το είχα φάει με το κουτάλι, όσο ακριβώς και την Τούμπα, θεωρώντας τον Ηρακλή δεύτερη μου ομάδα, να το ξέρεις...Αρκεί να σου πω ότι στον αγώνα Ηρακλής-Βάζελος που παιζόταν το Πρωτάθλημα κάποτε και ενώ παράλληλα ίδια μέρα και ώρα παιζόταν στην Τούμπα Π.Α.Ο.Κ.-λήκι, ήμουν στο Καυτατζόγρειο, το ασφυκτικά γεμάτο τότε από 45.000+ κόσμο, με πάνω δε απ τους μισούς να είμαστε Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που φωνάζαμε για να πάρει το Πρωτάθλημα η συμπαθής γραία!!!!kataramenos5 έγραψε:Ενω εμεις ουτε κομπλεξ ,ουτε τιποτα Γρηγορη.Οι καλυτεροι του κοσμου.Περα απ τον ελαχιστο πλεον χαβαλε που κανουμε ,αυτα τα ειμαστε οι καλυτεροι ενω οι αλλοι... πρεπει να τα ξανασκεφτουμε.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (ως Ελληνες)και καποιοι απ αυτους(ληκια,γριες,γαυροι κλπ) ειναι αδερφια,ξαδερφια,φιλοι κολλητοι.
Ισχύουν όλα όσα γράφει ο Γιώργος εδώ...
...ακόμα και η τελευταία του "ευχή" εύχομαι να ισχύσει, μόνο και μόνο εξ αιτίας αυτών στους οποίους ειδικά αναφέρομαι στο post μου...Στους "αυτόνομους πουθενάδες", εξ αιτίας των οποίων, μέχρι και ΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, υγιή Ηρακλάκια που γέμιζαν (και) τα γήπεδα του βόλεϊ πριν κάποια χρόνια, στα πολύ καλά τους τότε, ΕΚΟΨΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, γιατί δεν τους ανέχονται!!!! ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΣΚΕΤΑ!!!!pilotos έγραψε:Παλιά πηγαίναμε μαζί στο γήπεδο... Κι ήταν τότε πολλές ...
Από τότε όμως γέρασαν, πέθαναν.....Edit goran 64: ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!!!
Καλό αφανισμό στη Ηρακλή, ελπίζω η ΑΕ ΠΟΝΤΊΩΝ να αναγεννηθει
SM-G935F
Δεν ξεχνάω ποτέ το άνανδρο πέσιμο τους στα γυναικόπαιδα του handball μας που ήμουν παρών!!!!
Υ.Γ. Φυσικά και στις δικές μας τάξεις υπάρχουν αντίστοιχα "φυντάνια", δεν αντιλέγω, αλλά είμαστε ακόμα πάρα πολύ περισσότεροι οι υγιείς οπαδοί της ομάδας, που τους υπερκαλύπτουμε ως τώρα, με άνεση κιόλας...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
sdna.gr
Σε όλη την καριέρα του :
19 εμφανισεις - 22 γκολ παθητικο - 7 clean sheets
http://www.transfermarkt.com/patryk-pro ... ler/333946Την περίπτωση του 21χρονου τερματοφύλακα του Εθνικού Άχνας, Πάτρικ Πρόσεκ εξετάζει σύμφωνα με ΜΜΕ της Πολωνίας, ο Πάτρικ Πρόσεκ. Ο νεαρός γκολκίπερ έχει φέτος αγωνιστεί με την ομάδα του συνολικά σε 8 αναμετρήσεις έχοντας δεχθεί 10 γκολ, ενώ έχει κρατήσει 10 φορές την εστία του απαραβίαστη.
Σε όλη την καριέρα του :
19 εμφανισεις - 22 γκολ παθητικο - 7 clean sheets
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ότι λέει ο Goran, είναι η σύγχρονη ιστορία τους.goran 64 έγραψε:goran 64 έγραψε:Ανυπολόγιστα κομπλεξικοί, όσο και ανύπαρκτοι οι "αυτόνομοι πουθενάδες"...![]()
![]()
![]()
Έστω και μόνο ασχολούμενοι μαζί τους εμείς, τείνουν για αναβάθμιση απ το 10ο υπόγειο που είναι στο 9ο...
kat, επιπρόσθετα επειδή όλο το σόι μου απ την μεριά της μάνας μου είναι "γριούλες", τρέφω από πολύ παλιά μεγάλο σεβασμό στον κόσμο του Ηρακλή...Το Καυτατζόγρειο μέχρι τα 16 μου το είχα φάει με το κουτάλι, όσο ακριβώς και την Τούμπα, θεωρώντας τον Ηρακλή δεύτερη μου ομάδα, να το ξέρεις...Αρκεί να σου πω ότι στον αγώνα Ηρακλής-Βάζελος που παιζόταν το Πρωτάθλημα κάποτε και ενώ παράλληλα ίδια μέρα και ώρα παιζόταν στην Τούμπα Π.Α.Ο.Κ.-λήκι, ήμουν στο Καυτατζόγρειο, το ασφυκτικά γεμάτο τότε από 45.000+ κόσμο, με πάνω δε απ τους μισούς να είμαστε Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που φωνάζαμε για να πάρει το Πρωτάθλημα η συμπαθής γραία!!!!kataramenos5 έγραψε:Ενω εμεις ουτε κομπλεξ ,ουτε τιποτα Γρηγορη.Οι καλυτεροι του κοσμου.Περα απ τον ελαχιστο πλεον χαβαλε που κανουμε ,αυτα τα ειμαστε οι καλυτεροι ενω οι αλλοι... πρεπει να τα ξανασκεφτουμε.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (ως Ελληνες)και καποιοι απ αυτους(ληκια,γριες,γαυροι κλπ) ειναι αδερφια,ξαδερφια,φιλοι κολλητοι.![]()
Ισχύουν όλα όσα γράφει ο Γιώργος εδώ...
...ακόμα και η τελευταία του "ευχή" εύχομαι να ισχύσει, μόνο και μόνο εξ αιτίας αυτών στους οποίους ειδικά αναφέρομαι στο post μου...Στους "αυτόνομους πουθενάδες", εξ αιτίας των οποίων, μέχρι και ΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, υγιή Ηρακλάκια που γέμιζαν (και) τα γήπεδα του βόλεϊ πριν κάποια χρόνια, στα πολύ καλά τους τότε, ΕΚΟΨΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, γιατί δεν τους ανέχονται!!!! ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΣΚΕΤΑ!!!!pilotos έγραψε:Παλιά πηγαίναμε μαζί στο γήπεδο... Κι ήταν τότε πολλές ...
Από τότε όμως γέρασαν, πέθαναν.....Edit goran 64: ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!!!
Καλό αφανισμό στη Ηρακλή, ελπίζω η ΑΕ ΠΟΝΤΊΩΝ να αναγεννηθει
SM-G935F![]()
![]()
![]()
Δεν ξεχνάω ποτέ το άνανδρο πέσιμο τους στα γυναικόπαιδα του handball μας που ήμουν παρών!!!!![]()
![]()
Υ.Γ. Φυσικά και στις δικές μας τάξεις υπάρχουν αντίστοιχα "φυντάνια", δεν αντιλέγω, αλλά είμαστε ακόμα πάρα πολύ περισσότεροι οι υγιείς οπαδοί της ομάδας, που τους υπερκαλύπτουμε ως τώρα, με άνεση κιόλας...
Θελαν έναν δράκο για να επιβιώσουν οι ανύπαρκτοι και τον βρήκαν στο πρόσωπο του Ιβάν.
Οι γνήσιοι ηρακλειδεις έχουν αποσυρθεί.
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Of topic ίσως αλλά σημαντικό. Το έγραψα και στο βόλεϊ. Γίνεται στην Κύπρο το φάιναλ4 του βόλεϊ και θα δώσουν εισητήρια μόνο σε Κύπριους. Όσα αδέρφια θέλουν να έρθουν να μου πουν να βγάλουμε εισητήρια.Μπορούμε να δείξουμε το μεγαλείο μας για μια ακόμη φορά. Εγώ θα είμαι σίγουρα μέσα αφού ζω εδώ στην Κύπρο.υπ όψιν ότι υπάρχουν σύνδεσμοι των γαύρων,μέχρι κι ο ρούλης έχει. Πρέπει να δείξουμε για άλλη μια φορά ότι ο ΠΑΟΚ είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κλασικο τεχνασμα παλιας κοπης προπαγανδας.Αν δεν υπαρχει ο εχθρος θα πρεπει να τον εφευρεις προκειμενου να συσπειρωσεις τον κοσμο και να σταματησεις την αιμορραγια.Και πρεπει να ναι καποιος εκτος του συνολου στο οποιο απευθυνεσαι(τυφλα να χει ο αδολφος) .Καποιος ξενος ωστε να μην υπαρχουν επικινδυνοι συνειρμοι .Τωρα ποιοι λυσαγανε πριν κανα χρονο να στηριξουν Παπαθανασακη αλλου παπα ευαγγέλιο περασμενα ξεχασμενα ,ο βανιας φταιει.DimitrisS έγραψε: Και ξαφνικα ενω εδω και τοσο καιρο πραγματικα του εχουν κλ@σει τα απιδια του Παπαθανασακη και του Καγιουλη και ολων αυτων που μαζευτηκαν εκει στρεφονται στον "πραγματικο εχθρο".
Ειναι για γελια οι ανθρωποι.
Την ανακοινωση σημερα τη διαβασα και το μονο που εχω να πω ειναι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αρχισε και ο Παναιτωλικός να φέρνει 23χρονους παίκτες αξίας 3Μ ;
http://www.transfermarkt.de/diego-lopes ... ler/131933
Μπράβο του και ας είναι και δανεικός. Ελπίζω να αργήσει να ετοιμαστεί αφού έχει να παίξει από το καλοκαίρι και να τον αποφύγουμε στα 3 μάτς του Γενάρη.
http://www.transfermarkt.de/diego-lopes ... ler/131933
Μπράβο του και ας είναι και δανεικός. Ελπίζω να αργήσει να ετοιμαστεί αφού έχει να παίξει από το καλοκαίρι και να τον αποφύγουμε στα 3 μάτς του Γενάρη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτον επειδή τον είδα λογω μπις στην κασέρι σπορ πολυ παικτουρα , δεκάρι
Κ έβαζε μπις αριστερα ο κοουτς τους
Απορω που δεν παει κπ καλυτερα
Κ έβαζε μπις αριστερα ο κοουτς τους
Απορω που δεν παει κπ καλυτερα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ηρακλής - Ξάνθη 0-1, με γκολ του Γιουνές στο 58΄.
- revolution1976
- Δημοσιεύσεις: 268
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:29
- Τοποθεσία: Kαλαμαριά
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για όποιον δεν παρακολουθεί ο Κυριακίδης στο Κούλα-Παναιτωλικός μόνος του θα το πάρει το ματσάκι....ακόμα μια εκπληκτική εμφάνιση