Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

Στις ποσες ποινες με φυλακηση και αναστολη μπαινουν μεσα?
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5194
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

Στην Ελλαδα νομιζω στις 368
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από anekfrastos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι διαιτητές φταίνε και πολύ μάλιστα, κυρίως για τη διαφορά μας από τον Θρήνο, που θα μπορούσε να είναι κάτω από 6 βαθμούς. Δεν αποτελεί όμως άλλοθι για την πρωτοφανή αστοχία μας φέτος.
Φυσικά και δεν αποτελεί άλλοθι αλλά έχει αρνητική επίπτωση.
Άλλη ψυχολογία έχει η ομάδα (και ο κάθε παίκτης ξεχωριστά) όταν είναι μπροστά 5 ή περισσότερους βαθμούς από το 2ο και άλλη όταν παίζει συνέχεια υπό πίεση. Παίζει και αυτό το ρόλο του, ειδικά στην τελική προσπάθεια που είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα ψυχολογίας.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

και η ψυχολογία είναι τεράστιο κομμάτι στον αθλητισμό και δη τον ομαδικό. η καλή ψυχολογία μιας ομάδας μπορεί να κρίνει τρόπαια.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

Προσφυγή ο Εσσιέν στο πράσινο σίχαμα.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

Το λεγαμε μ'εναν φιλο..
Αυτα τα λεσια, πως διωχνουν κάθε χρόνο 8-9 ποδοσφαιριστες, μαζι με τδ κ προπονητες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις να ματώνουν σημαντικα?
Τι στον πεο γινεται με τα οικονομικα τους?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Καναν κ κπς συμφέρουσες πωλησεις παντως αν δε τα χώνει κ κπς αλλος δεν ξερω
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τέσσερα προβλήματα στον Λεβαδειακό

ΠΑΟΚ24 - 29-12-2016, 21:29

Την ερχόμενη Τρίτη ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στη Λιβαδειά σε ένα κρίσιμο παιχνίδι και μέχρι στιγμής η προετοιμασία των αντιπάλων είναι αρκετά προβληματική. Από τη Λιβαδειά το ρεπορτάζ αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις παίκτες εκτός προπονήσεων που δίνουν μάχη με το χρόνο για να παίξουν με τον ΠΑΟΚ.

Πρόκειται για τους Καραμπουέ, Μαχαίρα, Γκάρι Κουλιμπαλί και Καψάσκη.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Kαι αφου ψαχτηκαν τα παιδια εκει στην αυτονομη, λογικα θα πηγαν για κανα καφε να τα πουνε 4-5 ατομα, κατεληξαν ποιος ειναι ο εχθρος.

Ειναι ο Σαββιδης και ο ΠΑΟΚ ο εχθρος τους.

Οσο περνανε τα χρονια φαινεται ποσο μικρη ομαδα και ποσο "λιγοι" ειναι οι οπαδοι τους.

Οπαδοι που εδω και ενα χρονο δεν μπορουν να διωξουν εναν ανθρωπο που τους καταστρεφει, τους στηνει και τους ξευτιλιζει.

Αλλα εχθρος φυσικα ειναι ο ΠΑΟΚ.

Γελανε και οι πετρες με την ανακοινωση που βγαλανε.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Ανυπολόγιστα κομπλεξικοί, όσο και ανύπαρκτοι οι "αυτόνομοι πουθενάδες"... :x :twisted: :redcard:
Έστω και μόνο ασχολούμενοι μαζί τους εμείς, τείνουν για αναβάθμιση απ το 10ο υπόγειο που είναι στο 9ο... :( :evil:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Αν πήγαινε ΑΕΚ όλα καλά ε αυτονομες χύτρες ;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ενω εμεις ουτε κομπλεξ ,ουτε τιπτα Γρηγορη.Οι καλυτεροι του κοσμου.Περα απ τον ελαχιστο πλεον χαβαλε που κανουμε ,αυτα τα ειμαστε οι καλυτεροι ενω οι αλλοι... πρεπει να τα ξανασκεφτουμε.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (ως Ελληνες)και καποιοι απ αυτους(ληκια,γριες,γαυροι κλπ) ειναι αδερφια,ξαδερφια,φιλοι κολλητοι.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Η ανακοίνωση είναι για γέλια μην σε πώ ότι αν φάει μυνηση ο συγγραφέας θα τρέχει και δεν θα φτάνει ....
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tzelas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τέσσερα προβλήματα στον Λεβαδειακό

ΠΑΟΚ24 - 29-12-2016, 21:29

Την ερχόμενη Τρίτη ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στη Λιβαδειά σε ένα κρίσιμο παιχνίδι και μέχρι στιγμής η προετοιμασία των αντιπάλων είναι αρκετά προβληματική. Από τη Λιβαδειά το ρεπορτάζ αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις παίκτες εκτός προπονήσεων που δίνουν μάχη με το χρόνο για να παίξουν με τον ΠΑΟΚ.

Πρόκειται για τους Καραμπουέ, Μαχαίρα, Γκάρι Κουλιμπαλί και Καψάσκη.
Καραμπουέ και Κουλιμπαλί ήταν 50-50 να παίξουν στο προηγούμενο αγώνα οπότε λογικά θα είναι στην αποστολή αν και εκτός ρυθμού. Ο Καψάσκης απλά συμπληρώνει το ρόστερ.

Το πρόβλημα τους είναι η απουσία των Τονι Σίλβα και Zezinho στο Κόπα Αφρικα. Ενδιαφέρον αλλά μυστήριο καράβι ο 23χρονος Σίλβα πολλές ομάδες σε μικρή ηλικία. Από τις ακαδημίες της Μπενφίκα στις ακαδημίες της Λίβερπουλ πέρασε και από Βουλγαρία, Τουρκία και ήρθε το καλοκαίρι ελεύθερος στον Λεβαδειακό όπου ήδη έχει 4 τέρματα και 1 ασσίστ σε 11 μάτς.

Πιστεύω ότι ο 24χρονος Γιακουμάκης με 6 γκολ στα 15 μάτς σε πρωτάθλημα και κύπελο θα είναι ο καλύτερος τους παίκτης και ναι πιστεύω ότι η κουλα πήρε τον λάθος Γιακουμάκη του Πλατανιά :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Παρ 30 Δεκ 2016, 15:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”