Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η αστοχία μας-κακό φεγγάρι φέτος μας στοίχησε 6-7 πόντους και η ομαμδα μας έχασε 6 από μόνοι της με βαζελο και ατρομητο βάλε και τους -3 και λογικά έχει χαθεί το πρωτάθλημα ΑΛΛΑ φέτος λόγο ανυπαρξιας του γαυρου ως ομαδα θα μπορούσες να είσαι στους 5-6 βαθμούς πίσω του μόνο με το μεταξύ μας παιχνίδι η διαφορά θα ήταν στο -8 αλλά και οι 2 βαθμοί με βέροια .οταν ακυρώνουν κανονικό γκολ γιατί έτσι (με ξάνθη λέω πως το πεναλτυ θα το χάναμε)
Α είσαι λοιπόν σους -6 και ο γαυρός 'εχει τα 3 ντερμπυ εκτός και εσύ τα δυο(και με αυτόν) εντος τότε 'όχι δεν θα είχε χαθεί το πρωτάθλημα αλλά θα ήταν ποιο κοντά από ποτέ. Δεν βλέπετε ότι η αναβάθμισή του είναι ο ανσαριφαρντ και ο πιερος με μερικά σφυριγματα εξασφάλισε σε 10 αγώνες πρωτάθλημα 3 αγώνες τους δώσανε με το ζόρι πανιωνιος ατρομητος ,ΠΑΟΚ από εμάς κόψανε 2 οι χανουμοβαζελοι έχουν ομαδα επιπέδου πας και ετσι ολοκληρώθεικε η χρονια.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.
Α είσαι λοιπόν σους -6 και ο γαυρός 'εχει τα 3 ντερμπυ εκτός και εσύ τα δυο(και με αυτόν) εντος τότε 'όχι δεν θα είχε χαθεί το πρωτάθλημα αλλά θα ήταν ποιο κοντά από ποτέ. Δεν βλέπετε ότι η αναβάθμισή του είναι ο ανσαριφαρντ και ο πιερος με μερικά σφυριγματα εξασφάλισε σε 10 αγώνες πρωτάθλημα 3 αγώνες τους δώσανε με το ζόρι πανιωνιος ατρομητος ,ΠΑΟΚ από εμάς κόψανε 2 οι χανουμοβαζελοι έχουν ομαδα επιπέδου πας και ετσι ολοκληρώθεικε η χρονια.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ποινή φυλάκισης για Αλαφούζο και Θωμαϊδη
ινπαοκ - 29. Δεκεμβρίου 2016 09:32 Γιάννης Σωτηρίου
Για δεύτερη φορά σε διάστημα δέκα ημερών το τριμελές πλημμελειοδικείο έκρινε ένοχους τους Γιάννη Αλαφούζο και Κυριάκο Θωμαΐδη.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, Γιάννης Αλαφούζος, καθώς και ο Κυριάκος Θωμαΐδης, δημοσιογράφος που εργάζεται στον τηλεοπτικό σταθμό, καταδικάστηκαν εκ νέου σε ποινή φυλάκισης, εφέσιμες ασφαλώς.
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο τους έκρινε ενόχους για μία ακόμη φορά. Τον Κυριάκο Θωμαΐδη ως αυτουργό και τον Γιάννη Αλαφούζο ως ηθικό αυτουργό για το αδίκημα της παραβίασης του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Αμφότεροι καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης 1 έτους και χρηματική ποινή.
Από το τριφύλλι δεν ήθελαν να πουν κάτι επί του συγκεκριμένου θέματος καθώς ήταν κάτι που δεν το γνώριζαν. Αλλά τόνιζαν όσα είχαν πει και μετά την πρώτη απόφαση καταδίκης που είχε βγει και στην οποία σημείωναν: «Χάρη στη δημοσιοποίηση των νόμιμων υποκλαπησών συνομιλιών της ΕΥΠ προέκυψαν τα κακουργήματα Μαρινάκη. Ας συνεχίσει ο κ. Μαρινάκης να κάνει μηνύσεις κατά της ελευθεροτυπίας. Εμείς θα συνεχίσουμε την δουλειά μας».
ινπαοκ - 29. Δεκεμβρίου 2016 09:32 Γιάννης Σωτηρίου
Για δεύτερη φορά σε διάστημα δέκα ημερών το τριμελές πλημμελειοδικείο έκρινε ένοχους τους Γιάννη Αλαφούζο και Κυριάκο Θωμαΐδη.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, Γιάννης Αλαφούζος, καθώς και ο Κυριάκος Θωμαΐδης, δημοσιογράφος που εργάζεται στον τηλεοπτικό σταθμό, καταδικάστηκαν εκ νέου σε ποινή φυλάκισης, εφέσιμες ασφαλώς.
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο τους έκρινε ενόχους για μία ακόμη φορά. Τον Κυριάκο Θωμαΐδη ως αυτουργό και τον Γιάννη Αλαφούζο ως ηθικό αυτουργό για το αδίκημα της παραβίασης του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Αμφότεροι καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης 1 έτους και χρηματική ποινή.
Από το τριφύλλι δεν ήθελαν να πουν κάτι επί του συγκεκριμένου θέματος καθώς ήταν κάτι που δεν το γνώριζαν. Αλλά τόνιζαν όσα είχαν πει και μετά την πρώτη απόφαση καταδίκης που είχε βγει και στην οποία σημείωναν: «Χάρη στη δημοσιοποίηση των νόμιμων υποκλαπησών συνομιλιών της ΕΥΠ προέκυψαν τα κακουργήματα Μαρινάκη. Ας συνεχίσει ο κ. Μαρινάκης να κάνει μηνύσεις κατά της ελευθεροτυπίας. Εμείς θα συνεχίσουμε την δουλειά μας».
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στις ποσες ποινες με φυλακηση και αναστολη μπαινουν μεσα?
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φυσικά και δεν αποτελεί άλλοθι αλλά έχει αρνητική επίπτωση.ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι διαιτητές φταίνε και πολύ μάλιστα, κυρίως για τη διαφορά μας από τον Θρήνο, που θα μπορούσε να είναι κάτω από 6 βαθμούς. Δεν αποτελεί όμως άλλοθι για την πρωτοφανή αστοχία μας φέτος.
Άλλη ψυχολογία έχει η ομάδα (και ο κάθε παίκτης ξεχωριστά) όταν είναι μπροστά 5 ή περισσότερους βαθμούς από το 2ο και άλλη όταν παίζει συνέχεια υπό πίεση. Παίζει και αυτό το ρόλο του, ειδικά στην τελική προσπάθεια που είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα ψυχολογίας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
και η ψυχολογία είναι τεράστιο κομμάτι στον αθλητισμό και δη τον ομαδικό. η καλή ψυχολογία μιας ομάδας μπορεί να κρίνει τρόπαια.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το λεγαμε μ'εναν φιλο..
Αυτα τα λεσια, πως διωχνουν κάθε χρόνο 8-9 ποδοσφαιριστες, μαζι με τδ κ προπονητες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις να ματώνουν σημαντικα?
Τι στον πεο γινεται με τα οικονομικα τους?
Αυτα τα λεσια, πως διωχνουν κάθε χρόνο 8-9 ποδοσφαιριστες, μαζι με τδ κ προπονητες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις να ματώνουν σημαντικα?
Τι στον πεο γινεται με τα οικονομικα τους?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καναν κ κπς συμφέρουσες πωλησεις παντως αν δε τα χώνει κ κπς αλλος δεν ξερω
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τέσσερα προβλήματα στον Λεβαδειακό
ΠΑΟΚ24 - 29-12-2016, 21:29
Την ερχόμενη Τρίτη ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στη Λιβαδειά σε ένα κρίσιμο παιχνίδι και μέχρι στιγμής η προετοιμασία των αντιπάλων είναι αρκετά προβληματική. Από τη Λιβαδειά το ρεπορτάζ αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις παίκτες εκτός προπονήσεων που δίνουν μάχη με το χρόνο για να παίξουν με τον ΠΑΟΚ.
Πρόκειται για τους Καραμπουέ, Μαχαίρα, Γκάρι Κουλιμπαλί και Καψάσκη.
ΠΑΟΚ24 - 29-12-2016, 21:29
Την ερχόμενη Τρίτη ο ΠΑΟΚ δοκιμάζεται στη Λιβαδειά σε ένα κρίσιμο παιχνίδι και μέχρι στιγμής η προετοιμασία των αντιπάλων είναι αρκετά προβληματική. Από τη Λιβαδειά το ρεπορτάζ αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις παίκτες εκτός προπονήσεων που δίνουν μάχη με το χρόνο για να παίξουν με τον ΠΑΟΚ.
Πρόκειται για τους Καραμπουέ, Μαχαίρα, Γκάρι Κουλιμπαλί και Καψάσκη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Kαι αφου ψαχτηκαν τα παιδια εκει στην αυτονομη, λογικα θα πηγαν για κανα καφε να τα πουνε 4-5 ατομα, κατεληξαν ποιος ειναι ο εχθρος.
Ειναι ο Σαββιδης και ο ΠΑΟΚ ο εχθρος τους.
Οσο περνανε τα χρονια φαινεται ποσο μικρη ομαδα και ποσο "λιγοι" ειναι οι οπαδοι τους.
Οπαδοι που εδω και ενα χρονο δεν μπορουν να διωξουν εναν ανθρωπο που τους καταστρεφει, τους στηνει και τους ξευτιλιζει.
Αλλα εχθρος φυσικα ειναι ο ΠΑΟΚ.
Γελανε και οι πετρες με την ανακοινωση που βγαλανε.
Ειναι ο Σαββιδης και ο ΠΑΟΚ ο εχθρος τους.
Οσο περνανε τα χρονια φαινεται ποσο μικρη ομαδα και ποσο "λιγοι" ειναι οι οπαδοι τους.
Οπαδοι που εδω και ενα χρονο δεν μπορουν να διωξουν εναν ανθρωπο που τους καταστρεφει, τους στηνει και τους ξευτιλιζει.
Αλλα εχθρος φυσικα ειναι ο ΠΑΟΚ.
Γελανε και οι πετρες με την ανακοινωση που βγαλανε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ανυπολόγιστα κομπλεξικοί, όσο και ανύπαρκτοι οι "αυτόνομοι πουθενάδες"...
Έστω και μόνο ασχολούμενοι μαζί τους εμείς, τείνουν για αναβάθμιση απ το 10ο υπόγειο που είναι στο 9ο...

Έστω και μόνο ασχολούμενοι μαζί τους εμείς, τείνουν για αναβάθμιση απ το 10ο υπόγειο που είναι στο 9ο...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ενω εμεις ουτε κομπλεξ ,ουτε τιπτα Γρηγορη.Οι καλυτεροι του κοσμου.Περα απ τον ελαχιστο πλεον χαβαλε που κανουμε ,αυτα τα ειμαστε οι καλυτεροι ενω οι αλλοι... πρεπει να τα ξανασκεφτουμε.Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (ως Ελληνες)και καποιοι απ αυτους(ληκια,γριες,γαυροι κλπ) ειναι αδερφια,ξαδερφια,φιλοι κολλητοι.