σε οσους στηριζουν στα δυσκολα
τον μπουλο ολοι....σαββιδη ξυπνα
abg12d34 έγραψε:ευτυχως που στηρίζουμε οταν ερχονται τα δυσκολα...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
σε οσους στηριζουν στα δυσκολα
τον μπουλο ολοι....σαββιδη ξυπνα
Δε λέω ότι ο Χαρίσης είναι Μακελελέ αλλά χωρίς δημιουργικό χαφ δίπλα του, ούτε ο Τσίμιροτ φαίνεται ούτε κανείς. Κόφτης είναι, αν περιμένεις να σου κάνει παιχνίδι ...κλαφ΄ ταgergeo4 έγραψε:ΧΑΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!ΤΕΛΟΣ!ΠΑΙΧΤΑΚΙ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ!
+1pilotos έγραψε:ΠολύThe_Stalker έγραψε:Ευθύνεται και ο Ίβιτς για σήμερα.
SM-G935F
Αδερφέ συμφωνώ. Απαιτώ όμως να με παίζουν δίκαια. Αν ακυρώσει τέτοιο γκολ σε βάζελο ή κούλα ή gay (λέμε τώρα..), θα γίνει της ταναπους το κάγκελο. Οι δε φυλλάδες τους, αρδ τους και οπαδοί τους, δεν θα σταθούν στο αν ήταν τραγική η ομάδα τους, αλλά στην αλλοίωση αποτελέσματος.Petros1988 έγραψε:Κάτι δεν πάρει καλά δυστηχώς στην ομάδα παιδιά!Μη πιανόμαστε απο ενα οφσαιτ αν είμασταν ΠΑΟΚ θα καθαρίζαμε το ματς ευκολα τσπ!Ακομη έναν χρόνο πεταμένα τα όνειρα μας πλήρης απογοήτευση!