Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ευτυχως που στηρίζουμε οταν ερχονται τα δυσκολα...


:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
σε οσους στηριζουν στα δυσκολα


τον μπουλο ολοι....σαββιδη ξυπνα
Άβαταρ μέλους
gabriello
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:20

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από gabriello »

Κακιστη ομαδα αλλα κανονικο γκολ που δεν μετρησε.Τεραστιο δημιουργικο προβλημα απεναντι σε κλειστες αμυνες
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Ale »

Άη σιχτίρι.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Mīngus »

Θα χαθούν πολλοί βαθμοί στις κλειστές άμυνες.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sic-4 »

abg12d34 έγραψε:ευτυχως που στηρίζουμε οταν ερχονται τα δυσκολα...


:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
σε οσους στηριζουν στα δυσκολα


τον μπουλο ολοι....σαββιδη ξυπνα

++++
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

gergeo4 έγραψε:ΧΑΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!ΤΕΛΟΣ!ΠΑΙΧΤΑΚΙ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ!
Δε λέω ότι ο Χαρίσης είναι Μακελελέ αλλά χωρίς δημιουργικό χαφ δίπλα του, ούτε ο Τσίμιροτ φαίνεται ούτε κανείς. Κόφτης είναι, αν περιμένεις να σου κάνει παιχνίδι ...κλαφ΄ τα
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Alastor »

pilotos έγραψε:
The_Stalker έγραψε:Ευθύνεται και ο Ίβιτς για σήμερα.
Πολύ

SM-G935F
+1

Αν δεν μπορεις να περασεις απτην Βεροια του Μπαλαφα,που επι τοσα χρονια περναμε αερα,τοτε υπαρχει προβλημα.Και το χειροτερο ηταν πως δεν ειχαμε προβλημα απουσιων,ουτε ειμαστε Απριλιο για να μιλαμε για κουραση.

Το να κερδιζουμε στην Τριπολη που δεν κερδιζαμε σχεδον ποτε,αλλα να χανουμε βαθμους απο Βεροια και Ξανθη που κερδιζαμε σχεδον παντα δεν ειναι καλη ανταλλαγη
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Αν είχε μέσα αυτόν που όλοι δεν θέλετε θα είχες κερδίσει, απλά πράγματα, δε θα έκανε πάρτι ο άρτσε

SM-G935F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 02 Οκτ 2016, 16:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Asimos

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Asimos »

Φορ ρε γαμημενοι ποτε θα παρετε;
lakisscorpio
Δημοσιεύσεις: 435
Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 10:55

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από lakisscorpio »

Αδικαιολογητοι!!!!!οταν δεν μπορεις να νικησεις μια Βεροια στο Γηπεδο σου(γιατι μην μου πεις κανενας οτι ηταν εκτος εδρας ματσ αυτο!!!!)δεν εχεις βλεψεις για κατι καλυτερο.....αντε να δουμε ποια θεση θα παρουμε στα play off!!!και τι θα κανουμε στο Κυπελλο...
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από The_Stalker »

Petros1988 έγραψε:Κάτι δεν πάρει καλά δυστηχώς στην ομάδα παιδιά!Μη πιανόμαστε απο ενα οφσαιτ αν είμασταν ΠΑΟΚ θα καθαρίζαμε το ματς ευκολα τσπ!Ακομη έναν χρόνο πεταμένα τα όνειρα μας πλήρης απογοήτευση!
Αδερφέ συμφωνώ. Απαιτώ όμως να με παίζουν δίκαια. Αν ακυρώσει τέτοιο γκολ σε βάζελο ή κούλα ή gay (λέμε τώρα..), θα γίνει της ταναπους το κάγκελο. Οι δε φυλλάδες τους, αρδ τους και οπαδοί τους, δεν θα σταθούν στο αν ήταν τραγική η ομάδα τους, αλλά στην αλλοίωση αποτελέσματος.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Στραφνικ, ισχυει οτι του λείπει, γι αυτό δεν τον αφήνεις μονο μαζι με τσιμι απέναντι σε 4, και με γραμμη αμυνας τοσο πισω, συντηρητικα..
Μπήκε αργα και ο Μπισε (με επιβαρυμενα χαφ απο πισω του) αντι ενος φακου ξεκάθαρα εκτος παιχνιδιού..
Τι να πεις, κριμα..

Χαμενα ημιχρονα λογω νωθροτητας κ έλλειψης πάθους. Λες κ άδειασαν μετα το ματς με Φιορεντινα..

Παντως ενισχύθηκε η ανησυχια μου για την ελλειψη ταχυδυναμης κ φυσικης καταστασης, βλέποντας κ τους φρεσκους παικτες..
mbison

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από mbison »

Τι ελεγε ο Κυρ Κυρ? ΚΑταγραφουμε τις ασχημες διαιτησιες και ΘΑ μιλησουμε οταν πρεπει...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από gergeo4 »

αυτοσ ο καμπος ειναι τοοοοοοοοσο εκνευριστικος!ο κλαους δεν μπορεί τιποτα αν δν τροφοδοτειθει..ΑΦΑΝΤΟΣ.μυστα τραγικος.
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Βαρέθηκα να κάνω όνειρα.
Αστείος Προπονητής-Αστείες μεταγραφές παίκτες για πασούλες μόλις πρέπει να κερδίσεις χέζονται πάνω τους

Ρε Ιβιτσ βάλε τουλάχιστον κίτσιου, τί μου βάζεις περέιρα κλάους κανένα μάτς του ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΡΟΠΕΡΣΙ?
Ο ΠΑΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΔΕΚΑΡΙ!
ΝΤΡΟΠΗ

Ο ΧΑΡΙΣΗΣ μάλλον πρέπει να πάει δανεικός, τσίμιροτ να κάτσει κάνα 2-3 μάτσ πάγκο, περέιρα δεν τον κρίνω δεν επεζε φορ
κάμποσ κλασσικός αφρικανός με ψυχολογικά
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”