Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

stelyk έγραψε:Τελικα με την φιορεντινα στο 92' ηταν πεναλτυ?
Κάτσε να το.. Δυιλισουμε λίγο.
;)


SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;

SM-G935F
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giannina4 »

simba έγραψε:
το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε
ειναι τοσο αδιαμφισβητητο δλδ?

http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 97ovfmLTcs

θελω να πω οτι δεν ειναι σαν αυτα που βλεπουμε να σφυριζονται οταν (ακομα κ ακουσια) εμποδιζει τη μπαλα να παει σε αντιπαλο που καραδοκει ή οταν γινεται τακλιν σε παραλληλη μπαλια με σηκωμενα χερια ή εστω με τα χερια στο χορταρι αλλα σε μεγαλη εκταση...
ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου που να επηρεαζει ξεκαθαρατη φαση

Τολαρε, για γρια το πιστευω πολυ λογω των σχεσεων. Για βαζελο, σιγουρα οχι, απλα ο πατος ειναι απεραντος.
εντελως αδιαμφησβητητο.για το αν επρεπε να ειναι εχω κι εγω εν μερει τις ενστασεις μου, απλα το κακο της περιοχης πεναλτι εινα οτι δεν υπαρχει μεση λυση.
πολλοι εκει που μπερδευονται με τους κανονισμους ειναι στο οτι δινουν την καθημερινη ερμηνεια, δηλαδη το 'ελα μωρε,κοιτα που ειναι οι ολυμπιακοι,ψιλομακρια,δεν την προλαβαιναν αρα δεν επηρεαζει'.καμια σχεση, για τον διαιτητη αυτη ειναι ξεκαθαρη υποσχομενη ευκαιρια επιτευξης τερματος.το οτι μπορει να εδιωχνε ο επομενος αμυντικος δε σημαινει κατι.ουτε και γκολ μπορει να εμπαινε κι ας εφτανε η μπαλα σε γκει.το οτι ανεκοψε ομως μια υποσχομενη επιθεση μην αφηνοντας την μπαλα να περασει και να εξελιχθει η φαση, συνιστα παραβαση.
https://www.youtube.com/watch?v=T0USkn280Bc μια παρομοια φαση και αρκετα πιο πλαγια μαλιστα.

//vs40, πολυ μιρλα ρε αδερφε.καθε φορα λες τι θα γινοταν με μας και αν θα δινοταν αυτο και δεν εδωσαν εκεινο.ασ'το ,το εχουμε νιωσει στο πετσι μας στην πραγματικοτητα τι εχει δοθει και τι οχι, δε χρειαζεται ουτε να υποθετουμε ουτε να μιρλιαζουμε.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

adidas1926 έγραψε:
goran 64 έγραψε:Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!... :x :twisted:
Ποιοι χειροκροτουσαν τις γριες?Δεν τα ξες καλα.
flash4 έγραψε:
Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!... :x :twisted:
Είσαι σίγουρος ότι ήταν οι ''εμείς δε φύγαμε ποτέ'' και όχι όλο το γήπεδο εκτός από αυτούς?

Η διαιτησία του γαύρου σήμερα καμία σχέση με ό,τι ξέραμε. Σαν να το πήραν πρέφα επιτέλους μπας και δούμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Όπα παιδιά, sorry, λάθος έκφραση μάλλον... :oops:

Για τους "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" της 2 λέω, μιας κι έπαιξα και κάτι ψιλές μετά το ματς πριν μας χωρίσουν, με έναν "στημένο" που είχε σκαρφαλώσει στο κάγκελο πίσω απ την καταπακτή και χιλιοέβριζε τον προπονητή μας, χειροκροτώντας παράλληλα τις "ηρωικές" πουτ@νόγριες για το 2πλό τους... :x :redcard:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

goran 64 έγραψε:"Με το έτσι, με το θέλωωω, το ΠρωΚτάθλημα το έχουνε στημένοοοο...
γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!



Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Για πάντα μόνο :pano: :nairepaok:
Μπορείς απλά να μην μπαίνεις να το διαβάσεις.
Επίσης το να βλέπουμε και να σχολιάζουμε τους αντιπάλους δεν είναι κακό, είναι ένας τύπος scouting.

Οσο για το μεγαλειο του ΠΑΟΚ το εχεις μέσα σου και το βγάζεις στους δρόμους και σε κερκίδες, όχι στα ιντερνέτια και στα ράδια.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Ωχ ωχ ωχ ποπ κορν ποιος έχει;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

:lol: :lol: :lol:
pilotos έγραψε:Ωχ ωχ ωχ ποπ κορν ποιος έχει;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

Σε αρχικο σταδιο εχω μονο ξεμεινανε...
Εικόνα

:lol:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

pilotos έγραψε:Ωχ ωχ ωχ ποπ κορν ποιος έχει;

SM-G935F

:lol: :lol: :lol:
Έτοιμος
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;

SM-G935F
Κανείς δεν ξέρει;
:o :o :o
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

Καταλαβα Γιαννιωτη, ειδικα με το επιχειρημα σου με το οποιο συμφωνησα πριν, τεινω να το παραδεχτω.

Καθολου παρομοια φαση παντως αυτη π εβαλες, γτ ο αντιπαλος δεν εχει το δαφνοτσιμπουκωμενο στο στηθος.. :mrgreen: :lol:
Περα απ'την πλακα ομως, η διαφορα που βλεπω στη φαση αυτη του ΠΑΣ, ειναι οτι εμποδιζει να παει η μπαλα σε αντιπαλο που καραδοκει ξεκαθαρα (παροτι ειναι ακομη πιο ακουσιο απ'αυτο της γριας)
Παντως εχω δει παρομοια μ'αυτο της γριας σημερα να μη δινονται.

anw, ας υπαρχουν ιδια μετρα κ ιδια σταθμα, και ας δινονται κ ολα.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

pilotos έγραψε:
pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;

SM-G935F
Κανείς δεν ξέρει;
:o :o :o
1 ημιχρονο 2πλο το τελικο με τα καναρινια της νοριτς λεει ο γουγλης
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

pilotos έγραψε:
pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;

SM-G935F
Κανείς δεν ξέρει;
:o :o :o
Εχασε 1-2
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

buffalobill4 έγραψε:
pilotos έγραψε:
pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;

SM-G935F
Κανείς δεν ξέρει;
:o :o :o
1 ημιχρονο 2πλο το τελικο με τα καναρινια της νοριτς λεει ο γουγλης
πω ρε φίλε, σκέψου να τα είχες 2άδα με τον gay σήμερα... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”