Κάτσε να το.. Δυιλισουμε λίγο.stelyk έγραψε:Τελικα με την φιορεντινα στο 92' ηταν πεναλτυ?
SM-G935F
Κάτσε να το.. Δυιλισουμε λίγο.stelyk έγραψε:Τελικα με την φιορεντινα στο 92' ηταν πεναλτυ?
εντελως αδιαμφησβητητο.για το αν επρεπε να ειναι εχω κι εγω εν μερει τις ενστασεις μου, απλα το κακο της περιοχης πεναλτι εινα οτι δεν υπαρχει μεση λυση.simba έγραψε:ειναι τοσο αδιαμφισβητητο δλδ?το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε
http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 97ovfmLTcs
θελω να πω οτι δεν ειναι σαν αυτα που βλεπουμε να σφυριζονται οταν (ακομα κ ακουσια) εμποδιζει τη μπαλα να παει σε αντιπαλο που καραδοκει ή οταν γινεται τακλιν σε παραλληλη μπαλια με σηκωμενα χερια ή εστω με τα χερια στο χορταρι αλλα σε μεγαλη εκταση...
ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου που να επηρεαζει ξεκαθαρατη φαση
Τολαρε, για γρια το πιστευω πολυ λογω των σχεσεων. Για βαζελο, σιγουρα οχι, απλα ο πατος ειναι απεραντος.
adidas1926 έγραψε:Ποιοι χειροκροτουσαν τις γριες?Δεν τα ξες καλα.goran 64 έγραψε:Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!...![]()
Όπα παιδιά, sorry, λάθος έκφραση μάλλον...flash4 έγραψε:Είσαι σίγουρος ότι ήταν οι ''εμείς δε φύγαμε ποτέ'' και όχι όλο το γήπεδο εκτός από αυτούς?Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!...![]()
![]()
Η διαιτησία του γαύρου σήμερα καμία σχέση με ό,τι ξέραμε. Σαν να το πήραν πρέφα επιτέλους μπας και δούμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Μπορείς απλά να μην μπαίνεις να το διαβάσεις.goran 64 έγραψε:"Με το έτσι, με το θέλωωω, το ΠρωΚτάθλημα το έχουνε στημένοοοο...
γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!
Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Για πάντα μόνο![]()
pilotos έγραψε:Ωχ ωχ ωχ ποπ κορν ποιος έχει;
SM-G935F
pilotos έγραψε:Ωχ ωχ ωχ ποπ κορν ποιος έχει;
SM-G935F
Κανείς δεν ξέρει;pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;
SM-G935F
1 ημιχρονο 2πλο το τελικο με τα καναρινια της νοριτς λεει ο γουγληςpilotos έγραψε:Κανείς δεν ξέρει;pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;
SM-G935F
![]()
![]()
Εχασε 1-2pilotos έγραψε:Κανείς δεν ξέρει;pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;
SM-G935F
![]()
![]()
πω ρε φίλε, σκέψου να τα είχες 2άδα με τον gay σήμερα...buffalobill4 έγραψε:1 ημιχρονο 2πλο το τελικο με τα καναρινια της νοριτς λεει ο γουγληςpilotos έγραψε:Κανείς δεν ξέρει;pilotos έγραψε:Παίδες η νοτιγχαμ τί έκανε;
SM-G935F
![]()
![]()