ειναι τοσο αδιαμφισβητητο δλδ?το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε
http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 97ovfmLTcs
θελω να πω οτι δεν ειναι σαν αυτα που βλεπουμε να σφυριζονται οταν (ακομα κ ακουσια) εμποδιζει τη μπαλα να παει σε αντιπαλο που καραδοκει ή οταν γινεται τακλιν σε παραλληλη μπαλια με σηκωμενα χερια ή εστω με τα χερια στο χορταρι αλλα σε μεγαλη εκταση...
ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου που να επηρεαζει ξεκαθαρατη φαση
Τολαρε, για γρια το πιστευω πολυ λογω των σχεσεων. Για βαζελο, σιγουρα οχι, απλα ο πατος ειναι απεραντος.