Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε
ειναι τοσο αδιαμφισβητητο δλδ?

http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 97ovfmLTcs

θελω να πω οτι δεν ειναι σαν αυτα που βλεπουμε να σφυριζονται οταν (ακομα κ ακουσια) εμποδιζει τη μπαλα να παει σε αντιπαλο που καραδοκει ή οταν γινεται τακλιν σε παραλληλη μπαλια με σηκωμενα χερια ή εστω με τα χερια στο χορταρι αλλα σε μεγαλη εκταση...
ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου που να επηρεαζει ξεκαθαρατη φαση

Τολαρε, για γρια το πιστευω πολυ λογω των σχεσεων. Για βαζελο, σιγουρα οχι, απλα ο πατος ειναι απεραντος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

αυτο ακριβως. μια καλυτερη ομαδα θα τον ειχε κανει σκονη το λιμανισο. απλα ετυχε στον γριακλη και μπραβο του (του γριου) για την προσπαθεια
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

KOSTAS54 έγραψε:
hasio_john έγραψε:Κλασικό σκορ για να πλερωθούν οι πάντες!
Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες! :evil: :twisted:
Φέτος στους 2 αγώνες 10-0.
Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!... :x :twisted:
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από aquila »

Το πέναλτυ τωρα το ειδα και ειναι καθαρότατο μονο που δε τη μπλόκαρε τη μπαλα. Και τη φαση επηρεάζει και απλωμένο ειναι το χερι.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Αν χρειαζόταν να την μπλοκάρει για να το σιγουρέψει είμαι βέβαιος πως θα το έκανε άνετα... :P
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giannina4 »

joshua έγραψε:Εγω παντως εχω την αισθηση οτι ο κανονισμος μιλαει ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου,πχ να κανεις τακλιν με τα χερια ορθια η να πηδας για κεφαλια με τα χερια σε εκταση.Εγω ουτε προθεση ειδα ουτε και τον παικτη να κανει κατι περιεργο,για κλωτσια πηγε,βρηκε αερα και επεσε με το χερι σε φυσιολογικη θεση.
ειναι πολλα που προσμετρουν για τον καταλογισμο.η αποσταση απο την μπαλα, η αποσταση απο τον αντιπαλο που σουταρε/σεντραρε, η αποσταση απο τον αντιπαλο που ειναι εν δυναμει αποδεκτης,η ταχυτητας της μπαλας, η φυσιολογικη ή μη θεση του χεριου κλπ.
στην περιπτωση αυτη ,εχουμε μια αδυναμη σεντρα, οποτε ο αμυντικος ειχε ολο το χρονο για να προφυλαξει το χερι του.παρολαυτα το ειχε εντελως τεντωμενο.ιδια ακριβως φαση ειχε γινει φετος σε ενα ματς του πας γιαννινα στη νορβηγια για το γιουροπα.χαζο ναι,αδικο ισως,πεναλτι δε.εν τω μεταξυ, πες οτι σ αυτη τη φαση τα ηθελε ο λωκος του αμυντικου γιατι εστω και απο βλακεια του τη βρηκε.στα βιντεομαθηματα που κανουμε σου λεει οτι και κανονικο τακλιν στην μπαλα να κανεις σε μια σεντρα,αν βρει η μπαλα στο χερι που στηριζεσαι ειναι πεναλτι (τουλαχιστον στις περισσοτερες των περιπτωσεων,υπαρχουν κι εκει εξαιρεσεις).λες και γινεται να κανεις τακλιν χωρις να στηριχτεις.θα σκασεις σαν το καρπουζι.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από vs40 »

Το πέναλτι που πήρε η ΕΟ σήμερα πόσες φορές το παίρνουμε εμείς ποσοστιαία? 20%?? Πολύ βάζω. Ο διαιτητής θα το εδινε το πέναλτι ούτως ει άλλως, είτε ήταν είτε δεν ήταν ως επίδειξη δύναμης στο βάζελο, για το πέναλτι της προηγούμενης αγωνιστικής. Πραγματικά έψαχνε μια αφορμή για να δώσει την ισοφάριση. Αν δίνουνε τέτοια πέναλτι και σε εμάς, δεν έχω πρόβλημα, αλλά το 20% που έδωσα παραπάνω εκτός του ότι είναι μικρό, δεν είναι ούτε αυτό αληθινό (10% είναι).

Υγ: Στο ριπλέι είδα ότι ήταν πέναλτι, αλλά όπως είπα, εμείς ούτε στο 20% αυτών των φάσεων δεν παίρνουμε το πέναλτι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:45, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

Και άμα δεν είχανε καλές σχέσεις ρε Σίμπα θα κέρδιζε ποτέ αυτός ο θίασος με τα μπλε?
Άμα ξανακαταφέρουμε κ χάσουμε βαθμό από αυτούς θα πηδηχτώ από το παράθυρο.
Πήγαμε να μας κάτσει λαχείο στο ημίχρονο αλλά κ πάλι ούτε 20% δεν είχαμε βάση δυναμικότητας. Δεν έκατσε κ πάμε παρακάτω. Όλα τα άλλα είναι τα κλασσικά που διαβάζουμε εδώ μέσα σε κάθε νίκη του ΠΟΚ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ας κοιτάξουμε την ομαδα μας παιχνιδι παιχνιδι ειναι νωρις να ασχολούμαστε για το τι θα γινει το ΜΑΗ
Γενικα φαινεται η ψαλίδα των πρώτων με τους υπόλοιπους να ανοίγει αλλα θα δουμε
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από desperando »

καθαρο πεναλντι
ηλιθιο αλλα πεντακαθαρο
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

Τελικα με την φιορεντινα στο 92' ηταν πεναλτυ?
adidas1926
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 21:22

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από adidas1926 »

goran 64 έγραψε:Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!... :x :twisted:
Ποιοι χειροκροτουσαν τις γριες?Δεν τα ξες καλα.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από vs40 »

stelyk έγραψε:Τελικα με την φιορεντινα στο 92' ηταν πεναλτυ?
Ήταν, οπως και το σημερινό. Η μία ομάδα όμως το παίρνει πάντα και η άλλη παίρνει κίτρινη για διαμαρτυρία ;)
flash4
Bet Guru 2020
Δημοσιεύσεις: 2121
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από flash4 »

Έτσι λέγαμε και πέρυσι αλλά οι τραυματισμοί και το κοράκι-καμικάζι μέσα στην Τούμπα φέρανε το διπλάκι κι οι "εμείς δεν φύγαμε ποτέ" μάλιστα χειροκροτούσανε τις πουτ@νόγριες!!!!... :x :twisted:
Είσαι σίγουρος ότι ήταν οι ''εμείς δε φύγαμε ποτέ'' και όχι όλο το γήπεδο εκτός από αυτούς?

Η διαιτησία του γαύρου σήμερα καμία σχέση με ό,τι ξέραμε. Σαν να το πήραν πρέφα επιτέλους μπας και δούμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

giannina έγραψε:στην περιπτωση αυτη ,εχουμε μια αδυναμη σεντρα, οποτε ο αμυντικος ειχε ολο το χρονο για να προφυλαξει το χερι του.
ισχυει...τι να πω μπορει ναμαι προκατειλημμενος..

Παντως δε θα πρεπε να δινονται τετοια, οπως τονιζεις κ εδω.
giannina έγραψε:και κανονικο τακλιν στην μπαλα να κανεις σε μια σεντρα,αν βρει η μπαλα στο χερι που στηριζεσαι ειναι πεναλτι (τουλαχιστον στις περισσοτερες των περιπτωσεων,υπαρχουν κι εκει εξαιρεσεις).λες και γινεται να κανεις τακλιν χωρις να στηριχτεις.θα σκασεις σαν το καρπουζι.

Tolaros έγραψε:Και άμα δεν είχανε καλές σχέσεις ρε Σίμπα θα κέρδιζε ποτέ αυτός ο θίασος με τα μπλε?
Στη μπαλιτσα ποτε δν ξερεις..Μπορει να αγωνιζονταν με νυχια κ με δοντια ν κρατησουν εστω το 1-1.
Αλλα βλεπεις το πεναλτι στο 49' (ο βοηθος το σφυριξε, γτ ο διαιτητης στη θεση που ειχε καλλιστα μπορει να πιστευε οτι χτυπησε πλατη-κωλο),
βλεπεις κ τον Μπαρτολινι στο 1-2 να αλλαζει κατευθυνση κ να μην κανει εστω μια προσπαθεια για τακλιν, και λες τι φαση..
http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 97sZPmLTcs
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”