Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τρεις αναγκαστικές αλλαγές ο Ηρακλάκος
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

αν κ δεν καλουπωνεται ευκολα (πρεπει ναχει πολυ ελευθερο ρολο), απ'την πρωτη στιγμη περσι μου αρεσαν τα χαρακτηριστικα του.
Αυτο π ειπα το καλοκαιρι, αγορα κ δανεισμο σε κανα εξωτερικο πρωτα.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

joshua έγραψε:Τωρα για να αφησουμα τα του γαυρου.Τον Ουαρντα θα τον περνατε εσεις? Εγω και μονο για τις σχεσεις με τον Κωστουλα,τοσους και τοσους εχουμε πληρωσει θα του εδινα μια ευκαιρια,ασε που κανει και κρα το παλικαρι για να ερθει.Δηλωσεις,επισκεψεις παλατακι τι αλλο να κανει?
Πρεπει να 'χει μανατζερ αυτον του τζανδαρη μαλλον και γιαυτο μενει στασιμο.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

Κλασικό σκορ για να πλερωθούν οι πάντες!
Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες! :evil: :twisted:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Mīngus έγραψε:Πληρώνεται όλη η Ελλάδα.
pilotos έγραψε:Τεράστια εμφάνιση, είχε ψυχικά αποθέματα και γύρισε το ματς μπλα μπλα μπλα, στην επόμενη ψηφοφορία ότι πει ο κύριος Βαγγέλης.

Μια ζωή γριες

SM-G935F
Τι 'χες Γιαννη, τι 'χα παντα.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από desperando »

για να ξεβρωμησει ο τοπος θελει δουλεια πολυ

τουλαχιστον καποιοι γονεις αυριο θα μπορεσουν να παρουν γαλα για το παιδι τους και να πληρωσουν το ενοικειο και τη δεη του σπιτιου τους
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giannina4 »

το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε.καλυτερος ο λιμανισιος σε γενικες γραμμες, η διαιτησια για αγωνα αυτης της ομαδας παντα (το τονιζω) ειναι πολυ καλη, ο πειθαρχικος ελεγχος εχει θεματα.οι ηρακλειδεις το παλευανε με τις καθυστερησεις να μειωσουν τον καθαρο χρονο παιχνιδιου που τους βολευει και σπανε και το ρυθμο αλλα καταπως φαινεται δεν πετυχαν τον σκοπο τους.λογικα παντως πρεπει να δειξει 6-7 λεπτα καθυστερησεις τουλαχιστον.

joshua: ουαρντα 2η επιλογη, ανσαριφαρντ 1η προσωπικα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giannina4 την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κουτσαίνει και ο Λεοζίνιο
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

giannina4 έγραψε:το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε.καλυτερος ο λιμανισιος σε γενικες γραμμες, η διαιτησια για αγωνα αυτης της ομαδας παντα (το τονιζω) ειναι πολυ καλη, ο πειθαρχικος ελεγχος εχει θεματα.οι ηρακλειδεις το παλευανε με τις καθυστερησεις να μειωσουν τον καθαρο χρονο παιχνιδιου που τους βολευει και σπανε και το ρυθμο αλλα καταπως φαινεται δεν πετυχαν τον σκοπο τους.λογικα παντως πρεπει να δειξει 6-7 λεπτα καθυστερησεις τουλαχιστον.
Ξέρουμε, ξέρουμε...Κι ο Μ@τσιος το πιο καθαρό παλικάρι... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

Καθαρό πέναλτυ με βάση το live που το έβλεπα. Βρίσκει χέρι ξεκάθαρα.
Asimos

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Asimos »

Ξερο Χ, ελα παμε αλλα 2,5 λεπτα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κόκκινη κάρτα ο Ιντζόγλου
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

hasio_john έγραψε:Κλασικό σκορ για να πλερωθούν οι πάντες!
Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες! :evil: :twisted:
Φέτος στους 2 αγώνες 10-0.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από joshua »

Εγω παντως εχω την αισθηση οτι ο κανονισμος μιλαει ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου,πχ να κανεις τακλιν με τα χερια ορθια η να πηδας για κεφαλια με τα χερια σε εκταση.Εγω ουτε προθεση ειδα ουτε και τον παικτη να κανει κατι περιεργο,για κλωτσια πηγε,βρηκε αερα και επεσε με το χερι σε φυσιολογικη θεση.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7072
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

Δηλαδή είναι στημένο επειδή ο χειρότερος γριακλής της ιστορίας δεν μπόρεσε να κερδίσει μια ομάδα 12 φορές καλύτερη. Μάλιστα.
Κ διαβάσαμε κ ο βάζελος το έστησε με τον τέρμα του ΠΑΣ.

Παιδιά δεν παίρνετε τους ghostbusters κανά τηλέφωνο?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”