Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
αν κ δεν καλουπωνεται ευκολα (πρεπει ναχει πολυ ελευθερο ρολο), απ'την πρωτη στιγμη περσι μου αρεσαν τα χαρακτηριστικα του.
Αυτο π ειπα το καλοκαιρι, αγορα κ δανεισμο σε κανα εξωτερικο πρωτα.
Αυτο π ειπα το καλοκαιρι, αγορα κ δανεισμο σε κανα εξωτερικο πρωτα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πρεπει να 'χει μανατζερ αυτον του τζανδαρη μαλλον και γιαυτο μενει στασιμο.joshua έγραψε:Τωρα για να αφησουμα τα του γαυρου.Τον Ουαρντα θα τον περνατε εσεις? Εγω και μονο για τις σχεσεις με τον Κωστουλα,τοσους και τοσους εχουμε πληρωσει θα του εδινα μια ευκαιρια,ασε που κανει και κρα το παλικαρι για να ερθει.Δηλωσεις,επισκεψεις παλατακι τι αλλο να κανει?
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κλασικό σκορ για να πλερωθούν οι πάντες!
Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες!

Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Mīngus έγραψε:Πληρώνεται όλη η Ελλάδα.
Τι 'χες Γιαννη, τι 'χα παντα.pilotos έγραψε:Τεράστια εμφάνιση, είχε ψυχικά αποθέματα και γύρισε το ματς μπλα μπλα μπλα, στην επόμενη ψηφοφορία ότι πει ο κύριος Βαγγέλης.
Μια ζωή γριες
SM-G935F
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
για να ξεβρωμησει ο τοπος θελει δουλεια πολυ
τουλαχιστον καποιοι γονεις αυριο θα μπορεσουν να παρουν γαλα για το παιδι τους και να πληρωσουν το ενοικειο και τη δεη του σπιτιου τους
τουλαχιστον καποιοι γονεις αυριο θα μπορεσουν να παρουν γαλα για το παιδι τους και να πληρωσουν το ενοικειο και τη δεη του σπιτιου τους
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε.καλυτερος ο λιμανισιος σε γενικες γραμμες, η διαιτησια για αγωνα αυτης της ομαδας παντα (το τονιζω) ειναι πολυ καλη, ο πειθαρχικος ελεγχος εχει θεματα.οι ηρακλειδεις το παλευανε με τις καθυστερησεις να μειωσουν τον καθαρο χρονο παιχνιδιου που τους βολευει και σπανε και το ρυθμο αλλα καταπως φαινεται δεν πετυχαν τον σκοπο τους.λογικα παντως πρεπει να δειξει 6-7 λεπτα καθυστερησεις τουλαχιστον.
joshua: ουαρντα 2η επιλογη, ανσαριφαρντ 1η προσωπικα.
joshua: ουαρντα 2η επιλογη, ανσαριφαρντ 1η προσωπικα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giannina4 την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ξέρουμε, ξέρουμε...Κι ο Μ@τσιος το πιο καθαρό παλικάρι...giannina4 έγραψε:το να υπαρχει εστω και η παραμικρη κουβεντα για το αν μια τετοια φαση ειναι πεναλτι με θλιβει γιατι νομιζω οτι τα βασικα τα ξεραμε οι περισσοτεροι.το να γινει κουβεντα για το αν τετοιες φασεις θα επρεπε να ειναι πεναλτι το συζηταμε.καλυτερος ο λιμανισιος σε γενικες γραμμες, η διαιτησια για αγωνα αυτης της ομαδας παντα (το τονιζω) ειναι πολυ καλη, ο πειθαρχικος ελεγχος εχει θεματα.οι ηρακλειδεις το παλευανε με τις καθυστερησεις να μειωσουν τον καθαρο χρονο παιχνιδιου που τους βολευει και σπανε και το ρυθμο αλλα καταπως φαινεται δεν πετυχαν τον σκοπο τους.λογικα παντως πρεπει να δειξει 6-7 λεπτα καθυστερησεις τουλαχιστον.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καθαρό πέναλτυ με βάση το live που το έβλεπα. Βρίσκει χέρι ξεκάθαρα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φέτος στους 2 αγώνες 10-0.hasio_john έγραψε:Κλασικό σκορ για να πλερωθούν οι πάντες!
Μ' αρέσει που με ρώτησε ο πατέρας μου το πρωί και του είπα 1-0, μετά θα γίνει 1-1 και θα λήξει 1-2 ή 1-3!
Του είπα πως το ΊΔΙΟ έργο το έχω δει άπειρες φορές με τα συγκεκριμένα ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Περιμένετε να δείτε πως θα παίξουν με μας οι γαμώγριες!![]()
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγω παντως εχω την αισθηση οτι ο κανονισμος μιλαει ειτε για προθεση ειτε για εκτος φυσιολογικης θεσης τοποθετησης χεριου,πχ να κανεις τακλιν με τα χερια ορθια η να πηδας για κεφαλια με τα χερια σε εκταση.Εγω ουτε προθεση ειδα ουτε και τον παικτη να κανει κατι περιεργο,για κλωτσια πηγε,βρηκε αερα και επεσε με το χερι σε φυσιολογικη θεση.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δηλαδή είναι στημένο επειδή ο χειρότερος γριακλής της ιστορίας δεν μπόρεσε να κερδίσει μια ομάδα 12 φορές καλύτερη. Μάλιστα.
Κ διαβάσαμε κ ο βάζελος το έστησε με τον τέρμα του ΠΑΣ.
Παιδιά δεν παίρνετε τους ghostbusters κανά τηλέφωνο?
Κ διαβάσαμε κ ο βάζελος το έστησε με τον τέρμα του ΠΑΣ.
Παιδιά δεν παίρνετε τους ghostbusters κανά τηλέφωνο?