Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33928
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Μας ξέρανε αυτο το διπλο, εβαλα Ιντερ εντος εδρας σε αποδοση 1,75 και το εχασα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μπράβο ρε Βίτορα!
Μπράβο και στον Μακ!
Για τον Kace δεν ξέρω...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33928
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

Αυτος ο Giuliano της Ζενιτ πρεπει να ειναι παικταρας.
Παντου βλεπω ασιστ και γκολ.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pilotos »

Απίστευτο αυτό που έκανε η Ζενιτ!
Δείτε φάσεις

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από STRAFNIK »

obanebane έγραψε:
STRAFNIK έγραψε:η ζενιτ γεμάτη χασογκόληδες είναι τελικά,
βαλε μέσα Μάκ ρε άνθρωπα :opaokara:
2 τρώνε απ τους μακαμπέους

Βασικος ειναι ο Μακ.
εντάξ δεν το χα δεί :lol:
έκανα ενα ματςλάπ
απλώς όποτε έβλεπα , χάναν τ άχαστα :D
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αν συνεχίσει έτσι ο Μακ, θα ακούσουμε ότι ήταν και ξεπούλημα στο τέλος. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Θέλουμε να τα πηγαίνουν καλά... και ο Mak και ο Kace ακόμα και οι Lucas, Vitor κτλ.
Ανεβαίνει το profile της ομάδας μας. ;)
Perestroika_G4
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Perestroika_G4 »

Ρε παίδες, που είδατε ότι ο Μακ έβαλε γκολ? Εγω μια ασσιστ του είδα στο 3ο γκολ της ζενιτ :roll:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33928
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

http://www.uefa.com/

1η μουρη ο Μιγκελ Βιτορ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Φαντάσου τον Βίτορ να παίζει σε κάποια Μπερσεβά και να έχει ο όμιλός του να αντιμετωπίσει ομάδες όπως η Southampton, η Sparta Praha και η Internazionale Milano. Και να ξεκινάει με νίκη και μάλιστα εκτός έδρας και μάλιστα στο Μιλάνο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

http://hoofoot.com/?match=Maccabi_Tel_A ... 2016_09_15
Έχουν πλάκα οι Ρώσοι δημοσιογράφοι που περιγράφουν τον αγώνα της Ζενίτ.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

@ Κ_geo

Οντας 43χλμ απ'το σπιτι του ενω στα δυσκολα δεν ειχε την κραση/γκατς για ανταγωνισμο? Δυσκολα...
Και παλι χωρις να εχω εικονα για το αν βελτιωθηκε στις εξοδους κ στην αναποφασιστικοτητα (που ηταν αυτα π ειχα επισημανει)?
Επειδη κραταει clean sheets στην κοπεγχαγη που δεχεται 1 αντε 2 σουτ τον αγωνα? Μεγαλο respect τουδωσα στον αγωνα της εθνικης σουηδιας με την ολλανδια.
Ή επειδη σε καθε σημαντικο αγωνα μεχρι τωρα εχει φαει ενα γκολ (αστρα,αποελ,μπροντμπι,μιτιλαντ,πορτο, κλπ)?
Φυσικα και δεν ειναι κριτηριο αυτο, αλλα για πολλους ηταν, περσι με τον Γλυκο "ο,τι παει μεσα γραφει" κλπ.


Εξαλλου δε βλεπω το λογο που εσπευσες να σχολιασεις για κωλοτουμπες οταν εσυ κ αλλοι βλεπατε τροχονομιλικια σε εξοδους του γλυκου (που δεν υπηρχαν, κ μετα δεν ειχατε την ευθιξια να πειτε, ενα "οκ σορυ") και μονο σ'εκεινο το θρεντ θυμοσασταν να γραψετε κριτικη για τερματοφυλακα του ΠΑΟΚ γενικα...

Μπροστα μου τα βλεπω τα σχολια που θα γραφανε καποιοι αν τα ετρωγε αυτα αλλος..ειδικα στο 2ο!
https://youtu.be/GzdBxBWI86Q?t=85
https://youtu.be/zHBLFQnqyec?t=193
Σημ. Δε λεω οτι ειναι ευκολες φασεις ουτε γκελες. απλα εκεινα τα μαμημενα τα κριτηρια π λεγαμε.

Σε 1-2 χρονια, αν παιξει σε καλυτερο πρωταθλημα κ ειναι σταθερος, εδω ειμαστε να ικανοποιησω το αιτημα σου και να ποσταρω το gifaki..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

Ειδικα το 2ο τι ακριβως θα επρεπε να μας πει; Ενα κλασσικο τετατετ γκολ :?
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

λαθος, νομιζα με την πορτο ηταν το 2ο.

Με τον αποελ θα λεγανε για το πως το εφαγε κατω απ'τα ποδια..
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από K_geo »

πριν διαβάσω/παρακολουθήσω οτιδήποτε να δηλώσω ότι...ψιλοτρόλαρα :mrgreen: στο τόπικ του Κρέσπο και το μοναδικό, επειδή δεν έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα πέρα απο δυο παιχνίδια, κριτήριο που έχω για την πορεία του Ολσεν απο τη στιγμή που έφυγε, είναι η πορεία της καριέρας του σε εθνικό επίπεδο, συν το ότι συμμετέχει στο τσ.λ με οχι κακά αποτελέσματα... 8-)

υγ: γενικά, λίγο ηρεμία και να μην ξεχνάμε ότι λάθη δεν κάνει μονο ο k_geo. απλό. :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”