Μας ξέρανε αυτο το διπλο, εβαλα Ιντερ εντος εδρας σε αποδοση 1,75 και το εχασα.
Ο κόσμος παίζει μπάλα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Μας ξέρανε αυτο το διπλο, εβαλα Ιντερ εντος εδρας σε αποδοση 1,75 και το εχασα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αυτος ο Giuliano της Ζενιτ πρεπει να ειναι παικταρας.
Παντου βλεπω ασιστ και γκολ.
Παντου βλεπω ασιστ και γκολ.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
εντάξ δεν το χα δείobanebane έγραψε:STRAFNIK έγραψε:η ζενιτ γεμάτη χασογκόληδες είναι τελικά,
βαλε μέσα Μάκ ρε άνθρωπα![]()
2 τρώνε απ τους μακαμπέους
Βασικος ειναι ο Μακ.
έκανα ενα ματςλάπ
απλώς όποτε έβλεπα , χάναν τ άχαστα
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Θέλουμε να τα πηγαίνουν καλά... και ο Mak και ο Kace ακόμα και οι Lucas, Vitor κτλ.
Ανεβαίνει το profile της ομάδας μας.
Ανεβαίνει το profile της ομάδας μας.
-
Perestroika_G4
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ρε παίδες, που είδατε ότι ο Μακ έβαλε γκολ? Εγω μια ασσιστ του είδα στο 3ο γκολ της ζενιτ 
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Φαντάσου τον Βίτορ να παίζει σε κάποια Μπερσεβά και να έχει ο όμιλός του να αντιμετωπίσει ομάδες όπως η Southampton, η Sparta Praha και η Internazionale Milano. Και να ξεκινάει με νίκη και μάλιστα εκτός έδρας και μάλιστα στο Μιλάνο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
http://hoofoot.com/?match=Maccabi_Tel_A ... 2016_09_15
Έχουν πλάκα οι Ρώσοι δημοσιογράφοι που περιγράφουν τον αγώνα της Ζενίτ.
Έχουν πλάκα οι Ρώσοι δημοσιογράφοι που περιγράφουν τον αγώνα της Ζενίτ.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
@ Κ_geo
Οντας 43χλμ απ'το σπιτι του ενω στα δυσκολα δεν ειχε την κραση/γκατς για ανταγωνισμο? Δυσκολα...
Και παλι χωρις να εχω εικονα για το αν βελτιωθηκε στις εξοδους κ στην αναποφασιστικοτητα (που ηταν αυτα π ειχα επισημανει)?
Επειδη κραταει clean sheets στην κοπεγχαγη που δεχεται 1 αντε 2 σουτ τον αγωνα? Μεγαλο respect τουδωσα στον αγωνα της εθνικης σουηδιας με την ολλανδια.
Ή επειδη σε καθε σημαντικο αγωνα μεχρι τωρα εχει φαει ενα γκολ (αστρα,αποελ,μπροντμπι,μιτιλαντ,πορτο, κλπ)?
Φυσικα και δεν ειναι κριτηριο αυτο, αλλα για πολλους ηταν, περσι με τον Γλυκο "ο,τι παει μεσα γραφει" κλπ.
Εξαλλου δε βλεπω το λογο που εσπευσες να σχολιασεις για κωλοτουμπες οταν εσυ κ αλλοι βλεπατε τροχονομιλικια σε εξοδους του γλυκου (που δεν υπηρχαν, κ μετα δεν ειχατε την ευθιξια να πειτε, ενα "οκ σορυ") και μονο σ'εκεινο το θρεντ θυμοσασταν να γραψετε κριτικη για τερματοφυλακα του ΠΑΟΚ γενικα...
Μπροστα μου τα βλεπω τα σχολια που θα γραφανε καποιοι αν τα ετρωγε αυτα αλλος..ειδικα στο 2ο!
https://youtu.be/GzdBxBWI86Q?t=85
https://youtu.be/zHBLFQnqyec?t=193
Σημ. Δε λεω οτι ειναι ευκολες φασεις ουτε γκελες. απλα εκεινα τα μαμημενα τα κριτηρια π λεγαμε.
Σε 1-2 χρονια, αν παιξει σε καλυτερο πρωταθλημα κ ειναι σταθερος, εδω ειμαστε να ικανοποιησω το αιτημα σου και να ποσταρω το gifaki..
Οντας 43χλμ απ'το σπιτι του ενω στα δυσκολα δεν ειχε την κραση/γκατς για ανταγωνισμο? Δυσκολα...
Και παλι χωρις να εχω εικονα για το αν βελτιωθηκε στις εξοδους κ στην αναποφασιστικοτητα (που ηταν αυτα π ειχα επισημανει)?
Επειδη κραταει clean sheets στην κοπεγχαγη που δεχεται 1 αντε 2 σουτ τον αγωνα? Μεγαλο respect τουδωσα στον αγωνα της εθνικης σουηδιας με την ολλανδια.
Ή επειδη σε καθε σημαντικο αγωνα μεχρι τωρα εχει φαει ενα γκολ (αστρα,αποελ,μπροντμπι,μιτιλαντ,πορτο, κλπ)?
Φυσικα και δεν ειναι κριτηριο αυτο, αλλα για πολλους ηταν, περσι με τον Γλυκο "ο,τι παει μεσα γραφει" κλπ.
Εξαλλου δε βλεπω το λογο που εσπευσες να σχολιασεις για κωλοτουμπες οταν εσυ κ αλλοι βλεπατε τροχονομιλικια σε εξοδους του γλυκου (που δεν υπηρχαν, κ μετα δεν ειχατε την ευθιξια να πειτε, ενα "οκ σορυ") και μονο σ'εκεινο το θρεντ θυμοσασταν να γραψετε κριτικη για τερματοφυλακα του ΠΑΟΚ γενικα...
Μπροστα μου τα βλεπω τα σχολια που θα γραφανε καποιοι αν τα ετρωγε αυτα αλλος..ειδικα στο 2ο!
https://youtu.be/GzdBxBWI86Q?t=85
https://youtu.be/zHBLFQnqyec?t=193
Σημ. Δε λεω οτι ειναι ευκολες φασεις ουτε γκελες. απλα εκεινα τα μαμημενα τα κριτηρια π λεγαμε.
Σε 1-2 χρονια, αν παιξει σε καλυτερο πρωταθλημα κ ειναι σταθερος, εδω ειμαστε να ικανοποιησω το αιτημα σου και να ποσταρω το gifaki..
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
λαθος, νομιζα με την πορτο ηταν το 2ο.
Με τον αποελ θα λεγανε για το πως το εφαγε κατω απ'τα ποδια..
Με τον αποελ θα λεγανε για το πως το εφαγε κατω απ'τα ποδια..
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
πριν διαβάσω/παρακολουθήσω οτιδήποτε να δηλώσω ότι...ψιλοτρόλαρα
στο τόπικ του Κρέσπο και το μοναδικό, επειδή δεν έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα πέρα απο δυο παιχνίδια, κριτήριο που έχω για την πορεία του Ολσεν απο τη στιγμή που έφυγε, είναι η πορεία της καριέρας του σε εθνικό επίπεδο, συν το ότι συμμετέχει στο τσ.λ με οχι κακά αποτελέσματα... 
υγ: γενικά, λίγο ηρεμία και να μην ξεχνάμε ότι λάθη δεν κάνει μονο ο k_geo. απλό.
υγ: γενικά, λίγο ηρεμία και να μην ξεχνάμε ότι λάθη δεν κάνει μονο ο k_geo. απλό.