Οπως υπαρχουν τα τελευταια 9 χρονια υπαρξης του φορουμ, ετσι και θα συνεχισουν να υπαρχουν
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Θα σου πω απο τωρα πως τοπικς παιχτων δε κλειδωνονται για κανενα λογο
Οπως υπαρχουν τα τελευταια 9 χρονια υπαρξης του φορουμ, ετσι και θα συνεχισουν να υπαρχουν
Οπως υπαρχουν τα τελευταια 9 χρονια υπαρξης του φορουμ, ετσι και θα συνεχισουν να υπαρχουν
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Διαφωνώ και με τις δυο προτάσεις του Γκοραν γιατι νομιζω δεν ειναι ανάγκη να ασχολούμαστε προσωπικα με τον καθε δημοσιογράφο, οι απόψεις τους κρίνονται απο τον καθένα που τις διαβάζει και επιπλέον υπαρχει τοπικ για συζητηση πανω στα άρθρα τους.
Το να κλείσουν τα τοπικ των παικτων ειναι κατα καποιο τροπο σαν να βγαζεις απο τον μουσακά τις μελιτζάνες.
Παρολα αυτα νομιζω θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε κατι σαν μόνιμο poll για ολους τους παικτες της ομαδας οπου θα βαθμολογούνται για καθε παιχνιδι απο όσους θελουν. Ετςι θα φαίνονται μετα σ ενα διαγραμμα τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους με βαση την κρίση των μελών.
Αυτο βεβαια απαιτεί κώδικα αλλα μπορει καποιος να εχει χρονο κ ορεξη να το κανει.
Το να κλείσουν τα τοπικ των παικτων ειναι κατα καποιο τροπο σαν να βγαζεις απο τον μουσακά τις μελιτζάνες.
Παρολα αυτα νομιζω θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε κατι σαν μόνιμο poll για ολους τους παικτες της ομαδας οπου θα βαθμολογούνται για καθε παιχνιδι απο όσους θελουν. Ετςι θα φαίνονται μετα σ ενα διαγραμμα τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους με βαση την κρίση των μελών.
Αυτο βεβαια απαιτεί κώδικα αλλα μπορει καποιος να εχει χρονο κ ορεξη να το κανει.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
aquila έγραψε: ειναι κατα καποιο τροπο σαν να βγαζεις απο τον μουσακά τις μελιτζάνες.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
goran 64 έγραψε: 3...Τα topics των παιχτών μας μπορούν να ανοίγουν την ημέρα της μεταγραφής τους, να μένουν ανοιχτά για το καλωσόρισμα τους καμιά 15αριά μέρες, κατόπιν να κλειδώνονται, να ξανανοίγουν δε την ημέρα αποχώρησης τους απ την ομάδα για τους αποχαιρετισμούς κάνα 10ήμερο, μέχρι να κλειδωθούν οριστικά και αμετάκλητα...Οι πολύ ωραίες στιγμές τους λοιπόν, όπως και το σήμα κατατεθέν του forum όπως λες, δεν χρειάζεται να λείψουν...
ΥΓ Το ριχνω στην τρελιτσα γιατι...Ημαρτον.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Να κλεισουν τα τοπικ των παικτων? Και να κανουμε και ψηφοφορια μαλιστα επ αυτου??

Και να υπαρχουν αντιστοιχα αχρειαστα τοπικ για αρδ και συμβολαια παικτων ΠΑΟΚ.
Και να υπαρχουν αντιστοιχα αχρειαστα τοπικ για αρδ και συμβολαια παικτων ΠΑΟΚ.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ενημερώθηκαν οι κανόνες λειτουργίας.
Παρακαλώ ΟΛΑ τα μέλη να τους διαβάσουν
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 2&p=17#p17
Παρακαλώ ΟΛΑ τα μέλη να τους διαβάσουν
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 2&p=17#p17
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δείτε όλοι τους νέους κανόνες και κοιτάξτε ποια site δεν επιτρέπεται να ανεβαίνουν στο forum.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Odi, και το κουοταρισμα απαγορευεται απτα συγκεκριμενα σαιτ?
Καλη κινηση αλλα έπρεπε να συμπεριλάβετε χαζετα κ μετρο.
Καλη κινηση αλλα έπρεπε να συμπεριλάβετε χαζετα κ μετρο.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ναι Και το quotαρισμα τέλος.
Δεν θα φαίνεται ούτε λέξη από αυτά τα site ούτε στην κεντρική,ούτε στο forum.
Μην ανησυχείς,ενημερώνεται η λίστα.
Δεν θα φαίνεται ούτε λέξη από αυτά τα site ούτε στην κεντρική,ούτε στο forum.
Μην ανησυχείς,ενημερώνεται η λίστα.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν κ πιστευω οτι παλι θα σχολιαζονται καποια ειδησεις απτο 24,
ειναι προς τη σωστή κατευθυνση γτ τοχουν ξεφτυλισει.
Το θεμα βεβαια ειναι τι κανει η ΠΑΕ κ πως προστατευεται..
υ.γ. ελπιζω να λύθηκε η χθεσινή "παρεξήγηση"
ειναι προς τη σωστή κατευθυνση γτ τοχουν ξεφτυλισει.
Το θεμα βεβαια ειναι τι κανει η ΠΑΕ κ πως προστατευεται..
υ.γ. ελπιζω να λύθηκε η χθεσινή "παρεξήγηση"
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Ειρωνικοί χαρακτηρισμοί προς ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ, μομφές προς στελέχη για παρατυπίες, χαρτάκια κτλ χωρίς πηγή ή δικαιολόγηση, και προφανώς ύβρεις θα τιμωρούνται ΒΑΡΥΤΑΤΑ και ΆΜΕΣΑ.
Μέχρι και υπογραφή θα το έβαζα.
Τηρήστε το απαρέγγλειτα, χωρίς εκπτώσεις, προς οποιοδήποτε μέλος και με οποιοδήποτε κόστος και δώστε τέλος στην μεγαλύτερη πληγή (η βασίλισσα που γεννάει τις υπόλοιπες) του φόρουμ.
Τόσο απλά.
Πάω να κάνω την υπογραφή μου δύο σειρές ....
Μέχρι και υπογραφή θα το έβαζα.
Τηρήστε το απαρέγγλειτα, χωρίς εκπτώσεις, προς οποιοδήποτε μέλος και με οποιοδήποτε κόστος και δώστε τέλος στην μεγαλύτερη πληγή (η βασίλισσα που γεννάει τις υπόλοιπες) του φόρουμ.
Τόσο απλά.
Πάω να κάνω την υπογραφή μου δύο σειρές ....
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ελα νταξει, καλα εισαι εσυ
Μονο σε κανα Προπαγανδα και αυτο για πολυ συγκεκριμενους λογους (αν και το χαζετα πεταει κανα καλο αραια και που)simba έγραψε:Odi, και το κουοταρισμα απαγορευεται απτα συγκεκριμενα σαιτ?
Καλη κινηση αλλα έπρεπε να συμπεριλάβετε χαζετα κ μετρο.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πω μαλακα μπηκα 2 λεπτα να θυμηθω τι παιζει και νομιζω εβγαλα καρκινο στα ματιαpaokovios1974 έγραψε:O baladoros ειναι οκ?
Ανανεωνεται η λιστα ΑΜΕΣΑ
(τα αλλα ειναι κομπλε)