Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Θα σου πω απο τωρα πως τοπικς παιχτων δε κλειδωνονται για κανενα λογο ;)

Οπως υπαρχουν τα τελευταια 9 χρονια υπαρξης του φορουμ, ετσι και θα συνεχισουν να υπαρχουν :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από aquila »

Διαφωνώ και με τις δυο προτάσεις του Γκοραν γιατι νομιζω δεν ειναι ανάγκη να ασχολούμαστε προσωπικα με τον καθε δημοσιογράφο, οι απόψεις τους κρίνονται απο τον καθένα που τις διαβάζει και επιπλέον υπαρχει τοπικ για συζητηση πανω στα άρθρα τους.
Το να κλείσουν τα τοπικ των παικτων ειναι κατα καποιο τροπο σαν να βγαζεις απο τον μουσακά τις μελιτζάνες.
Παρολα αυτα νομιζω θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε κατι σαν μόνιμο poll για ολους τους παικτες της ομαδας οπου θα βαθμολογούνται για καθε παιχνιδι απο όσους θελουν. Ετςι θα φαίνονται μετα σ ενα διαγραμμα τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους με βαση την κρίση των μελών.
Αυτο βεβαια απαιτεί κώδικα αλλα μπορει καποιος να εχει χρονο κ ορεξη να το κανει.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Guitarman »

aquila έγραψε: ειναι κατα καποιο τροπο σαν να βγαζεις απο τον μουσακά τις μελιτζάνες.
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

goran 64 έγραψε: 3...Τα topics των παιχτών μας μπορούν να ανοίγουν την ημέρα της μεταγραφής τους, να μένουν ανοιχτά για το καλωσόρισμα τους καμιά 15αριά μέρες, κατόπιν να κλειδώνονται, να ξανανοίγουν δε την ημέρα αποχώρησης τους απ την ομάδα για τους αποχαιρετισμούς κάνα 10ήμερο, μέχρι να κλειδωθούν οριστικά και αμετάκλητα...Οι πολύ ωραίες στιγμές τους λοιπόν, όπως και το σήμα κατατεθέν του forum όπως λες, δεν χρειάζεται να λείψουν...
:shock: :shock: Κι οταν ερχεται ο ΕΝΦΙΑ,δε μας καθεται η γκομενα,εχουμε αφραγκιες κλπ που θα ξεχαρμανιαζει ο ΠΑΟΚτσης ρε Γκοραν.Κοινωνικο εργο επιτελουν τα τοπικ των παικτων


ΥΓ Το ριχνω στην τρελιτσα γιατι...Ημαρτον.
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sporos123 »

Να κλεισουν τα τοπικ των παικτων? Και να κανουμε και ψηφοφορια μαλιστα επ αυτου?? :? :? :?

Και να υπαρχουν αντιστοιχα αχρειαστα τοπικ για αρδ και συμβολαια παικτων ΠΑΟΚ. :roll:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από stelyk »

ARDomania.gr
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Ενημερώθηκαν οι κανόνες λειτουργίας.

Παρακαλώ ΟΛΑ τα μέλη να τους διαβάσουν


http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 2&p=17#p17
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Odi »

Δείτε όλοι τους νέους κανόνες και κοιτάξτε ποια site δεν επιτρέπεται να ανεβαίνουν στο forum.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από simba »

Odi, και το κουοταρισμα απαγορευεται απτα συγκεκριμενα σαιτ?

Καλη κινηση αλλα έπρεπε να συμπεριλάβετε χαζετα κ μετρο.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Odi »

Ναι Και το quotαρισμα τέλος.

Δεν θα φαίνεται ούτε λέξη από αυτά τα site ούτε στην κεντρική,ούτε στο forum.

Μην ανησυχείς,ενημερώνεται η λίστα. :)
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από simba »

Αν κ πιστευω οτι παλι θα σχολιαζονται καποια ειδησεις απτο 24,
ειναι προς τη σωστή κατευθυνση γτ τοχουν ξεφτυλισει.

Το θεμα βεβαια ειναι τι κανει η ΠΑΕ κ πως προστατευεται..


υ.γ. ελπιζω να λύθηκε η χθεσινή "παρεξήγηση" ;)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

- Ειρωνικοί χαρακτηρισμοί προς ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ, μομφές προς στελέχη για παρατυπίες, χαρτάκια κτλ χωρίς πηγή ή δικαιολόγηση, και προφανώς ύβρεις θα τιμωρούνται ΒΑΡΥΤΑΤΑ και ΆΜΕΣΑ.

Μέχρι και υπογραφή θα το έβαζα.
Τηρήστε το απαρέγγλειτα, χωρίς εκπτώσεις, προς οποιοδήποτε μέλος και με οποιοδήποτε κόστος και δώστε τέλος στην μεγαλύτερη πληγή (η βασίλισσα που γεννάει τις υπόλοιπες) του φόρουμ.
Τόσο απλά.

Πάω να κάνω την υπογραφή μου δύο σειρές .... :)
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Ελα νταξει, καλα εισαι εσυ :D
simba έγραψε:Odi, και το κουοταρισμα απαγορευεται απτα συγκεκριμενα σαιτ?

Καλη κινηση αλλα έπρεπε να συμπεριλάβετε χαζετα κ μετρο.
Μονο σε κανα Προπαγανδα και αυτο για πολυ συγκεκριμενους λογους (αν και το χαζετα πεταει κανα καλο αραια και που)
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

O baladoros ειναι οκ?Το ινΠΑΟΚ?το sdna?το gazzetta
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

paokovios1974 έγραψε:O baladoros ειναι οκ?
Πω μαλακα μπηκα 2 λεπτα να θυμηθω τι παιζει και νομιζω εβγαλα καρκινο στα ματια :shock:

Ανανεωνεται η λιστα ΑΜΕΣΑ

(τα αλλα ειναι κομπλε)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”