Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ρε παιδια θα σκασω.
Απο χθες το βραδι ενας φιλος καρδιακος λιγο μετα το τελος του αγωνα με πηρε τηλεφωνο και πιασαμε την κουβεντα.
Σε καποια στιγμη αναποφεκτα η συζητηση πηγε στα μεταγραφικα.
Μου ειπε οτι εμαθε κατι χωρις να θελει να μου πει απο που και απο ποιον,αφορουσε το υποτιθεμενο ταξιδι του Ιβιτς μαζι με τον Μιχελ.
Ο λογος οπως μου ειπε ειναι οτι "αυτος" που πανε να ψησουν μιλαει σερβοκροατικα και οτι ο ιβιτς μπορει να συνενοηθει μαζι του.
Ειναι τεραστιο ονομα σχετικα ανενεργος την περασμενη χρονια,ελαχιστα παιχνιδια βασικος στα περισσοτερα που επαιξε μπηκε ως αλλαγη.
Ενταξει 99,9% δεν ισχυει αλλα ξυπνησα σημερα και βλεπω δημοσιευση για κονοπλιανκα και σκεφτηκα, μηπως οντως χτυπαμε κατι τοσο τρανταχτο.
Γιατι περι τετοιου προκειτε.
Μην μου ζητησετε να σας αποκαλυψω δεν προκειτε να πω κατι τωρα.
31 αυγουστου οτι θελετε.
Επισης επαναλαμβανω οτι λογικα δεν μπορει να ισχυει απλως θα ειναι πολυ ωραια να στοχευουμε ψηλα.
Λογικα κατι πολυ ομορφο θα μας κατσει.
Απο χθες το βραδι ενας φιλος καρδιακος λιγο μετα το τελος του αγωνα με πηρε τηλεφωνο και πιασαμε την κουβεντα.
Σε καποια στιγμη αναποφεκτα η συζητηση πηγε στα μεταγραφικα.
Μου ειπε οτι εμαθε κατι χωρις να θελει να μου πει απο που και απο ποιον,αφορουσε το υποτιθεμενο ταξιδι του Ιβιτς μαζι με τον Μιχελ.
Ο λογος οπως μου ειπε ειναι οτι "αυτος" που πανε να ψησουν μιλαει σερβοκροατικα και οτι ο ιβιτς μπορει να συνενοηθει μαζι του.
Ειναι τεραστιο ονομα σχετικα ανενεργος την περασμενη χρονια,ελαχιστα παιχνιδια βασικος στα περισσοτερα που επαιξε μπηκε ως αλλαγη.
Ενταξει 99,9% δεν ισχυει αλλα ξυπνησα σημερα και βλεπω δημοσιευση για κονοπλιανκα και σκεφτηκα, μηπως οντως χτυπαμε κατι τοσο τρανταχτο.
Γιατι περι τετοιου προκειτε.
Μην μου ζητησετε να σας αποκαλυψω δεν προκειτε να πω κατι τωρα.
31 αυγουστου οτι θελετε.
Επισης επαναλαμβανω οτι λογικα δεν μπορει να ισχυει απλως θα ειναι πολυ ωραια να στοχευουμε ψηλα.
Λογικα κατι πολυ ομορφο θα μας κατσει.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πως λεγόταν ο Κροάτης φορ που θελαμε περσι ; Αγγλία επαΙΖε νομιζω
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Καμια τραμπα ισως,δε μπορει να γινει?πχ Σκονδρας με Κυβρακιδη,η κατι άλλο.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ναι τωρα το δα ... Κ με 10μ
Ακυρο Θενκς
Ακυρο Θενκς
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Paokovios δε βοηθάς,δώσε κανένα ακόμα στοιχείο να περάσει η ώρα μας στο ψάξιμο!!!
Παίζει σε κάποιο από τα μεγάλα πρωταθλήματα?
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ψάχνοντας για κροατη φορ στο τρανσφερμαρκτ, ο μόνος που θυμάμαι να έχει παίξει σαν όνομα είναι ο Εντουαρντο.
http://www.transfermarkt.gr/detailsuche ... he/4355775
http://www.transfermarkt.gr/detailsuche ... he/4355775
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Θα μπορούσε να ειναι ο Lazar Markovic της Liverpool.....?????
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ναι γι αυτο λεω οτι 99,9 ειναι ακυρο.
Αν ηταν καμια αραβια καμια κινα θα μου φαινοταν πιο πιστευτο.
Αν ηταν καμια αραβια καμια κινα θα μου φαινοταν πιο πιστευτο.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ο Μαρκοβιτς δεν υπολογιζεται απο τον Κλοπ παντως. Τον εχουν για δανεισμο ή πωληση.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
cambiaso έγραψε:Θα μπορούσε να ειναι ο Lazar Markovic της Liverpool.....?????
Πολλη καλη περιπτωση,οτι πρεπει θα ηταν.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
και παρτιζάνος, μια χαρά στα ασπρομαυρα 
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Kostas_Peraia4 έγραψε:
Προτεινω αναβαθμιση του Che σε gold member![]()
![]()
μανιακε τα καταφερα
να δω εσενα με τα λιμα που εχει αναλαβει
κωστα γματο μετα τους μπλε κοκκινους θα εχουμε και εναν χρυσο
