Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

joshua εχεις δικιο σ αυτο. Οπως και ο μπισεσβαρ μολις μπει σε 100% αγωνιστικους ρυθμους και βελτιωσει την φυσικη του κατασταση θα μπορει να παιξει κατα συνθηκη στα ακρα και ιδιως στα παιχνιδια που θα παιξουμε με 6 αρι και δυο 8 αρια στο κεντρο...
Οποτε ας περιμενουμε να δουμε πως θα ολοκληρωσει το παζλ το διδυμο Ιβιτς Μιχελ, που μεχρι στιγμης τα εχουν παει περιφημα!
Ως γνωστος μεταγραφολαγνος ευχομαι να εχουμε εντονη δραστηριοτητα μεχρι τελους αν αναλογιστει κανεις οτι οσως εχουμε αρκετες αποχωρησεις τελευταιας στιγμης.

υγ. ποιος απο δω μεσα ανελαβε να πουλησει τον Λουκας?Δεν βλεπω σοβαρα αποτελεσματα ακομη!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Και γω θελω εξαρι αλλα

Θεωρητικά η τριάδα θα ναι
Κανιας σαχοφ μπισβεσβαρ
Ένας απο την τριάδα θα παλέψει με τσιμι

Χαρισης πελκας δημητριαδης συν τσιμι αλλαγη

Αν παρουμε εξαρι θα θελα να ναι νεαρός αλλιως λεφτα για μέτριο μέσης ηλικίας δεν θελω
Θα θελα κανα μαυρακι στυλ Σισόκο που χε ακουστεί αν κα Ι απο ελλαδα σιωπή παρότι κοντός , κουρμπελη; Γκνιανιτς

Κ ολα αυτα με υποθεςη οτι οι τραυματισμόι δε θα ναι σαν περσι

Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ

Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

mbison έγραψε:Η δηλωση porky κουμπωνει με τη δήλωση Ίvitς, ότι είμαστε πολύ κοντά στο transfer
Λες ο ΠΟΡΚΥ να ειναι ο Ivic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο γ σαββιδης ειναι
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Ettien »

MANIAKOS έγραψε:Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ

Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Φοροεξτρεμ όχι μόνο για να μην πέσει ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά και για τον ουσιαστικό λογο ότι στον Ζάιρο δεν μπορείς να βασιστείς. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει μ' αυτόν, ενώ γνωρίζει πολλά κιλά μπάλα δεν το δείχνει στο γηπεδο.
Ακόμη και τον Περέιρα να βάλεις εξτρεμ θα είναι πολυ πιο ουσιαστικός από αυτόν.
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από sporos123 »

Σιγα που θα ειναι ο Τσιμιροτ αλλαγη ρε Μανιακε,πας καλα? :?:
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

MANIAKOS έγραψε:Ο γ σαββιδης ειναι
Μη μου πεις :o
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

sporos123 έγραψε:Σιγα που θα ειναι ο Τσιμιροτ αλλαγη ρε Μανιακε,πας καλα? :?:

Κπς πρεπει να ναι...

Ουσιαστικά πιστευω σε αυτους τους 4

Κ ενδεκάδα με σαχοφ δεκαρ δε φαινεται να βγαίνει καλα (ο σαχοφ)
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

Kostas_Peraia4 έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Ο γ σαββιδης ειναι
Μη μου πεις :o
Βασικα η μαμα Σαββιδαινα ειναι γ αυτο δεν εχει παντα σωστη πληροφορηση!
Μια στο τοσο της λεει ο Ιβαν αληθεια και τις υπολοιπες απλα την παραμυθιαζει οτι ερχονται παιχτες για να γλιτωνει την κρεβατομουρμουρα![FACE WITH TEARS OF JOY]

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ettien έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ

Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Φοροεξτρεμ όχι μόνο για να μην πέσει ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά και για τον ουσιαστικό λογο ότι στον Ζάιρο δεν μπορείς να βασιστείς. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει μ' αυτόν, ενώ γνωρίζει πολλά κιλά μπάλα δεν το δείχνει στο γηπεδο.
Ακόμη και τον Περέιρα να βάλεις εξτρεμ θα είναι πολυ πιο ουσιαστικός από αυτόν.

Συμφωνω συν ο γκαρι που ναι τρελουτσικος

Θα με βρίζετε αλλα αχ ρε ματεους
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από sporos123 »

Οκ,απλα πιστευω οτι εισαι λαθος.Σκεψου επισης οτι αν μεινει ο Τσιμιροτ παγκο ,δεν θα μπορει να πουληθει :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπορει υποθετικά ειναι αυτα ...

Ναι αυτο το σκέφτηκα για την πβληση
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

Βασικα να ανανεωσει πρωτα ο Τσιμιροτ γτ του χρονου θα μπει στον τελευταιο του χρονο συμβολαιου και μετα ας γινει βασικος και ας πουληθει σε σωστη τιμη και οχι κοψοχρονια λογω τελευταιου χρονου συμβολαιου!
Να μπει και μια υψηλη ρητρα, γτ αρκετες φορες την πατησαμε ετσι...

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν ακούγεται τπτ ομως οποτε δεν ξερω ιςως να μη θελει
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από kataramenos5 »

18 σελιδες απο χθες λεω καποιον θα πηραμε αλλα.... :( .Δε με λυπαστε ρε?

Kostas_Peraia4 έγραψε:
mbison έγραψε:Η δηλωση porky κουμπωνει με τη δήλωση Ίvitς, ότι είμαστε πολύ κοντά στο transfer
Λες ο ΠΟΡΚΥ να ειναι ο Ivic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Θεικο.
Εγκυρη και υπευθηνη πληροφορηση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”