Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
joshua εχεις δικιο σ αυτο. Οπως και ο μπισεσβαρ μολις μπει σε 100% αγωνιστικους ρυθμους και βελτιωσει την φυσικη του κατασταση θα μπορει να παιξει κατα συνθηκη στα ακρα και ιδιως στα παιχνιδια που θα παιξουμε με 6 αρι και δυο 8 αρια στο κεντρο...
Οποτε ας περιμενουμε να δουμε πως θα ολοκληρωσει το παζλ το διδυμο Ιβιτς Μιχελ, που μεχρι στιγμης τα εχουν παει περιφημα!
Ως γνωστος μεταγραφολαγνος ευχομαι να εχουμε εντονη δραστηριοτητα μεχρι τελους αν αναλογιστει κανεις οτι οσως εχουμε αρκετες αποχωρησεις τελευταιας στιγμης.
υγ. ποιος απο δω μεσα ανελαβε να πουλησει τον Λουκας?Δεν βλεπω σοβαρα αποτελεσματα ακομη!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οποτε ας περιμενουμε να δουμε πως θα ολοκληρωσει το παζλ το διδυμο Ιβιτς Μιχελ, που μεχρι στιγμης τα εχουν παει περιφημα!
Ως γνωστος μεταγραφολαγνος ευχομαι να εχουμε εντονη δραστηριοτητα μεχρι τελους αν αναλογιστει κανεις οτι οσως εχουμε αρκετες αποχωρησεις τελευταιας στιγμης.
υγ. ποιος απο δω μεσα ανελαβε να πουλησει τον Λουκας?Δεν βλεπω σοβαρα αποτελεσματα ακομη!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Και γω θελω εξαρι αλλα
Θεωρητικά η τριάδα θα ναι
Κανιας σαχοφ μπισβεσβαρ
Ένας απο την τριάδα θα παλέψει με τσιμι
Χαρισης πελκας δημητριαδης συν τσιμι αλλαγη
Αν παρουμε εξαρι θα θελα να ναι νεαρός αλλιως λεφτα για μέτριο μέσης ηλικίας δεν θελω
Θα θελα κανα μαυρακι στυλ Σισόκο που χε ακουστεί αν κα Ι απο ελλαδα σιωπή παρότι κοντός , κουρμπελη; Γκνιανιτς
Κ ολα αυτα με υποθεςη οτι οι τραυματισμόι δε θα ναι σαν περσι
Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ
Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Θεωρητικά η τριάδα θα ναι
Κανιας σαχοφ μπισβεσβαρ
Ένας απο την τριάδα θα παλέψει με τσιμι
Χαρισης πελκας δημητριαδης συν τσιμι αλλαγη
Αν παρουμε εξαρι θα θελα να ναι νεαρός αλλιως λεφτα για μέτριο μέσης ηλικίας δεν θελω
Θα θελα κανα μαυρακι στυλ Σισόκο που χε ακουστεί αν κα Ι απο ελλαδα σιωπή παρότι κοντός , κουρμπελη; Γκνιανιτς
Κ ολα αυτα με υποθεςη οτι οι τραυματισμόι δε θα ναι σαν περσι
Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ
Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Λες ο ΠΟΡΚΥ να ειναι ο Ivicmbison έγραψε:Η δηλωση porky κουμπωνει με τη δήλωση Ίvitς, ότι είμαστε πολύ κοντά στο transfer
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Φοροεξτρεμ όχι μόνο για να μην πέσει ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά και για τον ουσιαστικό λογο ότι στον Ζάιρο δεν μπορείς να βασιστείς. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει μ' αυτόν, ενώ γνωρίζει πολλά κιλά μπάλα δεν το δείχνει στο γηπεδο.MANIAKOS έγραψε:Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ
Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Ακόμη και τον Περέιρα να βάλεις εξτρεμ θα είναι πολυ πιο ουσιαστικός από αυτόν.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Σιγα που θα ειναι ο Τσιμιροτ αλλαγη ρε Μανιακε,πας καλα? 
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Μη μου πειςMANIAKOS έγραψε:Ο γ σαββιδης ειναι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
sporos123 έγραψε:Σιγα που θα ειναι ο Τσιμιροτ αλλαγη ρε Μανιακε,πας καλα?
Κπς πρεπει να ναι...
Ουσιαστικά πιστευω σε αυτους τους 4
Κ ενδεκάδα με σαχοφ δεκαρ δε φαινεται να βγαίνει καλα (ο σαχοφ)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Βασικα η μαμα Σαββιδαινα ειναι γ αυτο δεν εχει παντα σωστη πληροφορηση!Kostas_Peraia4 έγραψε:Μη μου πειςMANIAKOS έγραψε:Ο γ σαββιδης ειναι
Μια στο τοσο της λεει ο Ιβαν αληθεια και τις υπολοιπες απλα την παραμυθιαζει οτι ερχονται παιχτες για να γλιτωνει την κρεβατομουρμουρα![FACE WITH TEARS OF JOY]
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ettien έγραψε:Φοροεξτρεμ όχι μόνο για να μην πέσει ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά και για τον ουσιαστικό λογο ότι στον Ζάιρο δεν μπορείς να βασιστείς. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει μ' αυτόν, ενώ γνωρίζει πολλά κιλά μπάλα δεν το δείχνει στο γηπεδο.MANIAKOS έγραψε:Αλλα για μενα το βασικο ειναι το φορ
Ζηλεύω φορ σαν τον Μπεργκ τι να λεμε αν κ μαλλον θα παμε σε φοροεξτρεμ για να μην πέσει ο ένας πανω στον αλλο
Ακόμη και τον Περέιρα να βάλεις εξτρεμ θα είναι πολυ πιο ουσιαστικός από αυτόν.
Συμφωνω συν ο γκαρι που ναι τρελουτσικος
Θα με βρίζετε αλλα αχ ρε ματεους
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Οκ,απλα πιστευω οτι εισαι λαθος.Σκεψου επισης οτι αν μεινει ο Τσιμιροτ παγκο ,δεν θα μπορει να πουληθει 
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Μπορει υποθετικά ειναι αυτα ...
Ναι αυτο το σκέφτηκα για την πβληση
Ναι αυτο το σκέφτηκα για την πβληση
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Βασικα να ανανεωσει πρωτα ο Τσιμιροτ γτ του χρονου θα μπει στον τελευταιο του χρονο συμβολαιου και μετα ας γινει βασικος και ας πουληθει σε σωστη τιμη και οχι κοψοχρονια λογω τελευταιου χρονου συμβολαιου!
Να μπει και μια υψηλη ρητρα, γτ αρκετες φορες την πατησαμε ετσι...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να μπει και μια υψηλη ρητρα, γτ αρκετες φορες την πατησαμε ετσι...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Δεν ακούγεται τπτ ομως οποτε δεν ξερω ιςως να μη θελει
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
18 σελιδες απο χθες λεω καποιον θα πηραμε αλλα....
.Δε με λυπαστε ρε?
Θεικο.
Εγκυρη και υπευθηνη πληροφορηση.
Kostas_Peraia4 έγραψε:Λες ο ΠΟΡΚΥ να ειναι ο Ivicmbison έγραψε:Η δηλωση porky κουμπωνει με τη δήλωση Ίvitς, ότι είμαστε πολύ κοντά στο transfer![]()
![]()
![]()
![]()
Εγκυρη και υπευθηνη πληροφορηση.