Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Tolaros »

Asimos έγραψε:Δε πα να λεμε οτι θεμε... Το καράβι δε γυρίζει πίσω.

Αμήν κ τρισαμήν.
Είμαι ενθουσιασμένος με τις αποχωρήσεις μέχρι τώρα, περιμένω πως κ πως τις επόμενες. Χρόνια λέμε να αλλάξουμε επιτέλους σελίδα.
Εκείνο το gifάκι με τους πύργους ποιος το έχει θα το χρειαστώ τις επόμενες μέρες
Asimos

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Asimos »

Το ειπε μετα τον ΑΑ ο Ιβαν.. Θα τα αλλάξει όλα..

Μονο ο γλυκος θα μεινει γμτ.. μουσειο ο πο@στης..
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

Μανιακε ο κανιας με φαινεται παιχτης ιδανικος για καλο κλιμα στα αποδητηρια. Ειδικα αν δεις το βιντεακι της παρακαμερας της ΠΑΕ πως πανηγυριζει στο γκολ του Περειρα το καταλαβαινεις!
Σεν ξερω αν εχει και την προσωπικοτητα για να ηγηθει....
Pilote δεν διαφωνω μαζι σου, στο γκολ αναφερθηκα θελοντας να υπερβαλω για να δειξω τι εννοω!
Ο αρχηγος θελει να εχει προσωπικοτητα και κοχονες οπως λεει και ο Γκαρσια!
Βεβαια το χω παραπονο και ψιλοαπωθημενο να βρουμε ηγετη Ελληνα και παιχταρα, αλλα συμβιβαζομαι και με ξενο παιχταρα![FACE WITH TEARS OF JOY]

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Asimos

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Asimos »

Ο Τζαβελλας δεν ειχε παρει σε καποιους αγωνες το περιβραχιονιο του αρχηγού;
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από pilotos »

Ναι

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

paoktzis έγραψε:
Ettien έγραψε:Επιθετικό ? Φερτε έναν ... Μποκανί.
Περυσι τον είχε δώσει η Ντιναμό δανεικο...του χρονου λήγει το συμβολαιο του, αν λογικά δεν τον υπολογιζουν τότε ίσως και να είναι εφικτός (με μια σχετική υπερβαση βεβαια). Δεν χρειάζεται να πουμε τιποτε περισσότερο ο παικτης κάνει κάτι παραπάνω από αυτό που λέμε διαφορά.

http://www.transfermarkt.com/dieumerci- ... eler/44624

Και επειδή φαγωθηκατε για αμυντικό χαφ, πάρτε έναν ελευθερο, διεθνή με την Βοσνία. Εξάρι με έφεση στο σκοραρισμα και στο ψηλό παιχνίδι και καλός δημιουργός με μπαλιες από πίσω (σύμφωνα με τα βιντεάκια), Anel Hadzic το όνομά του.

http://www.transfermarkt.com/anel-hadzi ... eler/51311
ο μποκανι ειναι ειδη στην τουρκια οπου αυριο θα υπογραψει στην μπεσικτας με την τουρκικη ομαδα να δινει στην διναμο 6.000.000
Πληρης απογοητευση... Μας γ@μησες το Σ\Κ αδερφε... :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αρι η ισλανδο
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

θα ακουστω ασχετος αλλα... ποιος ειναι ο Αρι????

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από GoMaRoS »

βραζιλιάνος επιθετικός της Κρασνονταρ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Απλα θα ναι κ για του χρονου καλος που θα γυρίσει ο Άρης στη φυσική του θεςη
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Gospi »

θενξ Gomaros!
Δεν εχω εικονα για κανεναν απο τους επιθετικους που ακουγονται εδω μεσα, αλλα βλεποντας τις μεχρι τωρα μεταγραφες εχω εμπιστοσυνη σε Ιβιτς Μιχελ και ειμαι σιγουρος οτι οποιος κι αν ερθει θα ειναι κανονικος ποδοσφαιριστης τουλαχιστον!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από joshua »

Σιωπη παντως παντου και σημερα για οποιαδηποτε κινηση.Βλανταν φτιαξε μας το επομενο 10ημερο σημερα μετα το φιλικο γιατι δεν μας βλεπω καλα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σιωπής σας κανει ;
Κουρμπελης;
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από danirifle »

φεύγει το ένα βαρίδιο...
άντε σιγά σιγά να πέρνουνε σειρά
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

Οτι και να λεμε, ο προπονητης αποφασιζει τι στυλ παιχνιδιου θελει να παιζει η ομαδα και ο τεχνικος διευθυντης του βρισκει τους καταλληλους παιχτες. Αυτοι εχουν το πεπονι, αυτοι και το μαχαιρι, αυτοι θα αποθεωθουν ή θα κατακριθουν στην μέσ... εεε, συγνωμη, στο τελος της σεζον!!! :D

Φετος εχω ενα ονειρο, οτι θα βγουν ολες οι μεταγραφες, δηλ οτι απ ολους θα παρουμε αυτο για το οποιο τους αποκτησαμε. Κι αν γινει ετσι, θα ειναι παγκοσμια πρωτη!!! Παμε γερα για σεντερ φορ, με την ποιοτητα που εχουμε στα χαφ ακομα και οι Γκνιατιτς - Κουλιμπαλι, μου κανουν. Αλλα για σεντερ φορ απαιτειται οικονομικη ψιλο-υπερβαση!!! Ψιλο, λεμε... Αν δεν ριξουμε 2 με 2,5 -τουλαχιστον χαρτια στο τραπεζι...

:? Ξενερωσα τελειως με τον Μποκανί!!! Τελειως λεμε!!! Αλλα τα 6 χαρτια που ακουγονται, δεν βγαιναν απ το ταμειο μας ουτε με RPG!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”