Οτι και να λεμε, ο προπονητης αποφασιζει τι στυλ παιχνιδιου θελει να παιζει η ομαδα και ο τεχνικος διευθυντης του βρισκει τους καταλληλους παιχτες. Αυτοι εχουν το πεπονι, αυτοι και το μαχαιρι, αυτοι θα αποθεωθουν ή θα κατακριθουν στην μέσ... εεε, συγνωμη, στο τελος της σεζον!!!
Φετος εχω ενα ονειρο, οτι θα βγουν ολες οι μεταγραφες, δηλ οτι απ ολους θα παρουμε αυτο για το οποιο τους αποκτησαμε. Κι αν γινει ετσι, θα ειναι παγκοσμια πρωτη!!! Παμε γερα για σεντερ φορ, με την ποιοτητα που εχουμε στα χαφ ακομα και οι Γκνιατιτς - Κουλιμπαλι, μου κανουν. Αλλα για σεντερ φορ απαιτειται οικονομικη ψιλο-υπερβαση!!! Ψιλο, λεμε... Αν δεν ριξουμε 2 με 2,5 -τουλαχιστον χαρτια στο τραπεζι...

Ξενερωσα τελειως με τον Μποκανί!!! Τελειως λεμε!!! Αλλα τα 6 χαρτια που ακουγονται, δεν βγαιναν απ το ταμειο μας ουτε με RPG!!!!