Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από pxp920 »

Α ρε κλαους. Τοσες ευκαιριες να τους τελειωσεις και τις πεταξες στα σκουπιδια γαμω.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Dimg4 και stelyk, παρακαλώ να μην ξαναγίνει. Ό,τι κι αν είπε...
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από spyretto »

Αποκλείεσαι από τον χειρότερο Αγιαξ των τελευταίων δέκα χρόνων και με αυτή την νοοτροπία θα κινδυνεύσεις να αποκλειστείς και από το Γιουρόπα.
Ο Τούντορ θα περνούσε σημέρα, γελάστε πάλι εσείς.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ας λήξει το παιχνίδι ,ευθυνες υπάρχουν.Αλλα ας τεθουν στην σωστη διασταση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Τετ 03 Αύγ 2016, 22:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Asimos

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Asimos »

Δεν γυρισε η τυχη τελικα... εξαιρετικο πρωτο ημίχρονο τα υπολοιπα αυριο...
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
ασε μας ρε ανθρωπε, το υλικο ειναι μια χαρα, ας ειχαμε ενα φορ κανονικο ποδοσφαιριστη, να μην χανει τα αχαστα, να ξερει και να κοντρολαρει τη μπαλλα και θα σου ελεγα εγω αν θα μιλαγες τωρα!!!
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από shearer4 »

Μια φορα. Μια να μην στραβωσεις πουτανα μπαλα, μια.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Παιδιά λίγο ηρεμία προσπεραστε
Άβαταρ μέλους
7sins
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2016, 21:45

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από 7sins »

Μην παιζεις με τα νευρα μας ρε σπυρετο ελεος
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Καλά, χωρίς φόρ κανείς δεν μάμησε!
Η επίθεση τους βάζει 2 γκόλ στην μπάρτσα δν θα βάλει στον ΠΑΟΚ?
Αλλά μόνο με κάμπος στην επίθεση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!
ΚΛΑΟΥΣ ΑΝΤΕ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Με φαντάζομαι στην Αθήνα να βλέπω τον αγώνα.
Τρώμε γκολ στο 85'.
Ξέρεις τι θα με έλεγαν οι γαυροβάζελοι γύρω-γύρω;;

"Να, καθίστε με Τζαλμά και Σακχόφ τώρα μ@λ@κες, με τα παλτά και τους β'διαλογής που σας έφερε ο Σαββίδης!!"



Spyretto, διάβασέ το ΚΑΛΑ.
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Pa0ki »

spyretto έγραψε:Ο Τούντορ θα περνούσε σημέρα, γελάστε πάλι εσείς.
Αυτό που το στηρίζεις?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από navigator11 »

spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.

Με κάθε σεβασμό, αδερφέ, άραξε. Προκαλείς αχρείαστα τέτοια ώρα. Όχι απλά τους μοντς, που πιθανώς να έχεις προσωπικά. Αλλά κι όλους μας.
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Slade »

Κρίμα.Καλή η ομάδα στο πρώτο αλλά οι χαμένες ευκαιρίες κοστίζουν.Μέτρια προς κακή στο δεύτερο.Ο διαιτητής κακός όπως κι ο Άγιαξ.Ένα σουτ ένα γκολ.Πάμε ΟΥΕΦΑ.Τι να κάνουμε. ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από sourmenetes »

che4 έγραψε:Βάλε το Τζιόλη μεσα Γμω το μπελά μου να τους κοιμήσει
Αστο che.θα μπαινε..
Δεν υπαρχει...
1 σουτ στην εστια 2 γκολ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”