Αστο che.θα μπαινε..che4 έγραψε:Βάλε το Τζιόλη μεσα Γμω το μπελά μου να τους κοιμήσει
Δεν υπαρχει...
1 σουτ στην εστια 2 γκολ.
Δημοσίευση από sourmenetes »
Αστο che.θα μπαινε..che4 έγραψε:Βάλε το Τζιόλη μεσα Γμω το μπελά μου να τους κοιμήσει
Δημοσίευση από Kozani4 »
Δημητρης17 έγραψε:ασε μας ρε ανθρωπε, το υλικο ειναι μια χαρα, ας ειχαμε ενα φορ κανονικο ποδοσφαιριστη, να μην χανει τα αχαστα, να ξερει και να κοντρολαρει τη μπαλλα και θα σου ελεγα εγω αν θα μιλαγες τωρα!!!spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com