Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από sourmenetes »

che4 έγραψε:Βάλε το Τζιόλη μεσα Γμω το μπελά μου να τους κοιμήσει
Αστο che.θα μπαινε..
Δεν υπαρχει...
1 σουτ στην εστια 2 γκολ.
Άβαταρ μέλους
Kozani4
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 13:57

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Kozani4 »

Δημητρης17 έγραψε:
spyretto έγραψε:Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
ασε μας ρε ανθρωπε, το υλικο ειναι μια χαρα, ας ειχαμε ενα φορ κανονικο ποδοσφαιριστη, να μην χανει τα αχαστα, να ξερει και να κοντρολαρει τη μπαλλα και θα σου ελεγα εγω αν θα μιλαγες τωρα!!!

+++++++
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Συνεχίζουμε εδώ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”