Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

[quote="kataramenos5"]cellophan μας εστειλες.ψυχολογος ψυχιατρος ή απλα ...αριστερος που λεει κι ο Κεν :lol: :lol:
Αλλα αληθεια γιατι πρεπει να ερμηνευσουμε ποιος ειναι ο Γρηγορης,ο Μανιακος ,ο Ρομαν ο Χ ή ο Ψ?
Εδω μεσα take it ,leave it ,αλλα κυριως live with it ειναι η κατασταση που λενε και στο χωριο μου.
Αλλος νομιζει οτι ειναι μπαλαδοφατσα επειδη επαιζε FM για χρονια ,αλλος οτι ειναι γελωτοποιος αλλος τρολαρει
συνεχως γιατι δε βρισκει καμια λογικη σ αυτες τις συζητησεις.Αλλος θυμωνει και το ξεχναει σε 5' αλλος ουτε σε 5 χρονια.Ολοι εχουμε τα κουσουρια μας που καπου καπου κουραζουν καποιους αλλους.Live with it.


Kat, ίσως να μην έχεις άδικο. Ότι έγραψα το έγραψα για εκείνη τη μικρή πιθανότητα να μην έχεις και δίκιο. Θα δείξει σύντομα.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Μπαναρετε τους 52χρονους.......πρωτος εθελοντης....εγω.


Αντε να βρεις καναν ακομα.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Guitarman »

navigator11 έγραψε:
Guitarman έγραψε:Και κάτι περί ηλικίας.

Είμαι στην αρχή της μέσης ηλικίας (35). Μου επιτρέπεται να έχω λόγο? Αν ναι μέχρι που μου επιτρέπεται? Επίσης, μου επιτρέπεται να απαντάω όταν με βρίζουν, ειρωνεύονται, λοιδωρούν κτλ κτλ? Ή θα πρέπει να μην απαντάω γιατί δεν είμαι αρκετά μεγάλος?

Το θέμα "ηλικία/σεβασμός/ανωριμότητα" είναι μεγάλο και θα ήταν ένα ωραίο θέμα συζήτησης σε κάποιο άλλο 8ρεντ (π.χ. κοινωνία ώρα μηδέν). Αλλά θέλω να πω κάτι εδώ στους ανθρώπους που έτυχε να γεννηθούν μετά από εμένα:

Παιδιά μην ψαρώνετε από τσαμπουκάδες και κραξίματα που στηρίζονται σε επιχειρήματα περί ηλικίας... Φανερώνουν ένδοια πραγματικών επιχειρημάτων και βάθους σκέψης.


ΥΓ 1. Νικολα δεν πάει σε εσένα το σχόλιο. Είδα ότι η παρεξήγηση λύθηκε. Απλά το θέμα ηλικία "παίζει" συχνά.

ΥΓ 2. Respect στον θεούλη που ανέφερ τον gika... :lol:

Εσύ τώρα τι γράφεις ρε; Έδωσε συναίνεση ο κηδεμονας σου; Επίσης, τι κιθάρα παίζεις; Είναι ηλεκτρική κι αν ναι τι τύπος και μάρκα;;
Μίλα σκουλήκι ...
Αύριο θα σου φέρω θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση του 63χρονου πατέρα μου :mrgreen:

Άστα Ναβι... όταν έκανα τον λογαριασμό στο φόρουμ έπαιζα ακόμη την φεντερ μου.... Τώρα πλέον πολύ σπάνια και όχι την ηλεκτρική. Όταν είμαι Ελλάδα παίζουμε με το καρντάσι μου ρεμπέτικα ;)

Επίσης ψήνεσαι να σου αρχίσω μανούρα που με είπες σκουλήκι? Τι συνοπαδός είσαι εσύ ρε? :D
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Guitarman »

prist64 έγραψε:Kιθαριστα εχεις απολυτο δικιο.
Με τον Πετρο, που ειμαι και μεγαλυτερος απο τον πατερα του,
εχω συχνη και πυκνη επικοινωνια και καθε φορα
εχω την ικανοποιηση οτι δεν πηγε χαμενος ο χρονος μου.

Και τονιζω το "επικοινωνια",γιατι δεν μιλαμε απλά για να περασει η ωρα.

ΥΓ Οχι και μεση ηλικια τα 35.
εμεις οι 52χρονοι τι ειμαστε δηλαδη,χουφταλα?
Εσείς οι 52χρονοι είστε ραμολιμέντα αλλά είστε λίγοι, οπότε πρέπει να σας προσέχουμε :D
Πάτερ μου δεν εννοώ πως είμαι στη μέση της ζωής μου, αλλά μεταξύ 35 και 65 θεωρήσε πλέον μεσήλικας. Τι να το παίζω? Τζόβενο? :mrgreen:

Σοβαρά τώρα: Λόγω επαγγέλματος έρχομαι σε επαφή με πολλούς νέους ανθρώπους μεταξύ 18 και 25. Μία λέξη θα πω: ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

[youtube]HoJ_sWKA4gE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από navigator11 »

Guitarman έγραψε:
navigator11 έγραψε:
Guitarman έγραψε:Και κάτι περί ηλικίας.

Είμαι στην αρχή της μέσης ηλικίας (35). Μου επιτρέπεται να έχω λόγο? Αν ναι μέχρι που μου επιτρέπεται? Επίσης, μου επιτρέπεται να απαντάω όταν με βρίζουν, ειρωνεύονται, λοιδωρούν κτλ κτλ? Ή θα πρέπει να μην απαντάω γιατί δεν είμαι αρκετά μεγάλος?

Το θέμα "ηλικία/σεβασμός/ανωριμότητα" είναι μεγάλο και θα ήταν ένα ωραίο θέμα συζήτησης σε κάποιο άλλο 8ρεντ (π.χ. κοινωνία ώρα μηδέν). Αλλά θέλω να πω κάτι εδώ στους ανθρώπους που έτυχε να γεννηθούν μετά από εμένα:

Παιδιά μην ψαρώνετε από τσαμπουκάδες και κραξίματα που στηρίζονται σε επιχειρήματα περί ηλικίας... Φανερώνουν ένδοια πραγματικών επιχειρημάτων και βάθους σκέψης.


ΥΓ 1. Νικολα δεν πάει σε εσένα το σχόλιο. Είδα ότι η παρεξήγηση λύθηκε. Απλά το θέμα ηλικία "παίζει" συχνά.

ΥΓ 2. Respect στον θεούλη που ανέφερ τον gika... :lol:

Εσύ τώρα τι γράφεις ρε; Έδωσε συναίνεση ο κηδεμονας σου; Επίσης, τι κιθάρα παίζεις; Είναι ηλεκτρική κι αν ναι τι τύπος και μάρκα;;
Μίλα σκουλήκι ...
Αύριο θα σου φέρω θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση του 63χρονου πατέρα μου :mrgreen:

Άστα Ναβι... όταν έκανα τον λογαριασμό στο φόρουμ έπαιζα ακόμη την φεντερ μου.... Τώρα πλέον πολύ σπάνια και όχι την ηλεκτρική. Όταν είμαι Ελλάδα παίζουμε με το καρντάσι μου ρεμπέτικα ;)

Επίσης ψήνεσαι να σου αρχίσω μανούρα που με είπες σκουλήκι? Τι συνοπαδός είσαι εσύ ρε? :D
Χααχα. Όχι τέτοιο σκουλήκι ρε αδερφέ! Ωραίο πράγμα η ηλεκτρική κιθάρα ρε.Αρρώστια! Έκανα κι εγώ μαθήματα για κάποιο διάστημα αλλά θέλει μεγάλη αφοσίωση. Πάντως, μπορεί να σου χαρίσει μεγάλες συγκινήσεις, όπως η ΠΑΟΚαρα.
Στρατοκαστερος λοιπόν! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Guitarman »

navigator11 έγραψε:
Guitarman έγραψε:
navigator11 έγραψε:

Εσύ τώρα τι γράφεις ρε; Έδωσε συναίνεση ο κηδεμονας σου; Επίσης, τι κιθάρα παίζεις; Είναι ηλεκτρική κι αν ναι τι τύπος και μάρκα;;
Μίλα σκουλήκι ...
Αύριο θα σου φέρω θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση του 63χρονου πατέρα μου :mrgreen:

Άστα Ναβι... όταν έκανα τον λογαριασμό στο φόρουμ έπαιζα ακόμη την φεντερ μου.... Τώρα πλέον πολύ σπάνια και όχι την ηλεκτρική. Όταν είμαι Ελλάδα παίζουμε με το καρντάσι μου ρεμπέτικα ;)

Επίσης ψήνεσαι να σου αρχίσω μανούρα που με είπες σκουλήκι? Τι συνοπαδός είσαι εσύ ρε? :D
Χααχα. Όχι τέτοιο σκουλήκι ρε αδερφέ! Ωραίο πράγμα η ηλεκτρική κιθάρα ρε.Αρρώστια! Έκανα κι εγώ μαθήματα για κάποιο διάστημα αλλά θέλει μεγάλη αφοσίωση. Πάντως, μπορεί να σου χαρίσει μεγάλες συγκινήσεις, όπως η ΠΑΟΚαρα.
Στρατοκαστερος λοιπόν! :opaokara:
Έτσι φίλε. Στρατοκαστερ!

Συμφωνώ σε αυτό που λες για τις μεγάλες συγκινήσεις. Μία διαφορά μόνο βρίσκω: Με την κιθάρα συνηθως βγάζεις και καμία γκομενίτσα. Με την αρρώστια μας την πιο μεγάλη... πιο πιθανό είναι να σε παρατήσει η γκομενίτσα :opaokara:

ΥΓ Πιο οφφ-τοπικ πεθαίνεις... Ζητώ την κατανόηση των μοντς :)
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

Δεν είναι μέσα οι μοδς, κιθαράνθρωπε.
Αύριο έχουν θάλασσα.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Ale έγραψε:Δεν είναι μέσα οι μοδς, κιθαράνθρωπε.
Αύριο έχουν θάλασσα.

Με χαιρεσαι,ο RoMaN ειναιστην παγομηχανη.

Καλα ρε,γραφω μια ωρα στο Καφενειο κι εσυ εισαι εδω μεσα?
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Παντα πρεπει να υπαρχει ενας mod οn-line στο forum
Oπως πρεπει να υπαρχει παντα ενας Stark στο Winterfell ;)
burbu

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από burbu »

Όπως πρέπει να υπάρχει και 1 επισκέπτης
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Kostas_Peraia4 έγραψε:Παντα πρεπει να υπαρχει ενας mod οn-line στο forum
Oπως πρεπει να υπαρχει παντα ενας Stark στο Winterfell ;)

:lol: :lol:

Ναι, κρατάω πού και πού αυτή τη "βάρδια" του forum...είναι σαν τη νυχτερινή σκοπιά στο στρατό, κάθεσαι και δεν κάνεις τίποτα..και έξω νύχτα.

Δεν έχω κάνει στρατό! :mrgreen:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Γαλάζιο παιδί.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

cellophan έγραψε:
Ο Goran δεν είναι ο Ghandi. Αυτό φαντάζομαι είναι αυταπόδεικτο. Ποιος όμως είναι ο Goran; Πάντα όταν διαφωνείς με κάποιον ή δε σου αρέσουν αυτά που αντιπροσωπεύει καλό είναι να εξασκείς λίγο την εμπάθεια σου (empathy) και να προσπαθείς να αξιολογείς τι μπορεί να ωθεί έναν άνθρωπο να έχει τις απόψεις ή τις συμπεριφορές που εσύ καταδικάζεις ή αποστρέφεσαι.
Όλα καλά, αλλά αν δεν κάνω λάθος empathy δεν είναι η εμπάθεια, είναι η κατανόηση, η ενσυναίσθηση.
Η εμπάθεια είναι (και) biased, spiteful και τέτοια.

Κατά τ άλλα ignore στον Goran μέχρι θανάτου λόγω ανούσιου σπάμμινγκ σε βαθμό κακουργήματος.

Γενικά, τρομερά παρεξηγημένο το ignore το καημένο
να μη σου πω ότι πρέπει να γίνει και υποχρεωτικό
Όπως και τα πμ πρέπει να ξανάρθουν, όποιος θέλει να βρίζεται με τον άλλον, το κάνει ιδιωτικά και τελείωσε η υπόθεση
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”