Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

cellophan έγραψε:
che4 έγραψε:Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις

Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν


Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Να' σαι καλά ρε συ Che, με συγκινείς. Δεν γράφω πολύ γενικά, ίσως για αυτό μπόρεσα να σταματήσω τα πολλά και πιο εύκολα......αλλά φίλε να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να μπαίνω και να σας παρακολουθώ.......μέχρι να ψοφήσω εδώ θα είμαι.......δεν πάω πουθενά.

:pano:

Οκ σέβομαι αν δε θες να γραφεις αλλα αν μας διαβάζεις και βλεπεις καμια μλκια και εκ μέρους μου (πλην λουκας ετσι ) θα θελα να παρεμβαίνεις γιατι παντα εκτιμούσα το πληκτρολόγιο σελοφάν
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

che4 έγραψε:
cellophan έγραψε:
che4 έγραψε:Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις

Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν


Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Να' σαι καλά ρε συ Che, με συγκινείς. Δεν γράφω πολύ γενικά, ίσως για αυτό μπόρεσα να σταματήσω τα πολλά και πιο εύκολα......αλλά φίλε να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να μπαίνω και να σας παρακολουθώ.......μέχρι να ψοφήσω εδώ θα είμαι.......δεν πάω πουθενά.

:pano:

Οκ σέβομαι αν δε θες να γραφεις αλλα αν μας διαβάζεις και βλεπεις καμια μλκια και εκ μέρους μου (πλην λουκας ετσι ) θα θελα να παρεμβαίνεις γιατι παντα εκτιμούσα το πληκτρολόγιο σελοφάν
Ποιος είναι πάλι αυτός ο Λούκας; Δεν τον ξέρω τον τύπο. Αν και μόνο από το όνομα μου φαίνεται τιτικίζει ολίγον.

:pano:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

:opaokara:

Αντε να τα λεμε εχουμε ωραία σεζόν μπροστά μας ειμαι σιγουρος οτι και να γίνει στο ματς της Τετάρτης οτι η χρονια θα εχει πολλα όμορφα πράγματα
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Μη χαλάτε το κλίμα...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από navigator11 »

Είδα μεγάλη κινητικότητα του νήματος, λέω "ας ρίξω ένα βλέφαρο". Διάβασα γύρω στο 5σέλιδο.

Θα ήθελα να μου επιτραπεί να γράψω δυο αράδες. Διότι εδώ δεν κρίνω πως πρόκειται περί καθαρά προσωπικών διενέξεων. Για να είμαι έντιμος θέλω να ξεκαθαρίσω πως ως επί το πλείστον βρίσκω κουραστικό το μεγαλύτερο μέρος δημοσιεύσεων του Γρηγόρη, γενικότερα. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να τον κάνω ignore εν τούτοις. Δεν το έχω κάνει ποτέ για κανένα εδώ μέσα στα 6-7 χρόνια παρουσίας μου. Μάλιστα, όσο μου το επιτρέπουν οι αντοχές μου, διαβάζω μέρος των όσων γράφει, δίχως να έχω προσωρήσει σε οποιαδήποτε αναφορά σε βάρος του.
Λοιπόν, ο τρόπος που χειρίστηκε την σε βάρος του ... αδικία είναι απαράδεκτος. Δε θα σταθώ σε πολλά. Για εμένα ένα και μόνο πράγμα δε νοείται να χωνευτεί. Δεν είναι δυνατό να υποστηρίζει, έστω ψιλοσυγκεκαλυμμένα, ότι η παρουσία του εδώ μέσα εν ολίγοις "αναβαθμίζει" το φόρουμ και οι τακτικές των συντονιστών θα υπάρξει κίνδυνος να έχουν (;) σαν αποτέλεσμα την απομάκρυνση αυτού (μπορεί και μερικών ακόμα ... μετρημένων στα δάχτυλα, βάσει της κρίσης του) και την ενασχόληση με το φόρουμ κατά βάση ... προβάτων. Για εμένα, όντως, όπως ανέφερε κι ο σουρμε, αυτό είναι παραληρηματική (αν θέλετε, και παρα-λυρι-ματική, βρίθουσα ... λυρισμού) κρίση "μεγαλείου"!! Που αναπόφευκτα και "έλλογα" δημιουργεί και θα εξακολουθήσει να δημιουργεί θέματα.

Κλείνοντας, θέλω να συγχαρώ τους συντονιστές για την υπομονή τους γενικώς. Δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση. Θέλει ατσάλινα νεύρα η ενασχόληση με το ... σπορ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Παντως το Πόκεμον γκοου εχει φαση το προτείνω ανεπιφύλακτα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από navigator11 »

Ακόμα να το ... πουλήσεις;;

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Για αυτο τα μαζεύω δίπλα τα Ποκεμον :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

che4 έγραψε:
ace79grpaok έγραψε:Dimg4 λες αλήθειες αλλα κάποιοι δεν καταλαβαίνουν και γουστάρουν να έχουν ανεξέλεγκτο τον γκοραν κανοντας το φόρουμ "το ζευγάρι της χρονιας" για όσους θυμούνται την καλτ εκπομπή του αλτερ.

Εις μπαίνω εδω και δυο μερες και περιμενω ακομα να τους μπα εσεις όλους να μείνουμε οι δυο μας για μονομαχία :lol:


Το ζευγάρι της χρονιάς που το θυμήθηκες :lol:

Όσον αφορά το γκοραν θεωρώ οτι με ηρεμία πρέπει να αντιμετωπιστεί και θεωρώ οτι αν ο ίδιος δε γράφει τα κατεβατά και τα σεντόνια θα προσφέρει ως μια ιδιαίτερη και διαφορετική φωνή

Αλλα ετσι κι αλλιως θα τους μπα άρουμε όλους οποτε θα εχουμε μονομαχία και για το θέμα γκοραν

Μονο στα της θρησκείας και επιστήμης δε θα μαλώνουμε σε γαμτο
eiσαι θεούλης :) σε πάω με χίλια σορυ που είχα πει να σε μπαναρουν απλα είχα παρασυρθεί απο την λαίλαπα γκοραν :)
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Το ζευγαρι της χρονιας ε?

Θυμαμαι εκεινη την θεικη ατακα με το ''Θελω να δω το γουνακι σου''
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

Κλαιω που το θυμήθηκες το γουνάκι

Πάω γιουτιουμπ να το βρω
Χαχαχαχαχα α
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

che4 έγραψε:Κλαιω που το θυμήθηκες το γουνάκι

Πάω γιουτιουμπ να το βρω
Χαχαχαχαχα α
Η την άλλη θεϊκή ατάκα"πρόσεχε τον αιθιοπα " ε ρε τρασιλα τι γέλιο ρίχναμε :)
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

Ωραίας εποχές ανάλαφρες
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

Εντάξει παιδιά, αν το πάμε εκεί, τότε Χριστίνα και Σ(παχύ)αμίρ νούμερο ένα μακράν!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=atzDwmaHQ3Y
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

cellophan έγραψε:Εντάξει παιδιά, αν το πάμε εκεί, τότε Χριστίνα και Σ(παχύ)αμίρ νούμερο ένα μακράν!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=atzDwmaHQ3Y
Απ το να μαλώνουμε καλύτερα δεν είναι? :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”