cellophan έγραψε:Να' σαι καλά ρε συ Che, με συγκινείς. Δεν γράφω πολύ γενικά, ίσως για αυτό μπόρεσα να σταματήσω τα πολλά και πιο εύκολα......αλλά φίλε να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να μπαίνω και να σας παρακολουθώ.......μέχρι να ψοφήσω εδώ θα είμαι.......δεν πάω πουθενά.che4 έγραψε:Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις
Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν
Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Οκ σέβομαι αν δε θες να γραφεις αλλα αν μας διαβάζεις και βλεπεις καμια μλκια και εκ μέρους μου (πλην λουκας ετσι ) θα θελα να παρεμβαίνεις γιατι παντα εκτιμούσα το πληκτρολόγιο σελοφάν