Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ειρήνη υμιν.
Μόλις γύρισα από βόλτα με ένα σκάφος, σε κάτι παραλίες άντε γεια...
Καλοκαίρι είναι, χαλαρώστε
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160730/8d7e8076b580b37568d4d5a9fad63663.jpg[/img]
SM-G935F
Μόλις γύρισα από βόλτα με ένα σκάφος, σε κάτι παραλίες άντε γεια...
Καλοκαίρι είναι, χαλαρώστε
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160730/8d7e8076b580b37568d4d5a9fad63663.jpg[/img]
SM-G935F
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ρόμαν, ανάμεσα σε αυτό...

... και αυτό...

... νομίζω, πως είναι εύκολη η επιλογή.

... και αυτό...

... νομίζω, πως είναι εύκολη η επιλογή.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Επειδή η όλη η ιστορία γίνεται για το ποστ μου, θα ήθελα να ρωτήσω από πότε κάτι του στυλ ..."αδερφέ"... δεν είναι ειρωνικό και δεν υπονοεί ότι ο άλλος ΔΕΝ είναι αδερφός, και άρα είναι αλλόθρησκος.
Και μάλιστα όταν το λες εσύ Γρηγόρη που ειδικά στις αρχές το χρησιμοποιούσες κατά κόρον ως τακτική με πολλούς να λες "ΠΑΟΚτσηδες"' και το ξέρεις ΠΟΛΎ καλά ότι το έκανες πολύ συχνά.
Ace συγγνώμη που δουλεύω Σαββατιάτικα Και δε μπορούσα να απαντήσω
Και μάλιστα όταν το λες εσύ Γρηγόρη που ειδικά στις αρχές το χρησιμοποιούσες κατά κόρον ως τακτική με πολλούς να λες "ΠΑΟΚτσηδες"' και το ξέρεις ΠΟΛΎ καλά ότι το έκανες πολύ συχνά.
Ace συγγνώμη που δουλεύω Σαββατιάτικα Και δε μπορούσα να απαντήσω
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αμάν, Σίμπα, μας έκαψες.
Πάρε αφιέρωση σε λίγο στο παραδίπλα τόπικ.

Πάρε αφιέρωση σε λίγο στο παραδίπλα τόπικ.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πέτρο, ολόκληρη η ιστορία δηλαδή της κριτικής σου για ειρωνείες και μπηχτές ήταν το "αδερφέ"??? Μόνο γι αυτό ήταν ή μάλλον το έκρινες εσύ άξιο να σβηστεί το ποστ μου, την στιγμή μάλιστα που ο @tzoker παραδέχτηκε το λάθος του και ζήτησε να σβηστεί και το δικό του post???pgetsos έγραψε:Επειδή η όλη η ιστορία γίνεται για το ποστ μου, θα ήθελα να ρωτήσω από πότε κάτι του στυλ ..."αδερφέ"... δεν είναι ειρωνικό και δεν υπονοεί ότι ο άλλος ΔΕΝ είναι αδερφός, και άρα είναι αλλόθρησκος.
Και μάλιστα όταν το λες εσύ Γρηγόρη που ειδικά στις αρχές το χρησιμοποιούσες κατά κόρον ως τακτική με πολλούς να λες "ΠΑΟΚτσηδες"' και το ξέρεις ΠΟΛΎ καλά ότι το έκανες πολύ συχνά.
Ace συγγνώμη που δουλεύω Σαββατιάτικα Και δε μπορούσα να απαντήσω
Δεν το θεωρείς λίγο υπερβολικό???
Υ.Γ. Τα παλιά ανήκουν στο παρελθόν, έχουν μήνες να γραφτούν τέτοια σχόλια από μέρους μου και το ξέρεις κι εσύ πολύ καλά νομίζω...Γιατί επανέρχεσαι δηλαδή??? Μήπως πρέπει να αισθάνομαι φακελωμένος???
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Με λένε cellophan και είμαι εντάξει ......το έγραψα και 5-6 σελίδες πίσω ρε παιδιά και δεν αντέδρασε κανένας....καθαρός ρε......έξι μήνες καθαρός και το κοντέρ γράφει.......θα επιμείνω για το κουλουράκι και την κονκάρδα να ξέρετε..........

- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Είσαι ωραίος φίλε μου και σωστός, αλλά παρεξήγησες. Δε θα έγραφα κάτι τέτοιο σε thread με τίτλο προβλήματα του φόρουμ.paokovios1974 έγραψε:Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως αστειεύομαι. Είμαι πολύ, πολύ σοβαρός όπως από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε το πράγμα έξι μήνες πριν. Τότε που ήταν διασκεδαστικό και φαν και ΟΚ δεν τρέχει και τίποτα και όλα καλά. Τώρα έπαψε να είναι. Και δείχνει το πραγματικό πρόσωπο του. Πανηγυρίζω λοιπόν πως το έκοψα νωρίς και κέρδισα έξι μήνες από τη ζωή μου. Το ίδιο προτείνω γενικότερα σε όποιον χαλιέται.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
cellophan έγραψε:Με λένε cellophan και είμαι εντάξει ......το έγραψα και 5-6 σελίδες πίσω ρε παιδιά και δεν αντέδρασε κανένας....καθαρός ρε......έξι μήνες καθαρός και το κοντέρ γράφει.......θα επιμείνω για το κουλουράκι και την κονκάρδα να ξέρετε..........
Εντάξει τωρα μπορεις να επιστρέψεις απλα και ενεργά στο φορουμ
Ολοι καταλάβαμε τι εννοεις αλλα πιστευω οτι ολοι πρέπει να ειμαστε εδω για να δυναμώνουμε ενωμένοι τη φωνή του ΠΑΟΚ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις
Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν
Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν
Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ace79grpaok έγραψε:Dimg4 λες αλήθειες αλλα κάποιοι δεν καταλαβαίνουν και γουστάρουν να έχουν ανεξέλεγκτο τον γκοραν κανοντας το φόρουμ "το ζευγάρι της χρονιας" για όσους θυμούνται την καλτ εκπομπή του αλτερ.
Εις μπαίνω εδω και δυο μερες και περιμενω ακομα να τους μπα εσεις όλους να μείνουμε οι δυο μας για μονομαχία
Το ζευγάρι της χρονιάς που το θυμήθηκες
Όσον αφορά το γκοραν θεωρώ οτι με ηρεμία πρέπει να αντιμετωπιστεί και θεωρώ οτι αν ο ίδιος δε γράφει τα κατεβατά και τα σεντόνια θα προσφέρει ως μια ιδιαίτερη και διαφορετική φωνή
Αλλα ετσι κι αλλιως θα τους μπα άρουμε όλους οποτε θα εχουμε μονομαχία και για το θέμα γκοραν
Μονο στα της θρησκείας και επιστήμης δε θα μαλώνουμε σε γαμτο
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Να' σαι καλά ρε συ Che, με συγκινείς. Δεν γράφω πολύ γενικά, ίσως για αυτό μπόρεσα να σταματήσω τα πολλά και πιο εύκολα......αλλά φίλε να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να μπαίνω και να σας παρακολουθώ.......μέχρι να ψοφήσω εδώ θα είμαι.......δεν πάω πουθενά.che4 έγραψε:Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις
Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν
Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
paokovios1974 έγραψε:Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
Καλα αν δεν ήξερα σε τι αναφέρεται και γω ετσι θα την πατούσα.
