Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pilotos »

Ειρήνη υμιν.
Μόλις γύρισα από βόλτα με ένα σκάφος, σε κάτι παραλίες άντε γεια...
Καλοκαίρι είναι, χαλαρώστε

[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160730/8d7e8076b580b37568d4d5a9fad63663.jpg[/img]

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

Ρόμαν, ανάμεσα σε αυτό...

Εικόνα

... και αυτό...

Εικόνα

... νομίζω, πως είναι εύκολη η επιλογή.
:twisted:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Επειδή η όλη η ιστορία γίνεται για το ποστ μου, θα ήθελα να ρωτήσω από πότε κάτι του στυλ ..."αδερφέ"... δεν είναι ειρωνικό και δεν υπονοεί ότι ο άλλος ΔΕΝ είναι αδερφός, και άρα είναι αλλόθρησκος.

Και μάλιστα όταν το λες εσύ Γρηγόρη που ειδικά στις αρχές το χρησιμοποιούσες κατά κόρον ως τακτική με πολλούς να λες "ΠΑΟΚτσηδες"' και το ξέρεις ΠΟΛΎ καλά ότι το έκανες πολύ συχνά.

Ace συγγνώμη που δουλεύω Σαββατιάτικα Και δε μπορούσα να απαντήσω :)
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από simba »

Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

Αμάν, Σίμπα, μας έκαψες.

Πάρε αφιέρωση σε λίγο στο παραδίπλα τόπικ.

8-)
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

pgetsos έγραψε:Επειδή η όλη η ιστορία γίνεται για το ποστ μου, θα ήθελα να ρωτήσω από πότε κάτι του στυλ ..."αδερφέ"... δεν είναι ειρωνικό και δεν υπονοεί ότι ο άλλος ΔΕΝ είναι αδερφός, και άρα είναι αλλόθρησκος.

Και μάλιστα όταν το λες εσύ Γρηγόρη που ειδικά στις αρχές το χρησιμοποιούσες κατά κόρον ως τακτική με πολλούς να λες "ΠΑΟΚτσηδες"' και το ξέρεις ΠΟΛΎ καλά ότι το έκανες πολύ συχνά.

Ace συγγνώμη που δουλεύω Σαββατιάτικα Και δε μπορούσα να απαντήσω :)
Πέτρο, ολόκληρη η ιστορία δηλαδή της κριτικής σου για ειρωνείες και μπηχτές ήταν το "αδερφέ"??? Μόνο γι αυτό ήταν ή μάλλον το έκρινες εσύ άξιο να σβηστεί το ποστ μου, την στιγμή μάλιστα που ο @tzoker παραδέχτηκε το λάθος του και ζήτησε να σβηστεί και το δικό του post???

Δεν το θεωρείς λίγο υπερβολικό???


Υ.Γ. Τα παλιά ανήκουν στο παρελθόν, έχουν μήνες να γραφτούν τέτοια σχόλια από μέρους μου και το ξέρεις κι εσύ πολύ καλά νομίζω...Γιατί επανέρχεσαι δηλαδή??? Μήπως πρέπει να αισθάνομαι φακελωμένος???
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

Με λένε cellophan και είμαι εντάξει ......το έγραψα και 5-6 σελίδες πίσω ρε παιδιά και δεν αντέδρασε κανένας....καθαρός ρε......έξι μήνες καθαρός και το κοντέρ γράφει.......θα επιμείνω για το κουλουράκι και την κονκάρδα να ξέρετε..........

:pano:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

paokovios1974 έγραψε:Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ
Είσαι ωραίος φίλε μου και σωστός, αλλά παρεξήγησες. Δε θα έγραφα κάτι τέτοιο σε thread με τίτλο προβλήματα του φόρουμ.

Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως αστειεύομαι. Είμαι πολύ, πολύ σοβαρός όπως από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε το πράγμα έξι μήνες πριν. Τότε που ήταν διασκεδαστικό και φαν και ΟΚ δεν τρέχει και τίποτα και όλα καλά. Τώρα έπαψε να είναι. Και δείχνει το πραγματικό πρόσωπο του. Πανηγυρίζω λοιπόν πως το έκοψα νωρίς και κέρδισα έξι μήνες από τη ζωή μου. Το ίδιο προτείνω γενικότερα σε όποιον χαλιέται.

:pano:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

cellophan έγραψε:Με λένε cellophan και είμαι εντάξει ......το έγραψα και 5-6 σελίδες πίσω ρε παιδιά και δεν αντέδρασε κανένας....καθαρός ρε......έξι μήνες καθαρός και το κοντέρ γράφει.......θα επιμείνω για το κουλουράκι και την κονκάρδα να ξέρετε..........

:pano:

Εντάξει τωρα μπορεις να επιστρέψεις απλα και ενεργά στο φορουμ

Ολοι καταλάβαμε τι εννοεις αλλα πιστευω οτι ολοι πρέπει να ειμαστε εδω για να δυναμώνουμε ενωμένοι τη φωνή του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις

Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν


Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

ace79grpaok έγραψε:Dimg4 λες αλήθειες αλλα κάποιοι δεν καταλαβαίνουν και γουστάρουν να έχουν ανεξέλεγκτο τον γκοραν κανοντας το φόρουμ "το ζευγάρι της χρονιας" για όσους θυμούνται την καλτ εκπομπή του αλτερ.

Εις μπαίνω εδω και δυο μερες και περιμενω ακομα να τους μπα εσεις όλους να μείνουμε οι δυο μας για μονομαχία :lol:


Το ζευγάρι της χρονιάς που το θυμήθηκες :lol:

Όσον αφορά το γκοραν θεωρώ οτι με ηρεμία πρέπει να αντιμετωπιστεί και θεωρώ οτι αν ο ίδιος δε γράφει τα κατεβατά και τα σεντόνια θα προσφέρει ως μια ιδιαίτερη και διαφορετική φωνή

Αλλα ετσι κι αλλιως θα τους μπα άρουμε όλους οποτε θα εχουμε μονομαχία και για το θέμα γκοραν

Μονο στα της θρησκείας και επιστήμης δε θα μαλώνουμε σε γαμτο
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από cellophan »

che4 έγραψε:Και ρε σελοφάν κάποια παλιά σου όμορφα σχόλια λείπουν απ το φορουμ και το ξερεις

Δε χρειάζεται να γραφεις σεντόνια αλλα δυο τρεις προτάσεις και να προσφέρουν


Ελειψες και επειδή παρακολουθείς απ οτι εχω καταλάβει το εχω επισημάνει απρόσωπα για σενα και για πολλούς άλλους που δεν πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν γράψουν ξανά οι ιδιοι
Να' σαι καλά ρε συ Che, με συγκινείς. Δεν γράφω πολύ γενικά, ίσως για αυτό μπόρεσα να σταματήσω τα πολλά και πιο εύκολα......αλλά φίλε να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσω να μπαίνω και να σας παρακολουθώ.......μέχρι να ψοφήσω εδώ θα είμαι.......δεν πάω πουθενά.

:pano:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από che4 »

paokovios1974 έγραψε:Aδερφε επειδη σε τετοιο θεμα αποκλειεται καποιος να αστειευεται θα σε πω εγω ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΑ

Καλα αν δεν ήξερα σε τι αναφέρεται και γω ετσι θα την πατούσα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”